Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg og Rao tok noen hideouts i kveld. Enig med Henrik i at det er for få hideouts :/ Den coop tingen de annonserte for "coop mission pack" er den allerede i spillet eller er det noe som kommer nå i fremtiden?

 

BTW Rao...Han allspark duden vi hang rundt med hadde drept en rockstar dude. Fikk Trophy da jeg drap han med ett "uhell" som involverte at en hjort sprang foran ham og jeg kom med ett uhell til å skyte ham i hodet *host*.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man går på skattejakt? Har funnet et skattekart som ser ut til å ligge begravd ved The Hanging Rock eller hva det stedet nå het. Jeg har vandret litt rundt i håp om at jeg skal kunne grave den opp. Jeg antar man trenger spade? Men ser ingen butikker som selger spader. Men så har jeg ikke kommet så langt i spillet ennå at jeg har utforsket alle byene.

Lenke til kommentar

Jeg og Rao tok noen hideouts i kveld. Enig med Henrik i at det er for få hideouts :/ Den coop tingen de annonserte for "coop mission pack" er den allerede i spillet eller er det noe som kommer nå i fremtiden?

 

 

Skal komme, er vel i juni/juli tror jeg.

 

Noen som har problemer med å gå tilbake fra multiplayer til singleplayer? Spesielt om du har spilt multiplayer en periode? Får som regel en loading screen som varer evig da. Dog er bare å gå til dashbordet, men allikevel...

 

Edit: Enig at det er litt lite hideouts i multiplayer, men det for gå. Dog krysser fingrene mine for at mini-games blir lagt til i multiplayer en eller annen gang. Og foresten, husk du trenger ikke bare gjøre hideouts for å level, du kan ta challenges, eller ta en tur innom en av av de andre modusene, som free for all osv... Syns Shootout er veldig artig, selv om det er over ganske fort.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man går på skattejakt? Har funnet et skattekart som ser ut til å ligge begravd ved The Hanging Rock eller hva det stedet nå het. Jeg har vandret litt rundt i håp om at jeg skal kunne grave den opp. Jeg antar man trenger spade? Men ser ingen butikker som selger spader. Men så har jeg ikke kommet så langt i spillet ennå at jeg har utforsket alle byene.

 

Du trenger bare å finne skatten, er en haug med stein som dekker en kiste. Det jeg sleit mest med var å forstå hva de prøvde å si. Karta er mer en guide til hvordan du kommer deg til skatten enn bare ett bilde av hvor den er.

Lenke til kommentar

Ban, hva skjer? Vi eide dem jo så innmari =D

 

Damn, Rockstar. Jeg detter ut av online hele tiden!

 

Haha vi gjorde det, å det føltes fantastisk. Jeg blei bare så trøtt etter en stund så jeg greide ikke og skyte noen til slutt :p

 

Men jeg synes vi skal ta en liten tur med hestene våres i solnedgangen og kose oss. Kansje campe litt og prate om alt mellom himmel og jord <3

 

:p

Lenke til kommentar

Prøvd med litt mer på multiplayer biten men treffer ikke en dritt jeg..hehe!! Er jo ikke no høy lv..lv6 tror jeg. Men var en fyr som traff meg hele tiden med rifla si laaangt unna meg. Så kommer meg i possisjon og har han i kornet og fyrer av en HAUG med skudd..ikke en dritt skjer. Han snur seg og bang jeg er dau.

 

Han må vel ha et sykt bedre våpen en meg går jeg utifra? Enten det eller så er jeg blind og kan ikke sikte...er et helvete å treffe noen selv om dem er nærme også synes jeg.

Lenke til kommentar

Ble ferdig med singleplayer i går kveld, og DAMN! for en opplevelse! Skitbra spill! Ikke for å si for mye, så får man muligheten til å rulle rundt i landskapet etter at hovedhistorien er over, og rulleteksten har rulla.

 

Da skal jeg prøve å få til litt Live etter hvert, og se hvor bra MP egentlig er. Hører det er best å spille med folk en kjenner?

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med å gå tilbake fra multiplayer til singleplayer? Spesielt om du har spilt multiplayer en periode? Får som regel en loading screen som varer evig da. Dog er bare å gå til dashbordet, men allikevel...

 

Edit: Enig at det er litt lite hideouts i multiplayer, men det for gå. Dog krysser fingrene mine for at mini-games blir lagt til i multiplayer en eller annen gang. Og foresten, husk du trenger ikke bare gjøre hideouts for å level, du kan ta challenges, eller ta en tur innom en av av de andre modusene, som free for all osv... Syns Shootout er veldig artig, selv om det er over ganske fort.

 

Jepp, har enda til gode å klare å velge "Exit multiplayer" og så komme tilbake til single player eller hovudmenyen eller kva som helst egentlig. Må alltid gå ut til dashboard og starte spelet på nytt.

 

Og når det gjelder multiplayer synes eg egentlig Tycho frå Penny Arcade oppsummerar det bra:

 

Multiplayer has other issues. Much as with GTA, it's incredibly impressive that you can drop into that world with other people and it will still be there. But this is some blasted-out carapace of the world you get in single player, the one with all the interesting characters and interesting jobs, which is to say that there are characters and jobs of any kind. I can hardly bear to go there it's so desolate, but it's not desolate as in "lonesome," which is what you are looking for sometimes, and the single player delivers. It's desolate as in "save for the cacti this might as well be the moon."

[...]

There are so many things to do in the actual game that you'd want to do with other people: you'd want to play horsehoes, or Poker, or Blackjack. Even those would be diversions, though. You'd want to drive cattle, or steal them; you want to cut a slice of that country out and see what you could make of it - or get yours riding rough over the smaller towns. As it stands, you're given desperately limited access to a sterile, stricken place without heart or memory.

Lenke til kommentar

Hvordan skyter man i dueller? Den tutorialen er jo lenger enn det selve duellen er ser det ut til, så jeg dør jo får jeg rekker å finne ut hvordan jeg skyter. Alt jeg har gjort er å markere folk med et lass med slike dead eye-merker.

 

Er også enkelte bugs ser det ut til, har kommet over en fyr som gikk fremover uten å bevege bena, og opplever også at enkelte hjelpebeskjeder i venstre hjørnet ikke blir værende men heller bare "blinker forbi". Ingen store saker, men litt irriterende. Særlig når det er informasjon jeg gjerne skule ha hatt. Å måtte gå inn i journalen hver gang jeg tror jeg kan ha misset noe ødelegger flyten.

Lenke til kommentar

Møtte på en skurk ute i ørken som "trengte hjelp" men han var ute etter å stjele hesten min. Så jeg tok frem lassoen og fanga han og så fant jeg ut at fyren måtte straffes. Siden jeg stod ved jernbanelinja ble jo ting ganske opplagt etter hvert. Ikke så lenge etter så jeg røyken fra toget og da var det ned på jernbaneskinna med skurken. Det gikk som det måtte gå. Han kommer aldri til å stjele hester igjen. Holdt på å le meg skakk ihjel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...