Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

hmm syntes horsebreakinga var latterlig enkel jeg... dueler derimot har jeg et par GRRR øyeblikker med.. værtfall siden jeg altid prøver å skytte pistolen uta hånden deres, men dead eyen vil aldri marke hånda.

Forstod ikke helt Dueling tutorialen. Må jeg skyte 6 skudd hver gang jeg vil duelere eller kan jeg gjøre noe som stopper dead eye etter 1 skudd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den lokale spillsjappa hadde et eksemplar som ikke var forhåndsbestillt, gikk for å ta ut cash, kom tilbake for å kjøpe spillet, å da hadde fyrn bak kassa allerede solgt det til et selvgodt fjortenårig tannreguleringstroll.. Trudde det sto 18+ frampå coveret jeg.. sint nå!

Lenke til kommentar

Sykt irriterende at Platekompaniet ikke trekker penger fra kontoen ved bestilling, men ved levering. Jeg forhåndsbestilte dette og Alan Wake i forrige måned siden jeg visste at i Mai kom jeg til å ha lite penger. Tenkte da at om jeg bestiller i April så slipper jeg å bruke penger på dem i Mai. Men neida, jeg ble tydeligvis ikke trukket for spillene før ved levering så nå er den allerede trange måneden blitt enda mer umulig trang med fraværet til enda en tusenlapp. Phew, lang setning.

 

Er vel mest vanleg at dei ikkje trekker pengar før spelet er blitt sendt? Har i alle fall stort sett vore sånn hos dei fleste eg har bestilt hos, anten det er i Noreg eller UK. Men sjølvsagt kjipt å få dei utgiftene no om du trudde det var betalt.

 

 

Jaggu fikk jeg Red Dead Rockstar achievementen allerede!

 

Eg joina ein free roam og drap første personen eg såg. Ding, Red Dead Rockstar i boks! :lol:

Lenke til kommentar

Er alle hestene like i spillet? Eller kan jeg klare å få fatt i en bedre hest ved å lete lenge å fange mangen? :p Har forøvrig war horse, men den har jeg ikke prøvd enda.

 

Nei, det finnes 1, 2 og 3 stjernes hester, dog er ikke lett å se forskjell. Dog 3 stjernes hestene finnes det bare 3 av (muligens 4 med War Horse). Vært mye snakk om War Horse, er snakk om at den tåler mer, men har litt dårligere agility enn de 3 "topp" hestene. Ellers kommer de i forskjellige farger.

 

http://reddead.wikia.com/wiki/Horses

 

 

Forstod ikke helt Dueling tutorialen. Må jeg skyte 6 skudd hver gang jeg vil duelere eller kan jeg gjøre noe som stopper dead eye etter 1 skudd?

 

Du trenger ikke å fyre av alle skuddene. Jeg pleier å vente til jeg ser motstanderer trekke våpnet, så trekker jeg, sikter mot våpnet hans, plasserer et skudd og slipper draw knappen og da fyrer han av skuddet og skyter vekk pistolen. Hørt man kan skyte av hatten til folk, tenkt til å teste det ut neste gang. Dog er også noe snakk om treffsikkerhet, altså siktet ditt pulserer, så det gjelder å plassere skuddet når sikte er så lite som mulig eller noe.

 

http://reddead.wikia.com/wiki/Dueling

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Om jeg husker riktig (har bare gjort to av de selv) så er den ene å fange (levende eller død) den første wanted personen i Armadillo, og den andre å vinne en duell i Armadillo.

De er rimelig kjappe og enkle.

 

Ang. hvordan jeg fikk "discovered" outfiten så tror jeg da at jeg hadde den fra starten av?

 

 

her fant jeg noe:

 

If you hit the back button to go into your inventory, you should see something that says Deadly Assassin's outfit. Not sure which tab it is under but it's probably the first one. Just select it and it will be added to the list of outfits. Then you'll be able to look and see the criteria for unlocking it. I just unlocked it last night and it's pretty easy to do.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

If you hit the back button to go into your inventory, you should see something that says Deadly Assassin's outfit. Not sure which tab it is under but it's probably the first one. Just select it and it will be added to the list of outfits. Then you'll be able to look and see the criteria for unlocking it. I just unlocked it last night and it's pretty easy to do.

 

Nope. Får se om jeg kan laste ned DLC-greiene på nytt igjen. Resten er jo der.

 

Aha: Tydeligvis et kjent problem at det ikke dukker opp for noen. http://www.gamespot.com/ps3/action/reddeadredemption/show_msgs.php?topic_id=m-1-54876184&pid=957923

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...