Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Advarsel! Det er en så enorm mengde spill på tilbud på Steam akkurat nå at det kan bli dyrt å stikke innom.

 

Alt, alt for mye til å liste opp, og det som kan redde kontoen er at sidene er trege så det holder.

 

Det er over 1000 spill på salg nå, men hvis dette julesalget blir slik som det var i fjor så lønner det seg å vente med å kjøpe.

Hver dag kommer det ett eget utvalg av spill på salg som får en mye bedre rabatt enn de andre, disse kommer vanligvis på forsiden og varer bare i 24 timer. Så spill som allerede er på salg nå kan komme på ett dags-tilbud slik at de blir enda billigere, derfor lønner det seg å vente med å kjøpe spill utenom dags-tilbudene til siste dagen så man vet at det ikke blir enda billigere dagen etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Advarsel! Det er en så enorm mengde spill på tilbud på Steam akkurat nå at det kan bli dyrt å stikke innom.

 

Alt, alt for mye til å liste opp, og det som kan redde kontoen er at sidene er trege så det holder.

 

Hm, fyser litt på Just Cause 2 til 12 euro.. Husker pc'en min sleit overraskende mye med demo'en, men det skal jo være et morsomt spill.

Lenke til kommentar

Det er over 1000 spill på salg nå, men hvis dette julesalget blir slik som det var i fjor så lønner det seg å vente med å kjøpe.

Det gjelder i alle fall litt nyere greier som kanskje er på 25% eller 33% nå. Slikt er ikke impulskjøp-rabatter akkurat. Satser på at de kommer i romjula.

 

Tviler dog på at de hundrevis av indies og litt eldre ting blir billigere enn dette, og de hadde vel ikke noe slikt masseslipp i fjor?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Deathspank til 6,49€. Får håpe Thongs of Virtue kommer på tilbud en annen dag. Darksiders til 7,50 € er vel ikke så ille for de som ikke har kjøpt det enda.

 

Kjøpte Darksiders for morro, pga høy FPS og grafikk.

 

Slike spill er konge på PC asså (360 Kontroll). 60 FPS og full oppløsning kan gjøre at jeg runder det for 3 gang. Skulle ønske PC var like raske med utgivelser.

Lenke til kommentar

Kjøpt 3 spill sålangt :D Mirrors Edge, Operation Flashpoint, Trials 2 HD. Operation Flashpoint: DR tror jeg kanskje jeg bommet på. Så bare gametrailers score på 9/10 men spillet er helt dødt og grusom gameplay.

 

Nå lurer jeg på Arma II men hvis miljøet er like dødt der så vet jeg ikke om jeg orker .....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...