Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red Faction Guerilla er veldig bra, men egner seg best i små doser. Tenk GTA på mars bortsett fra at alt kan ødelegges.

 

Red Faction 1 er forresten greit også, men kanskje ikke så relevant i dag. Var fancy da det kom. 2 er møkk.

 

Siden det er THQ week så kan man jo forvente godbiter som Dawn of War 1/2, Company of Heroes og STALKER-serien på salg. Anbefaler alle som av en eller annen grunn ikke allerede har disse spillene å følge godt med denne uken. :)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg tillater meg å dobbelposte - i dag er det Titan Quest Gold Edition (altså expansion inkludert) til to og en halv euro. Det er nesten gitt bort. For alle som trenger å få stilt trangen til å denge monstre i hopetall mens vi enda venter på Diablo 3, så er TQ et strålende alternativ. Muligheten for å fritt kombinere to skillset for å skape en av ørten klasser gjør at du kan lage nesten hva som helst karaktermessig, og havokmotoren som ligger bakom det (fremdeles) veldig pene ytre i spillet gjør kampene veldig tilfredsstillende.

 

Tror muligens det kvalifiserer som min favoritt-diabloklone. Eneste negative er at nivåene ikke er tilfeldig genererte - så selv om man kan spille om igjen på høyere vanskelighetsgrader, er det nøyaktig samme verden man kjører gjennom.

Lenke til kommentar

Onsdagens (dvs. torsdagens her til lands) er Metro 2033 til 10 euro.

 

Kjøpte det sist det var rabatt, ellers hadde jeg vel gjort det nå. Det er et av de 5 spillene jeg har plukka opp på diverse Steam billigsalg, men som jeg ikke har fått prøvd ennå fordi jeg ikke har tid (eller lyst) til å spille spill hele dagen.. :rolleyes:

Lenke til kommentar

Onsdagens (dvs. torsdagens her til lands) er Metro 2033 til 10 euro.

 

Kjøpte det sist det var rabatt, ellers hadde jeg vel gjort det nå. Det er et av de 5 spillene jeg har plukka opp på diverse Steam billigsalg, men som jeg ikke har fått prøvd ennå fordi jeg ikke har tid (eller lyst) til å spille spill hele dagen.. :rolleyes:

 

Takk for tipset, hadde glemt og sjekke Steam i dag gitt :p

 

Selvom jeg har spilt igjennom Metro 2033 før så slo jeg til nå siden jeg elsket det når jeg spilte det og kanskje jeg vil spille det igjen en gang senere! :D

Hvis du syns historien og settingen var bra og du liker bøker anbefaler jeg at du skaffer boka som spillet er basert på :)

Lenke til kommentar

Jeg finner ikke noe galt med skytefølelsen - våpnene som i essens er heimespøta macgyverløsninger føles selvsagt som ertepistoler, men det er ikke fryktelig lenge man er avhengig av dem.

 

Er ikke så lenge siden Ranger Pack ble sluppet heller, gratis DLC til PC (koster litt penger på xbox). Legger til noen ekstra moduser som jeg har tenkt til å kjøre gjennom en gang jeg får tid (Ranger Mode, Hardcore Ranger Mode).

Lenke til kommentar

Hvordan er spillet kontra Fallout? For 10 euro tror jeg nok jeg plukker det opp og prøver.

 

Det er ikke freeroam bare så du vet det, selvom det kunne vært kult er det likevell et utrolig bra FPS spill som er mye bedre enn CoD og andre mainstream FPS spill etter min mening i hvertfall :)

Lenke til kommentar

Metro 2033 er det beste FPS spillet jeg har spillt i år. Kommer ivertfall ikke på noen som er bedre i farten. Det oser av stemning og atmosfære (spesielt hvis du har voice acting på russisk), gameplayet er veldig bra, dog mer realistisk enn de fleste andre FPS. Du kan ikke sløse med ammo og forvente å finne mer rundt neste sving. Går du tom sliter du rett og slett. Det er også vanskeligere å sikte, noe pga at våpnene ikke er like gode som de i CoD osv. Det har vel med at de er "hjemmelaget" med svake deler såvidt jeg husker? I forhold til Fallout er det også viktig å huske at dette er mye mer linært, samt at det ikke er RPG. Anbefaler lett Metro, det er virkelig fantastisk.

Lenke til kommentar

Min lille dobbelpostparade fortsetter, men det er nå altså to ulike salgskampanjer samtidig på Steam. THQ week nærmer seg slutten - i dag får du Frontlines: Fuel of War til halvannen euro (og det er ikke så dårlig at det ikke er verdt den prisen). Samtidig har de et lite halloweensalg på gang, med tilbud på titler som faller inn i en av to kategorier: a) horror (Amnesia: TDD, Dead Space, osv.) eller B) Zombier (alt fra L4D1/2 til Plants vs Zombies).

 

Regner med det kommer et STALKER eller DoW-tilbud i morgen. Så får vi jo se hva helgen bringer.

 

DoW 2 + Expansion til 50% som weekend deal. Hurra.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Aliens vs Predator er også en del av Halloween-salget. Synes ikke det er noe vanskelig å anbefale det til 10 euro, hvis man er ute etter et "godt, gammeldags" actionspill uten allverdens til historie eller "nyvinninger", og er klar over at multiplayeren sannsynligvis er rimelig død. (Har ikke prøvd det på månedsvis så vet ikke akkurat hvordan det står til.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...