Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker på hvordan man får deadly assassin så er det 5 måter.

 

== How to Obtain==

 

 

Scrap 1. Win a duel in Armadillo

 

 

Scrap 2. Capture or kill Mo van Barr

 

 

Scrap 3. Complete the American Appetite stranger mission

 

 

Scrap 4. Search Coot's Chapel

 

 

Scrap 5. Complete the Twin Rocks hideout.

Lenke til kommentar

Er det mulig å slå av gullvåpnene, syns det bare ser litt malplassert ut :p

 

Kan ikke slås av så vidt jeg vet, men det er bare de 2 start våpnene som er av Gull, resten er normale. Så skaff nytt sett med våpen.

 

 

Hvordan lagrer man i spille?

 

Enten går du til save house og til senga di, ellers kan du sette opp en camp uti villmarka og save.

 

Edit: @Hermn var først gitt =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Skjer med att det er maks 7 stykker på free roamen min?

 

Aldri vært mer, er det max?

Evt hva gjør jeg galt?

 

Har andre folk fler?

 

Det varierer, du kan bytte free-roam server/session ved å klikke select og velge "find new free-roam" eller noe slikt. Men hvis du aldri har sett flere så er jo det litt merkelig. Kan hende at du har NAT problemer som andre i tråden har nevnt.

 

 

Spillt noen gode timer multiplayer nå, og hos meg er det sjeldent under 8 stk på samme free-roam session, som regel er det fullt opp med 16 stk. Damn dette er morro:D

Lenke til kommentar

Foruten det ene bildet der PS3en så og si er fritt for skygge-detaljer, mens Xboxen har alle på plass så er det ikke så stor forskjell etter min mening.

Flere busker på 360 (virker som PS3versjonen måtte ofre litt grønnsaker for å opprettholde FPSen), og til tider ser det litt skarpere ut.

 

Så virker som PS3 igjen har vært uheldig med en Multi-Plattformer, trist.

Lenke til kommentar

Foruten det ene bildet der PS3en så og si er fritt for skygge-detaljer, mens Xboxen har alle på plass så er det ikke så stor forskjell etter min mening.

Flere busker på 360 (virker som PS3versjonen måtte ofre litt grønnsaker for å opprettholde FPSen), og til tider ser det litt skarpere ut.

 

Så virker som PS3 igjen har vært uheldig med en Multi-Plattformer, trist.

 

Vanskelig å sammenligne siden jeg bare har spilt det på PS3, men bare ved å sammenligne med hva som er vanlig for andre spill, så er det ganske tydelig at de ikke har gjort en bra jobb med PS3 versjonen. Lav oppløsning, til tider synkende fps og tilsynelatende ingen AA, alle tre er ganske tydelige selv om man ikke har satt seg ned og analysert. Sannsynligvis ett av de teknisk dårligste spilla jeg har spilt på en god stund, men gameplay teller mye mer uansett :p

Lenke til kommentar

vet det. mangler bare scrap 3, men finner han ikke, det jeg lurte på var om det var noen som viste hvor jeg kunne finne han.

Det er en chain quest som begynner rett ved sheriff-kontoret i Armadillo, når du har gjort tjenesten for personen der(ingen spoilers) vil du møte 2 andre oppdragsgivere på samme plassen i rekkefølge.

Lenke til kommentar

vet det. mangler bare scrap 3, men finner han ikke, det jeg lurte på var om det var noen som viste hvor jeg kunne finne han.

Det er en chain quest som begynner rett ved sheriff-kontoret i Armadillo, når du har gjort tjenesten for personen der(ingen spoilers) vil du møte 2 andre oppdragsgivere på samme plassen i rekkefølge.

Jeg tror også at det kommer en ny chain i questet for hver dag som går. Helt inntil du har gjort 4 stk.

Lenke til kommentar

Da var jeg sånn smått i gang, tatt to oppdrag og lekt meg rundt i villmarka.

 

Jeg sliter litt med ridningen, får liksom aldri ordentlig fart på hesten uten å nitrykke på A føler jeg, men det funker så da er jeg fornøyd nok. Syns også ganglaget til Marston er lit vel stivt, men det er vel en vanesak som så mye annet. Utrolig god og stemningsfull grafikk!

Lenke til kommentar

vet det. mangler bare scrap 3, men finner han ikke, det jeg lurte på var om det var noen som viste hvor jeg kunne finne han.

Det er en chain quest som begynner rett ved sheriff-kontoret i Armadillo, når du har gjort tjenesten for personen der(ingen spoilers) vil du møte 2 andre oppdragsgivere på samme plassen i rekkefølge.

Scrap 3 = drep/fang Mo van Barr

Lenke til kommentar

vet det. mangler bare scrap 3, men finner han ikke, det jeg lurte på var om det var noen som viste hvor jeg kunne finne han.

Det er en chain quest som begynner rett ved sheriff-kontoret i Armadillo, når du har gjort tjenesten for personen der(ingen spoilers) vil du møte 2 andre oppdragsgivere på samme plassen i rekkefølge.

Scrap 3 = drep/fang Mo van Barr

 

Har du sett lengre opp? :p

Scrap'ene står øverst på siden :lol:

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...