Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Har en venn jeg skal booste i borderlands om ikke lenge, i den anledning er jeg på utgikk etter en borderland save file jeg kan gjøre det med. Effektivt, min egen karakter er ikke mer enn lvl 49 og heller ikke så veldig bra gearet. Er det noen som vill dele sin save file med meg, eller evt vet om en moddet en som er ferdig med playtrough 2 ?

Lenke til kommentar

Bare start på andre gjennomspillling med din karakter og la hans stå i ro i spawn om du vil. Dinger 13-14 nivåer på de første oppdragene. Da går det også raskere for din karakter å gå opp i nivåer, mot å ta en som har spilt igjennom to ganger, noe som er forholdsvis lite hensiktsmessig.

 

Har forøvrig en save med en rimelig sterk Mordechai, en gjennomsnitlig Lilith og en bugga Roland. Kan godt dele den.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har ett spørsmål til fansen her, endrer spillet seg noe særlig etterhvert? Er del på level 14 eller noe, og det er jo bare autogenererte fiender av samme type hele tiden, og alle quests er enten "Fetch A" eller "drep B", mao oppfatter jeg det som veldig ensformig. Er det noe som endrer seg, eller kan jeg like gjerne avinstallere, og ergre meg over ett bomkjøp?

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har ett spørsmål til fansen her, endrer spillet seg noe særlig etterhvert? Er del på level 14 eller noe, og det er jo bare autogenererte fiender av samme type hele tiden, og alle quests er enten "Fetch A" eller "drep B", mao oppfatter jeg det som veldig ensformig. Er det noe som endrer seg, eller kan jeg like gjerne avinstallere, og ergre meg over ett bomkjøp?

 

AtW

 

Ja, i bunn og grunn er det dra fra punkt A til B til A igjen, og at det er lite inspirerende for noen kan jeg godt skjønne. Fiender forandrer seg etter hvert, husker ikke helt hvor man er sånn ca på lvl 14 men tipper du har sett noen skags og banditter? Fins også fugler, ormer, soldater (som er noe litt annet enn banditter selv om de går på to ben), spiderants (edderkoppmaur) og mot slutten noen engleaktige romvesner. Med DLC får du også forskjellige roboter, zombier, varulver, banditter som rir på skags, noen digre jævler av noen edderkopp-lignende saker og Crawmerax the Invincible.

 

Om du spiller kun for historien blir du nok litt skuffet, prøv gjerne å spille med fire andre. Det blir forbanna hektisk og innmari morsomt til tider. Selv foretrekker jeg å spille alene, men jeg er av den typen :p

Lenke til kommentar

Jeg har ett spørsmål til fansen her, endrer spillet seg noe særlig etterhvert? Er del på level 14 eller noe, og det er jo bare autogenererte fiender av samme type hele tiden, og alle quests er enten "Fetch A" eller "drep B", mao oppfatter jeg det som veldig ensformig. Er det noe som endrer seg, eller kan jeg like gjerne avinstallere, og ergre meg over ett bomkjøp?

 

AtW

 

Ja, i bunn og grunn er det dra fra punkt A til B til A igjen, og at det er lite inspirerende for noen kan jeg godt skjønne. Fiender forandrer seg etter hvert, husker ikke helt hvor man er sånn ca på lvl 14 men tipper du har sett noen skags og banditter? Fins også fugler, ormer, soldater (som er noe litt annet enn banditter selv om de går på to ben), spiderants (edderkoppmaur) og mot slutten noen engleaktige romvesner. Med DLC får du også forskjellige roboter, zombier, varulver, banditter som rir på skags, noen digre jævler av noen edderkopp-lignende saker og Crawmerax the Invincible.

 

Om du spiller kun for historien blir du nok litt skuffet, prøv gjerne å spille med fire andre. Det blir forbanna hektisk og innmari morsomt til tider. Selv foretrekker jeg å spille alene, men jeg er av den typen :p

 

Har vel truffet skags, banditter, fulger og ymse "psychos". Har prøvd åmed coop også, uten at jeg synes det var så mye bedre. Det er ikke mangelen på historie som er mitt hovedproblem, det er den veldig (i mine øyne) uengasjerende og repetetive gameplayen. Jeg skjønner at mange her inne helt sikkert ikke er enig i det, men jeg regner med dere vet om spillet forandrer seg etterhvert, eller om det er mer av det samme.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tja, liker du det ikke så liker du det vel ikke. Som sagt, jeg har ingen problemer med å innse at det for noen kan synes uengasjerende, men for min del ligger den store forelskelsen i det grafiske uttrykket, den bunnsolide våpenfølelsen og mest av alt den absolutte gleden av å endelig finne det våpenet eller låse opp den ferdigheten. Deilig avslapning blant alle de andre krevende spillene, og det balanserer godt mellom tanketomt og veldig engasjerende for meg.

 

Nå vet jeg ikke hvilken karakter du spiller som, men du kan kanskje prøve en annen? De spilles ganske forskjellig alle fire - selv om selvfølgelig skytingen er akkurat den samme om man ser stort på det. Spesialangrepene krever i hvert fall fire forskjellige måter å krige på.

 

Nei, spillet forandrer seg vel ikke egentlig etter hvert. Du må gå dit og gjøre det og gå hit å gjøre dette - er du alt lei vil du neppe snu på flisa om fire timer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet endrer seg ikke noe særlig nei.

Etter hvert så blir også lootingen kjedelig fordi du blir stappfull av stæsj og gryn. Og hvis du er på første gjennomgang, så er det stor fare for at du kommer til å bli altfor kraftig i forhold til fiendene. Skulle ønske spillet var mer utfordrende i siste tredjedel.

 

Først og fremst et fett coop-spill i mine øyne.

Litt sånn RGP-lite følelse over det hele, noe som passer i coop.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har aldri giddet og tatt meg tid til Borderlands da jeg alltid har trodd at det kun var lagt opp til online multiplayer spilling, MEN det funker jo som fjell å spille singleplayer her! :thumbup:

 

Var skeptisk til grafikken (spess etter å ha brukt endel tid på Rage :p ), MEN med alt maxa så ser det jo dritfett ut!

 

Kjenner jeg gleder meg til Borderlands 2 allerede :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...