Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjederlig ingen av gutta har lyst til å spille online -.-

 

Jeg skjønner liksom ikke greia? Man teamer opp med noen folk og kommer i en egen "free roam"

Jeg trodde liksom att det var ett stort sted hvor mange forskjellige possier red rundt og plutselig ble det gang bang og fult hælvete?

 

Det er jo nesten ikke i "mine" "free roams"? og multiplayer gamesa er skjelden fulle?

 

Hva er max antall spillere i en "free roam"?

Hvorfor er det bare 3-6 stykker i min?

Hvordan kan jeg få fikset det?

 

For min del liker jeg Free roamen, men syntes den er alt for tom, noe må være galt?

Lenke til kommentar

Igår når jeg spilte online så var det en hel haug gale mennesker som løp rundt...fikk tillogmed drept en fra Rockstar smile.gif Men det var på X360...ser du er på PS3.

 

EDIT: Men er maks 16 pers ink deg selv som kan være i free roam..om jeg ikke husker feil.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Igår når jeg spilte online så var det en hel haug gale mennesker som løp rundt...fikk tillogmed drept en fra Rockstar smile.gif Men det var på X360...ser du er på PS3.

 

EDIT: Men er maks 16 pers ink deg selv som kan være i free roam..om jeg ikke husker feil.

Jeg spilte i fem min, før jeg ble sparket ut, på grunn av servererror. Og på den korte tiden klarte jeg å "drepe" en fra Rockstar.

Lenke til kommentar

Alle "Free roam's" jeg kommer inn i, er alltid nesten helt full.. (14-16 players). Synest multiplayeren er ganske kul også (Som forøvrig også alltid er helt full).. Fikk nettopp achievementet for å vinne 3 free for all-deathmatches på rad. Har allerede rukket å bli level 32. Er Xbox 360 utgaven jeg spiller.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Hvordan treffer man vanner online, jeg prøvde å ga inn på en PSN venn som spillte, tenkte kanskje jeg kunne trykke på noen knapp som gjorde at jeg logget meg på samme server som han.

Hvordan får dere til å møte hverandre på samme server?

 

 

Vet ikke helt hvordan det er på PS3, men burde da være mulig å gå til vennelista og gå inn på "profilen" til fyren som spiller og velge "Join" eller noe, så sant han du vil spille med spiller multiplayer og det ikke er fult. Ellers kan du gå online først og invitere vennene dine.

 

Er enkelte steder i single player hvor FPS'en virkelig kan være lav, prøvd å ikke bry meg noe om det, men skjenner det blir værre og værre for hver gang jeg merker det. Lurer på om det kan ha noe med at jeg kjører 1080p, for spillet er vel egentlig lagd med 720p. Og ja, dette er X360 versjonen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

noen som vet om en effektiv måte å skyte hatten av folk uten å blåse hodet av dem? :p

 

Har prøvd ett par ganger nå og ender bare opp med å skyte hull i hodet og miste honor og muligens få wanted level :D

har greid det noen ganger helt tilfeldig men har lyst å gjøre neste steg av sharpshooter som er å skyte av hatten på to stk samtidig med en dead eye

Lenke til kommentar

noen som vet om en effektiv måte å skyte hatten av folk uten å blåse hodet av dem? :p

 

Har prøvd ett par ganger nå og ender bare opp med å skyte hull i hodet og miste honor og muligens få wanted level :D

har greid det noen ganger helt tilfeldig men har lyst å gjøre neste steg av sharpshooter som er å skyte av hatten på to stk samtidig med en dead eye

 

Etter hva jeg fant ut så har det en god del med hva slags hatt de har å gjøre, også hjelper det å få litt bedre våpen som er litt mer treffsikre. Og btw, challenge er da bare å skyte av hatten på to forskjellige folk. Trenger ikke å være i samme dead eye.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...