Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så teit!

Jeg skal redde en hore fra å bli voldtatt/drept ol. og det som skjer er at jeg ved et uhell skyter ut en liten rute på inngangspartiet til saloonen. Ender med at jeg blir wanted for $1 og må i fengsel, ettersom jeg ikke gidder å skyte meg ut fra det.

Lenke til kommentar

Fengsel synes jeg egentlig bare er en del av moroa med å begå noe kriminelt her. Jeg formelig sitrer etter å få brukt seksskyteren min på diverse folk rundt omkring og når jeg endelig finner den fyren som si ett eller annet frekt tar jeg straffen som en mann og tenker; "Ooh yeah, thats right. I´m bad. I´m bad".

Lenke til kommentar

Nokon som veit korleis ein spelar poker online? Jaktar etc?

 

Anmeldar her på gamer sa dette går an, men eg finn ikkje ut korleis. Må det låsast opp?

Lurer på det samme

 

 

Samme her, eneste jeg har fått så langt er "Ja det finnes" dog ikke fått vite noe om hvor, så holder en knapp på at det ikke finnes. Selv om det er veldig mye frem og tilbake.

 

 

Jeg lurer også litt på noe ang Free Roam: Om man skyter en fyr, blir hele gjengen wanted eller bare du?

 

Sist jeg spilte, så ble bare han som skøyt wanted.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Det stopper vel ikke gjengen for å hjelpe personen som er "Wanted"?

 

 

Absolutt ikke! Men alle har en individuell pris på hodet sitt, og basert på det jeg opplevde kan man holde på til man segner om i virkeligheten (uendelig med marshalls som spawnet ol), om man vil det.

Lenke til kommentar

Fikk da heldigvis tak I spillet på El-kjøp I dag, som jeg hadde håpet..

 

Må si det er grafisk sett det mest fantastiske spillet jeg noen gang har vært borti. noen SMÅ problemer mer texture pop-in og sånt, men ikke på langt nær irriterende...

 

Må også si at ridingen var et sant helvete og vende seg til... å var mer eller mindre små frustrert de første timene.

 

Men det funker utrolig bra når du endelig greier å riste av deg de teite gta 4 vanene.

 

Orka ikke spille så mye MP, + sola var jævlig irriterende I dag, så satt og kjefta en del angående skin på skjermen osv, så fant ut det var best å ikke dritti meg ut :D

 

Men la da merke til et par ting i Free-roam.

 

1: Red Dead redemption har mer eller mindre like mye griefers or drittsekker som gta 4, så foreslår at du spiller med en venne gjeng med mindre du vil bli spawnrapa om og om og om og.... om igjen.

 

2: Ser ut som man kan kun kommunisere med andre spillere hvis man er I posse med dem... hørte værtfall aldri noen utenfor posse'n snakke selv om jeg prøvde å få kontakt.

 

3: Gang hideout.. rimlig gøy, men syntes da de var litt for lettvinte, for guuds skyld spill expert hvis du vil ha håp om noe slags challenge. Må også si at jeg ble bitte litt skuffet over hvor få forskjellige gang hideouts det var.

 

4: Free roam hint: Du kan finne noen deilige våpen I U.s army kister som ligger gjemt rundt forbi, så langt har jeg bare sett dem I gang hideouts.

 

for Å si det mildt, hadde det dritt gøy.. Nå må jeg derimot ta valget...

 

Sitte oppe og spille, og gi faen I alt som heter døgnrytme, eller være smart og gå og legge meg... hmm vanskelig valg :D

 

Hvis det er noen flere norske som kommer til å spille gjennom natte timene så add meg da [Xbox gt: Sinful Fox].

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...