Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første oppdraget i Mad Moxxi skal man ta en runde på hver av de tre arenaene. Vi var to stykker på level 40 og vi brukte 45 minutter på èn av disse arenaene. Etter det skal man gjennomføre 20 runder på hver arena, noe som ifølge andre forum vil ta ca 3 timer per arena.

 

Tydelig at iallefall vi kommer til å trenge litt hjelp for å få dette til å gå fortere. Noen som er med på å skyte utysker i Mad Moxxi DLC´en til Xbox 360 en da? Vi er allerede to stykker på level 40.

 

Eventuelt kan vi sørge for at hosten er level 1 slik at fiendene blir pissvake. Da kan de med høyere level overkjøre dem og spare alle for masse tid.

 

(Og nei, man får ikke XP i arenaene)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Eventuelt kan vi sørge for at hosten er level 1 slik at fiendene blir pissvake. Da kan de med høyere level overkjøre dem og spare alle for masse tid.

 

Det er jo kjedelig...

Virker som om at denne DLCen kommer til å ta sin tid å bli ferdig med. Håper ikke det blir for lett i singleplayer.

 

EDIT: Har endelig fått lastet opp en film fra Zombie Island of Dr. Ned

EDIT: 2 Fjernet film p.g.a. for lang film.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Om du ikke finner flere, så vil jeg tro at det ikke er noen igjen. Tror du kun kan få oppdrag ifra oppslagstavler og personer. Du kommer i kontakt med dem om du gjør de som er på tavlene, men de er ikke mange.

 

Zombie island spoiler.

 

Må si at jeg ble overasket av "slutten" Hadde ikke forventet noe slikt...

 

 

okey. sånn som jeg har forstått det så skal det være 126 totalt(plot og sidemissions) men 2 kjulte missions utenom, noen som har funnet noen av dem? Jeg har funnet den ene i old haven.

Lenke til kommentar

Hvilke oppdrag snakker du om Ally? Nå ble jeg interessert - alt for å få fler oppdrag i Borderlands!

 

Ett jeg har funnet i Old Haven:

 

 

Finne 3 nøkler på døde fiender for å låse opp et "rom" i Dahl Headlands

 

 

Kan godt være jeg har funnet det andre også, derfor hadde det vært spennende om du skrev det hvis du visste hva det var. Men for all del; legg det i spoilertags så folk slipper å få vite det hvis de heller vil lete selv.

Lenke til kommentar

Men jeg vet jo ikke om jeg har funnet det andre ;)

 

Old Haven:

 

 

Til venstre helt i starten av brettet ligger det en klynge av døde fiender ett stykke bortenfor veien du går på, hvor den ene holder på en nøkkel som gir deg starten på oppdraget.

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hvilke oppdrag snakker du om Ally? Nå ble jeg interessert - alt for å få fler oppdrag i Borderlands!

 

Ett jeg har funnet i Old Haven:

 

 

Finne 3 nøkler på døde fiender for å låse opp et "rom" i Dahl Headlands

 

 

Kan godt være jeg har funnet det andre også, derfor hadde det vært spennende om du skrev det hvis du visste hva det var. Men for all del; legg det i spoilertags så folk slipper å få vite det hvis de heller vil lete selv.

 

ja det er den samme som jeg har funne. det er den andre jeg sliter med å finne, eller jeg vet ikke hva den er så jeg er ikke helt sikker på om jeg har gjort den fra før av..

 

 

Men jeg vet jo ikke om jeg har funnet det andre ;)

 

New Haven:

 

 

Til venstre helt i starten av brettet ligger det en klynge av døde fiender ett stykke bortenfor veien du går på, hvor den ene holder på en nøkkel som gir deg starten på oppdraget.

 

 

du mener vel Old Haven ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...