Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg så en artig film på kinoen ved Armadillo. En fyr kjøpte en vidunderdrikk som fikk han til å jukke på en trestamme :huh:

 

Noen som har funnet Mo van Barr? Jeg trenger han for å få en outfit, men hver gang jeg sjekker wanted posters, så er det ikke ham jeg blir bedt om å hanke inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant Mo Van Barr eller hva han het ved å ta en Bounty Mission fra den lille byen helt nord på kartet, som jeg overhodet ikke husker hva heter. Men:

 

 

 

Byen man drar til med den godeste Mr. West Dickens for å delta i et horse race (altså riding, ikke vogn).

 

 

 

Jeg mener å huske at han springer rundt med en shotgun, så det kan være litt utfordrende å få lassoen rundt ham.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest medlem-239413

howdy cowboys!

 

jeg bare lurer på en ting anngående singel-playeren..

 

det kommer ofte opp noe som dette når en spiller: "new weapons available at your local shop"... eller noe i den dur.. men er da søren ikke mange våpen en kan kjøpe hos våpenhandleren..

 

stemmer det at alle våpen en kan få kan en kun kjøpe gjennom våpenhandleren, og et og annet våpen får en nytt av en eller annen fiende som en killer.. eller er det en eller annen meny i spillet som gjør flere våpen tilgjengelig, har sett "weapons" knappen på menyen, men det virker bare ut som det er så få våpen i omløp.. har 3 pistoler, 4 gevær og 2 shotguns.. har vel kanskje spillt så lenge som et par timer i mexico..

 

rimer dette?

Lenke til kommentar

Kanskje jeg burde gjøre det og. Ikke rart folk begynte å skrike, og løp vekk, jeg tok sånn 4 headshots når det var duell.

 

Haha kjenner meg igjen. Jeg siktet på skritet hans, brystet og en rett i trynet. Jeg liker og være litt utspekulert og kansje en bit ond noen ganger :p Men folka rundt satte ikke pris på det!

Lenke til kommentar

Jeg har allerede fått et problem med dette spillet på 360. Har lest at det finnes et rekke bugs, og jeg opplevde å møte på noen av disse. Den ene førte til at skjermen fryste helt, og jeg endte med å skru konsollen av og på.

 

Da jeg skulle starte opp spillet igjen, kom det så langt i oppstarten at jeg fikk sett de to Rockstar-logoene, før skjermen ble helt svart. Ingen respons fra kontrollen, annet enn når jeg trykket på den runde Xbox-knappen midt på kontrollen.

 

Jeg gikk tilbake til Dashboard, forsøkte å starte opp spillet igjen, men det samme problemet oppsto igjen. Dette skjer hver gang jeg nå forsøker.

 

Prøvde å installere spillet på harddisken, men får denne feilmeldingen hver gang installasjonen er et sted på rundt 45%:

 

Can't read this disc. It may be scratched or dirty. Clean the disc with a soft cloth and try again.

 

Spillet er helt nytt, og konsollen er ikke mer enn noen få måneder gammel. Jeg forsøkte å starte opp andre spill, det funket fint. Det gikk også an å installere disse spillene til harddisken. Har også renset cd-platen.

 

Noen som har noen ideer til hva som kan være feil, eventuelt hva jeg kan gjøre for å ordne opp i problemet? Ganske irriterende at noe slikt skal skje, da dette er muligens ett av de beste spillene jeg har vært borti.

 

På forhånd takk for all hjelp!

Lenke til kommentar

Hvordan havner man i dueller da? Jeg har kun opplevd en duel, og det var tutorialen.

 

Folk roper etter deg på gata, har vært i duell både i Armadillo og ved ranchen til dama. De kommer opp som blå prikker på minikartet lik andre det er mulig å interagere med. Gå bort til dem og trykk B/O.

 

Skal ikke stikke under en stol at jeg er betatt av dette spillet. Det er helt fantastisk godt, selv med enkelte tekniske problemer. Andre problemer jeg har er gauper. De tåler en del og de dreper meg på 2 slag!

 

Forstår fortsatt ikke dette med duellering. Nå ventet jeg til siktet ble hvitt på pistolen og trykket på samtlige knapper 360-kontrolleren har å by på, og Marston står der som en saltstøtte og blir skutt ned. Hjelper vel ikke akkurat på at spillet fjerner alle journal-oppdateringer når man dør heller, så får ikke gått tilbake å lest tutorialen heller.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

howdy cowboys!

 

jeg bare lurer på en ting anngående singel-playeren..

 

det kommer ofte opp noe som dette når en spiller: "new weapons available at your local shop"... eller noe i den dur.. men er da søren ikke mange våpen en kan kjøpe hos våpenhandleren..

 

stemmer det at alle våpen en kan få kan en kun kjøpe gjennom våpenhandleren, og et og annet våpen får en nytt av en eller annen fiende som en killer.. eller er det en eller annen meny i spillet som gjør flere våpen tilgjengelig, har sett "weapons" knappen på menyen, men det virker bare ut som det er så få våpen i omløp.. har 3 pistoler, 4 gevær og 2 shotguns.. har vel kanskje spillt så lenge som et par timer i mexico..

 

rimer dette?

er ikke noen ekstreme mengder våpen tilgjengelig og nesten alle kjøpes i en gun store, eneste jeg kommer på i farten som ikke kjøpes i store er high power pistol, schofield revolver og den første sniper rifla.

 

og den "new weapons available at your local shop" har en tendens til å komme opp hos meg og men er omtrent aldri at det faktisk er noen nye våpen som jeg ikke allerede har.

 

Men når du er ferdig i mexico og kommer til neste sted så burde du ha ganske stort utvalg av våpen.

 

Selv sliter jeg med å ta siste challenge på sharpshooter, "Disarm any 6 enemies without reloading or changing weapons".

Tror dette blir veldig vansklig :ph34r:

 

 

Har hatt samme problemet AltF4, løsningen min var å spamme marks på fyren til jeg automatisk trakk av når 6 merker var satt :p

Vel, har bare vært nødt til dette to ganger men, de andre gangene gikk det greit av en eller annen grunn

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar
Gjest medlem-239413

howdy cowboys!

 

jeg bare lurer på en ting anngående singel-playeren..

 

det kommer ofte opp noe som dette når en spiller: "new weapons available at your local shop"... eller noe i den dur.. men er da søren ikke mange våpen en kan kjøpe hos våpenhandleren..

 

stemmer det at alle våpen en kan få kan en kun kjøpe gjennom våpenhandleren, og et og annet våpen får en nytt av en eller annen fiende som en killer.. eller er det en eller annen meny i spillet som gjør flere våpen tilgjengelig, har sett "weapons" knappen på menyen, men det virker bare ut som det er så få våpen i omløp.. har 3 pistoler, 4 gevær og 2 shotguns.. har vel kanskje spillt så lenge som et par timer i mexico..

 

rimer dette?

er ikke noen ekstreme mengder våpen tilgjengelig og nesten alle kjøpes i en gun store, eneste jeg kommer på i farten som ikke kjøpes i store er high power pistol, schofield revolver og den første sniper rifla.

 

og den "new weapons available at your local shop" har en tendens til å komme opp hos meg og men er omtrent aldri at det faktisk er noen nye våpen som jeg ikke allerede har.

 

Men når du er ferdig i mexico og kommer til neste sted så burde du ha ganske stort utvalg av våpen.

 

Selv sliter jeg med å ta siste challenge på sharpshooter, "Disarm any 6 enemies without reloading or changing weapons".

Tror dette blir veldig vansklig :ph34r:

 

 

Har hatt samme problemet AltF4, løsningen min var å spamme marks på fyren til jeg automatisk trakk av når 6 merker var satt :p

Vel, har bare vært nødt til dette to ganger men, de andre gangene gikk det greit av en eller annen grunn

 

 

takk for svaret! :)

 

digger spillet!! kudos til rockstar og gjengen!!

Lenke til kommentar

Hvordan havner man i dueller da? Jeg har kun opplevd en duel, og det var tutorialen.

 

Folk roper etter deg på gata, har vært i duell både i Armadillo og ved ranchen til dama. De kommer opp som blå prikker på minikartet lik andre det er mulig å interagere med. Gå bort til dem og trykk B/O.

 

Skal ikke stikke under en stol at jeg er betatt av dette spillet. Det er helt fantastisk godt, selv med enkelte tekniske problemer. Andre problemer jeg har er gauper. De tåler en del og de dreper meg på 2 slag!

 

Forstår fortsatt ikke dette med duellering. Nå ventet jeg til siktet ble hvitt på pistolen og trykket på samtlige knapper 360-kontrolleren har å by på, og Marston står der som en saltstøtte og blir skutt ned. Hjelper vel ikke akkurat på at spillet fjerner alle journal-oppdateringer når man dør heller, så får ikke gått tilbake å lest tutorialen heller.

Prøv å få den hvite sikta på hånda til motstanderen, Da holder det med en markering, før Marston skyter. Skyter han ikke da, gjør du noe galt. Ellers så skal måleren din alltid være høyere enn motstanderen sin, men om du treffer på hånda, så topper hele måleren.

 

Man havner også i duell om man blir tatt for å cheate i poker, det er det som har gjort meg så uberpro i duell :p

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Forstår fortsatt ikke dette med duellering. Nå ventet jeg til siktet ble hvitt på pistolen og trykket på samtlige knapper 360-kontrolleren har å by på, og Marston står der som en saltstøtte og blir skutt ned. Hjelper vel ikke akkurat på at spillet fjerner alle journal-oppdateringer når man dør heller, så får ikke gått tilbake å lest tutorialen heller.

Prøv å få den hvite sikta på hånda til motstanderen, Da holder det med en markering, før Marston skyter. Skyter han ikke da, gjør du noe galt. Ellers så skal måleren din alltid være høyere enn motstanderen sin, men om du treffer på hånda, så topper hele måleren.

 

Man havner også i duell om man blir tatt for å cheate i poker, det er det som har gjort meg så uberpro i duell :p

 

Okei, ta dette som om jeg er fem år gammel. Med markering regner jeg med at du mener å trykke RB for å sette et kryss når det er hvitt der man ønsker å skyte? Måler? Regner med det er de to til høyre du snakker om, men hva signaliserer de? Og skyter Marston av seg selv, eller må jeg trykke på noe? I tilfelle hva?

Lenke til kommentar

Hmm, noen andre som har hatt problemer med at spillet "henger" i missionet "an appointed time" (siste i Mexico tror jeg) ? Gjør det som står at jeg skal gjøre, men etterpå så skjer det ikke noe mer og jeg kan ikke gjøre noe som helst.

 

EDIT: fant ut at problemet var faktisk at jeg gjorde det jeg ble fortalt, hjalp å ikke gjøre noe som helst :p

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...