Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er villig til å ofre HP bare for å få det fortere tilbake når du kan finne skjold som gir deg mye mer power samt helse. Jeg skjønner hvorfor du bruker det, men du vil fort selge det så fort du får tak i noe annet.

 

Det jeg ser du liker er at helsa di kommer så fort tilbake, men særlig Mordecai har 3 måter å regenere helse på (Bloodwing-skill som gir en prosentandel av angrepet tilbake til deg som helse, et Bloodwinangrep som øker antall droppa penger og helseitems samt ferdigheten som gir deg "crazy health regenereation everytime you kill an enemy" eller hva det nå står), og når du da kan bytte ut 47 i skjold mot 600 og få 40% mer helse så har du rett og slett valgt feil.

 

Dette er i hvert fall slik det fungerer på papiret. At det fungerer annerledes i praksis er jo helt åpenbart siden du jo bruker det enda og er fornøyd med det :)

 

Her er forøvrig Mad Moxxis introduksjon, og igjen gjør Gearbox en utrolig god jobb med video til dette spillet.

 

2 kjappe spørsmål: Hvem er husbond nummer 1 (skutt av Konamikoden ^_^) og husbond nummer 2? Nummer 3 er jo åpenbart Marcus. Og: hva i all verden er det der for en sang?

 

http://www.youtube.c...h?v=xkTfTy0LbY8

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Om du ikke finner flere, så vil jeg tro at det ikke er noen igjen. Tror du kun kan få oppdrag ifra oppslagstavler og personer. Du kommer i kontakt med dem om du gjør de som er på tavlene, men de er ikke mange.

 

Zombie island spoiler.

 

Må si at jeg ble overasket av "slutten" Hadde ikke forventet noe slikt...

 

Lenke til kommentar

Har du spilt gjennom Zombie Island og Mad Moxxi?

 

Jeg og en annen ble ferdig med spillet i går og skal starte på begge DLC´ene i dag. Vi er begge level 34 (33-35 ca).

 

Til dere som ikke vil bli spoiler for god humor på slutten av spillet: Ikke se i spoileren!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

555960.jpeg
Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Har du spilt gjennom Zombie Island og Mad Moxxi?

 

Jeg og en annen ble ferdig med spillet i går og skal starte på begge DLC´ene i dag. Vi er begge level 34 (33-35 ca).

 

Til dere som ikke vil bli spoiler for god humor på slutten av spillet: Ikke se i spoileren!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

555960.jpeg

 

Har ikke kostet på meg noen av DLC`ene enda, blir ikke helt med det første. Desember måned har som vanlig gjort kål på lommeboka, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...