Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Fikk meg nettopp Duster Coat fra å cheate i poker og desarmere de som vil duellere etterpå :p Har også fått bandana som jeg bruker til å skape kaos med uten å miste noe av honoren min :).

 

Har aldri vært mer selv Ajesto. Det har vel ikke hendt i de competitive game modene at jeg har vært stort mer en 10 stykk. PS3 versjonen jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om hesten min dør (Black war horse), må jeg da bruke deed'en igjen for å få den tilbake? hesten min har berre død 1 gang men jeg fikk en hest med helt annen farge og mane...Er det samme hesten? Og er jeg nødt til å få tilbake "respekt" fra hesten min om den dør?

må bare bruke deeden om igjen, war horsen min har dødd tre ganger til nå for meg, første gangen stod jeg nedenfor en stup på 15 meter, og seff så spawnet den oppe på kanten og løp i full fart utfor og døde da den landet. Jeg lo godt :D

Andre gangen så plystret jeg på den på thieves landing, for å så bli plutselig beskutt av noen random folk jeg siktet mot de og skulle til å skyte, akkurat da løp den dumme hesten rett foran meg så jeg fikk ta headshot på den og miste 50 honor for å ha drept den med egne hender ><

Tredje gangen så red jeg langs ett tog og mens jeg siktet så havnet jeg på sporet for å så bli påkjørt av toget, jeg greide meg men hesten greide seg ikke :p

Bare flaks at oppdraget ikke feilet, var helt mot slutten så greide å løpe lenge nok til at toget nådde slutten :D

 

Haha digger det jeg leser. Elsker når slike "dumme" ting skjer. Viser bare at alt kan skje i dette spillet å det er absolutt bra!

Lenke til kommentar

Skjer med att det er maks 7 stykker på free roamen min?

 

Aldri vært mer, er det max?

Evt hva gjør jeg galt?

 

Har andre folk fler?

 

Det varierer, du kan bytte free-roam server/session ved å klikke select og velge "find new free-roam" eller noe slikt. Men hvis du aldri har sett flere så er jo det litt merkelig. Kan hende at du har NAT problemer som andre i tråden har nevnt.

Lenke til kommentar

Dead Eye baren er den røde greia på høyre siden av minimappet, trodde det var health først når jeg startet spillet :p

Eeey, jeg har spilt i snart 6 timer nå og har hele tiden trodd at det var health. Greit å få det oppklart :rolleyes:

 

Haha, godt å sjå at det ikkje berre er meg som er idiot ^_^

 

Mykje dei har med i tutorialen, men Dead Eye har gått meg hus forbi ohmy.gif

 

 

Du får "tutorialen" via et oppdrag med West Dickens.

 

Levla ffra 0 til lvl 23. Burde vel snart legge meg.

 

Damn!

Trodde du la deg i 3-4 tia jeg :p

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Skjer med att det er maks 7 stykker på free roamen min?

 

Aldri vært mer, er det max?

Evt hva gjør jeg galt?

 

Har andre folk fler?

 

Det varierer, du kan bytte free-roam server/session ved å klikke select og velge "find new free-roam" eller noe slikt. Men hvis du aldri har sett flere så er jo det litt merkelig. Kan hende at du har NAT problemer som andre i tråden har nevnt.

 

På Nettverksgreiene står det

 

NAT: Type 2

 

Evt hvordan får jeg bytta det?

Lenke til kommentar

Skjer med att det er maks 7 stykker på free roamen min?

 

Aldri vært mer, er det max?

Evt hva gjør jeg galt?

 

Har andre folk fler?

 

Det varierer, du kan bytte free-roam server/session ved å klikke select og velge "find new free-roam" eller noe slikt. Men hvis du aldri har sett flere så er jo det litt merkelig. Kan hende at du har NAT problemer som andre i tråden har nevnt.

 

På Nettverksgreiene står det

 

NAT: Type 2

 

Nat type 2 er jo den beste NAT'en :S Om ikke NAT 1 er bedre?

Evt hvordan får jeg bytta det?

Lenke til kommentar

Skjer med att det er maks 7 stykker på free roamen min?

 

Aldri vært mer, er det max?

Evt hva gjør jeg galt?

 

Har andre folk fler?

 

Det varierer, du kan bytte free-roam server/session ved å klikke select og velge "find new free-roam" eller noe slikt. Men hvis du aldri har sett flere så er jo det litt merkelig. Kan hende at du har NAT problemer som andre i tråden har nevnt.

 

På Nettverksgreiene står det

 

NAT: Type 2

 

Nat type 2 er jo den beste NAT'en :S Om ikke NAT 1 er bedre?

Evt hvordan får jeg bytta det?

 

Du har PS3? Så da tror jeg NAT type 2 er greit, det betyr vel bare at du er kobla til en router og ikke direkte til nettet, noe som er fint. NAT 1 betyr at du er kobla rett til internett, NAT 3 er vel noe restriced greier. Så ta å prøv å join en ny Free Roam server etter du har gått inn i multiplayerer for å se om du greier å havne i et rom med flere spillere ettervært.

 

 

Er det mulig å finne NAT type på 360 etter NXE oppdateringen? Jeg sliter veldig med online på dette spillet. Men på connection test, så ser det bra ut.

 

Er ikke 100% sikker, men tror testen sier ifra om du har moderated eller strict, er alt fint så sier den ikke noe. Dog skal nevnes at det har vært snakk om noen connection problemer som folk har hatt, så kan hende dette er hva du opplever, ellers så er du bare uheldig

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Det er det jeg også mener å ha lest, at viss det er noe galt med NATen, så sier den i fra. Men merkelig at NATen er fin, men likevel sliter veldig med online. Men ser at det ikke bare jeg som har problemer, når jeg tar et kjapt søk på Google. Men alle vennene mine klarer online :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...