Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble nettopp ferdig med zombie-opplegget, og nå er jeg klar som et egg for Mad Moxxi som kommer i morgen (på PSN), men jeg står igjen med et par spørsmål fra zombie-området:

 

 

 

Er det noen andre sidequest enn de som kommer opp på Bounty Board? Har hørt noe om innsamling av zombie-hjerner, men har ikke sett noe til et quest som involverer dette. Og hva med Scooby-Doo etterlikningene Gametrailers fortalte om? Fant ikke annet enn et middelmådig quest der jeg skulle finne fire forskjellige karer som hadde noen holotaper ved siden av seg...

 

 

Lenke til kommentar

Ble nettopp ferdig med zombie-opplegget, og nå er jeg klar som et egg for Mad Moxxi som kommer i morgen (på PSN), men jeg står igjen med et par spørsmål fra zombie-området:

 

 

 

Er det noen andre sidequest enn de som kommer opp på Bounty Board? Har hørt noe om innsamling av zombie-hjerner, men har ikke sett noe til et quest som involverer dette. Og hva med Scooby-Doo etterlikningene Gametrailers fortalte om? Fant ikke annet enn et middelmådig quest der jeg skulle finne fire forskjellige karer som hadde noen holotaper ved siden av seg...

 

 

 

Shaggy er personen som skal etterlignes. Det er han som har gjemt seg i tønna.

 

Lenke til kommentar

Ble nettopp ferdig med zombie-opplegget, og nå er jeg klar som et egg for Mad Moxxi som kommer i morgen (på PSN), men jeg står igjen med et par spørsmål fra zombie-området:

 

 

 

Er det noen andre sidequest enn de som kommer opp på Bounty Board? Har hørt noe om innsamling av zombie-hjerner, men har ikke sett noe til et quest som involverer dette. Og hva med Scooby-Doo etterlikningene Gametrailers fortalte om? Fant ikke annet enn et middelmådig quest der jeg skulle finne fire forskjellige karer som hadde noen holotaper ved siden av seg...

 

 

 

 

 

Zombie TK Baha gir Brains-questen, han bor i landsbyen ved gresskar-monsteret. Greit å gjere Brains og oppfølgarane samtidig med dei andre questane, ellers føles det fort som grinding.

 

 

Lenke til kommentar

Noen som kan si noe på hvor lang tid det vi ta å komme seg fra level 43 til 50 når jeg nå starter Playthrough 2? Er redd for at det vil ta hele spillet.

 

Frykta det samme sjøl, var 41ish etter første playthrough. Dinga 50 i arenaen i området du quester i frå New Haven, uten å vere innom DLC. Spelte mesteparten av det i coop med en trivelig familiefar frå Canada som var overlykkelig over å møte nokon som ikkje var 14 og rusa på sukker, tida gjekk fort :)

Lenke til kommentar

Noen som kan si noe på hvor lang tid det vi ta å komme seg fra level 43 til 50 når jeg nå starter Playthrough 2? Er redd for at det vil ta hele spillet.

 

Jeg har ikke nådd level 50 enda, men siden fiendene dine nå har et mye høyere nivå (det er også fler badasser rundt om kring, som gir deg mer xp) vil du oppleve at du stiger like fort i nivå som før. Jeg gikk fra å level 41 til level 47 på omtrent samme tiden som jeg brukte på å gå fra level 1 til 7.

Lenke til kommentar

Det er definitivt ikke min erfaring. Jeg var 38 da jeg fullførte hovedhistorien. Etter at jeg var ferdig med den første sonen i andre playthrough var jeg rundt level 43,5, og etter at jeg fullførte The Zombie Island of Dr Ned var jeg rundt 47,8. Det virker som om konsensus på ymse fora er at om man gjør grovparten av innholdet uten å gjenta områder så dinger man 50 rundt Rakk Hive på andre playthrough.

Lenke til kommentar

Det er definitivt ikke min erfaring. Jeg var 38 da jeg fullførte hovedhistorien. Etter at jeg var ferdig med den første sonen i andre playthrough var jeg rundt level 43,5, og etter at jeg fullførte The Zombie Island of Dr Ned var jeg rundt 47,8. Det virker som om konsensus på ymse fora er at om man gjør grovparten av innholdet uten å gjenta områder så dinger man 50 rundt Rakk Hive på andre playthrough.

 

 

Som sagt er jeg ikke level 50 enda, men inntrykket mitt er fortsatt at man stiger rett nok saktere, men fortsatt forholdsvis fort i gradene når man begynner på andre gjennomspilling.

 

Da er vel for så vidt Mad Moxxi's underdome riot ute til PC også. :thumbup:

I alle fall på Steam for de som har kjøpt spillet igjennom dem.

 

Heisann, takk for tipset! Laster ned nå. ^_^

Lenke til kommentar

Prøvde det litt i sta, og det er for det første fryktelig vanskelig som en lvl 47 Mordechai, og når du driter deg ut må du begynne helt på nytt på arenaen. Akkurat dèt føles forholdsvis straffende, men det jevner seg litt ut fordi det betyr at du får høre mer av Mad Moxxi.

 

For det første imponerer det meg hvor mye jobb GearBox legger ned i stemmeskuespillet i dette spillet. Jeg kan ikke huske å ha hørt èn stemme som ikke passet inn, og Mad Moxxi topper kanskje lista. Hun høres for det første akkurat gal nok ut til å være på grensen, for det andre greier hun å ytre hvert eneste ønske om å se deg død på en meget sexy måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...