Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hei Folkens...

 

Synes Free Roam virker litt rart for øyeblikket, når jeg er online så er det kun 1 eller 2 andre på hele kartet som også er online, kan dette stemme?

 

Spiller jeg med en kompis så er det som regel ingen, og vi går inn i free roam, ikke private room eller noe slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Folkens...

 

Synes Free Roam virker litt rart for øyeblikket, når jeg er online så er det kun 1 eller 2 andre på hele kartet som også er online, kan dette stemme?

 

Spiller jeg med en kompis så er det som regel ingen, og vi går inn i free roam, ikke private room eller noe slik.

 

Sikkert noen av dere to som har strict eller moderat NAT

Lenke til kommentar

Om hesten min dør (Black war horse), må jeg da bruke deed'en igjen for å få den tilbake? hesten min har berre død 1 gang men jeg fikk en hest med helt annen farge og mane...Er det samme hesten? Og er jeg nødt til å få tilbake "respekt" fra hesten min om den dør?

Lenke til kommentar

Om hesten min dør (Black war horse), må jeg da bruke deed'en igjen for å få den tilbake? hesten min har berre død 1 gang men jeg fikk en hest med helt annen farge og mane...Er det samme hesten? Og er jeg nødt til å få tilbake "respekt" fra hesten min om den dør?

må bare bruke deeden om igjen, war horsen min har dødd tre ganger til nå for meg, første gangen stod jeg nedenfor en stup på 15 meter, og seff så spawnet den oppe på kanten og løp i full fart utfor og døde da den landet. Jeg lo godt :D

Andre gangen så plystret jeg på den på thieves landing, for å så bli plutselig beskutt av noen random folk jeg siktet mot de og skulle til å skyte, akkurat da løp den dumme hesten rett foran meg så jeg fikk ta headshot på den og miste 50 honor for å ha drept den med egne hender ><

Tredje gangen så red jeg langs ett tog og mens jeg siktet så havnet jeg på sporet for å så bli påkjørt av toget, jeg greide meg men hesten greide seg ikke :p

Bare flaks at oppdraget ikke feilet, var helt mot slutten så greide å løpe lenge nok til at toget nådde slutten :D

Lenke til kommentar

Når jeg skulle vise spillet til min bror tenkte jeg å vise noe stilig og grotesk. Så jeg red inn i en by å hentet meg en hore. Jeg brukte lassoen og tok hun med til tog banen. Alt gikk etter planen. Jeg la hun ned på sporet og ventet på toget. Etter en kort stund kom endelig det forbaskede toget. Det nærte seg dama og spenningen ble høy. Da toget egentlig skulle pløyd gjennom hun i en grotesk blod sky endte det med at toget hang seg fast i hun og fikk første vogn i toget til å riste vilt. Etter det hadde ristet en stund gikk jeg bort til tog lokomotivet og skjøt tog føreren i bak hodet.

 

FAIL!

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt det i noen timer nå så må jeg si at spillet er ganske unikt. Føles som om de klarte å få til det de prøvde på i GTA 4, å gjøre sideaktivitetene like/mer interessante enn hovedhistorien. Har såvidt bare starta på historien, men fortsatt allerede fylt flere timer med morro :p Eneste tingen som virkelig plager meg så langt er mini-map'et, det tar altfor lett oppmerksomheten. Det hadde vært mye bedre hvis de hadde gjort noe mer diskre lignende Fable gold-trail. Også burde de ha switcha hvordan man åpner kart og satchel.

 

Er en ting jeg lurer på da, har jeg gått glipp av en tutorial eller noe, eller tar det en god stund før man får dead eye ? Har som sagt ikke kommet kjempelangt i historien (siste oppdrag jeg tok var andre eller tredje fra marshallen).

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Er en ting jeg lurer på da, har jeg gått glipp av en tutorial eller noe, eller tar det en god stund før man får dead eye ? Har som sagt ikke kommet kjempelangt i historien (siste oppdrag jeg tok var andre eller tredje fra marshallen).

Tror du har den fra starten av, er ikke helt sikker siden jeg ikke fant ut hvordan jeg brukte den før halvannen time inn i spillet :p

Trenger bare å trykke på høyre stikka så aktiveres den, så lenge du holder aim knappen nede.

Første steg av dead eye så blir alt slow motion og du kan sikte og skyte en gang før du går ut av dead eye igjen, andre steg så kan du sette flere targets ved å strafe sikte over kroppen du sikter på og skuddene blir markert automatisk, tredje og siste steg av dead eye så kan du plassere merkene selv med rb knappen på xbox hvertfall.

Dead Eye baren er den røde greia på høyre siden av minimappet, trodde det var health først når jeg startet spillet :p

Lenke til kommentar

Hei Folkens...

 

Synes Free Roam virker litt rart for øyeblikket, når jeg er online så er det kun 1 eller 2 andre på hele kartet som også er online, kan dette stemme?

 

Spiller jeg med en kompis så er det som regel ingen, og vi går inn i free roam, ikke private room eller noe slik.

 

Sikkert noen av dere to som har strict eller moderat NAT

 

Samma her, syntes det er litt rart? Hva er maks antall spillere i en free roam? Og hvorfor er det bare maks 3-7 i min?

 

Noen tips?

Endret av Ajesto
Lenke til kommentar

Har ikke spilt RDR noe særlig ennå, og har ikke engang rørt multiplayer ennå. Men lurer litt på hvordan posse funker, og hvordan dem dannes. Er en posse på en måte et lag som samarbeider for å ta et annet lag? Og hvordan danner man en posse?

 

posse er et lag ja, først inviterer du en venn, så går du på multiplayer options og form posse ligger der et sted.

Lenke til kommentar

Dead Eye baren er den røde greia på høyre siden av minimappet, trodde det var health først når jeg startet spillet :p

Eeey, jeg har spilt i snart 6 timer nå og har hele tiden trodd at det var health. Greit å få det oppklart :rolleyes:

 

Haha, godt å sjå at det ikkje berre er meg som er idiot ^_^

 

Mykje dei har med i tutorialen, men Dead Eye har gått meg hus forbi ohmy.gif

Lenke til kommentar

Da har jeg fått slått ihjel noen timer i RDR! Synes det virker bra men er liksom ikke helt blåst av stolen slik jeg ble med Alan Wake...men to forskjellige spill egentlig. Noe rotete system med våpen og ridingen var noe irriterende selv om det ble noe bedre etter en stund.

 

Førsteintrykket til multiplayer var ikke bra, dårlig fps og en 3rd person mode i multiplayer er rimelig frustrerende. Og at en må bruke 3 pumpehagle skudd for å drepe noen er rimelig dølt synes jeg, men da igjen så spiller jeg kun hardcore modus i fks Modern Warefare 2 da alt anna blir bare latterlig. Så ikke spesielt fornøyd med multiplayer men må slå ihjel noen timer der for å virkelig få feelingen på det.

 

Så ikke helt blåst av stolen men har jo bare skrapet på overflaten...men sitter ikke igjen med den oj det her var jævla kult følelsen som jeg fks fikk i Alan Wake....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...