Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på også noe med Dead Eye. Det er som sagt 3 "seksjoner" av Dead Eye. Den ene er rett og slett bare slow motion, den andre er at man kan sette kun et kryss på flere fiender samtidid (kryssene er der John skyter dem) og den tredje seksjonen er at man kan sette flere kyrss på fiendene. Spørsmålet mitt her er hvordan man kan velge mellom dem? Har ikke kommet meg så veldig langt inne i spillet. Men det eneste jeg får da jeg trykker inn L2 og R3 (PS3) blir det kun slow- motion. Hvordan får jeg de andre 2 seksjonene opp?

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Lurer på også noe med Dead Eye. Det er som sagt 3 "seksjoner" av Dead Eye. Den ene er rett og slett bare slow motion, den andre er at man kan sette kun et kryss på flere fiender samtidid (kryssene er der John skyter dem) og den tredje seksjonen er at man kan sette flere kyrss på fiendene. Spørsmålet mitt her er hvordan man kan velge mellom dem? Har ikke kommet meg så veldig langt inne i spillet. Men det eneste jeg får da jeg trykker inn L2 og R3 (PS3) blir det kun slow- motion. Hvordan får jeg de andre 2 seksjonene opp?

Mener å ha lest ett sted at du starter med kun slow motion dead eye for å så låse opp de mer "avanserte" dead eye modene etter som du kommer videre i spillet

Lenke til kommentar

Hadde vert fett med poker i free roam

 

Det er poker i Free Roam :)

 

 

Hvor? Har hørt flere som sier at det er, andre sier det ikke er, jeg har leita i hele dag, men har ikke funnet noe. Så hvis du har prøvd det ut selv, hvor er disse mini-games'ene?

 

 

Edit: Og igjen, er det noen som har fått "gentleman's attire" her enda? Du skal få den når du signer opp til Social Club, etter du har savet skal den dukke opp i outfits, men det har ikke skjedd her enda...

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hadde vert fett med poker i free roam

 

Det er poker i Free Roam :)

 

 

Hvor? Har hørt flere som sier at det er, andre sier det ikke er, jeg har leita i hele dag, men har ikke funnet noe. Så hvis du har prøvd det ut selv, hvor er disse mini-games'ene?

 

 

Edit: Og igjen, er det noen som har fått "gentleman's attire" her enda? Du skal få den når du signer opp til Social Club, etter du har savet skal den dukke opp i outfits, men det har ikke skjedd her enda...

 

Har du aktivert medlemskapet ditt via mail?

Lenke til kommentar

Hadde vert fett med poker i free roam

 

Det er poker i Free Roam :)

 

 

Hvor? Har hørt flere som sier at det er, andre sier det ikke er, jeg har leita i hele dag, men har ikke funnet noe. Så hvis du har prøvd det ut selv, hvor er disse mini-games'ene?

 

 

Edit: Og igjen, er det noen som har fått "gentleman's attire" her enda? Du skal få den når du signer opp til Social Club, etter du har savet skal den dukke opp i outfits, men det har ikke skjedd her enda...

 

Har du aktivert medlemskapet ditt via mail?

 

Har hatt konto på Rockstar Social Club siden GTA4, så den er aktivert for lengst.

Lenke til kommentar

har også fått den dressen.

 

Og hvis noen lurer på det med Dead eye advanced, eller multiple targets, så låses det opp på andre missionet fra han som er W på kartet, første oppdrag er å redde ræva hans og så på andre oppdrag så får du multiple targets dead eye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...