Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Takk for svar angående nivåoppgradering!

 

Jeg greide 4 sekunder med min Mordechai her om dagen, og jeg husker til og med stedet.

Dahl Headland, på vei mot Lucky's fra Skagzilla (tror jeg den heter?) er det en ganske brå kant på høyresiden av det området med de høye steinene i midten bilen - med full fart og boost - ikke hopper over, men får ganske god hangtime fordi den spretter rett opp.

 

5 sekunder fikk jeg på grunn av en bug med Roland.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å starte på The Secret Armory nå senere i kveld. Jeg og en annen har spilt hele spillet sammen hittil og skal fullføre alt av DLC sammen også. Jeg er vel på level 41 nå og han er på 49. Som dere sikkert da skjønner så jukset han litt ved å spille med noen andre på level 50 mens jeg var borte en kveld. Achievementhore :p

 

Noen andre som vil være med å spille på Xbox 360?

Lenke til kommentar

Da har jeg så smått startet med Knoxx selv, og jeg må bare si det - jeg elsker det allerede. Har tatt 3 oppdrag, og humoren har allerede overgått mye av den som er å finne i originalspillet. Det er også moro med en real utfordring igjen, selv om det ikke akkurat går lett utover lommeboka.

 

 

Liker også looken på det nye området (det jeg har sett i hvert fall), særlig reklameplakatene som er hengt opp. De er jo faktisk mer eller mindre dårlig skjult reklame for de andre DLC'ene, men det passer utmerket inn.

 

Lenke til kommentar

Det er som å selge og kjøpe våpen. "Store your crap" og "take your crap". Går an å utvide bankslots i en av de salgsmaskinene like ved, men det koster ganske mye kronasjer.

 

Du kan forøvrig ikke gå glipp av den, da du går forbi den når du skal til arenaene. Og for ordens skyld, med "bank" menes en særdeles classy looking Claptrap. Med monokkel.

Lenke til kommentar

Har til nå ikke brukt den banken... Claptrapene er awesome.

 

Selv bruker jeg banken for å oppbevare våpen jeg ikke har hjerte til å selge. Jepp, det er utrolig mange stilige faktisk.

 

Må jeg dra dit hver gang jeg skal sette inn eller ta ut våpen? Jeg trodde at det kanskje var en ny funksjon man fikk i NewU-stasjonene.

 

Ja, må nok det. Litt tungvint på en måte, på en annen måte så er det ikke akkurat verdens mest kjipe greie. Det er bare å dra til en NewU og så velge The Underdome.

 

Du må nok det om ikke annet er skjedd i General Knoxx sin DLC. Ganske tungvint om du bruker det ofte.

 

Nope, intet nytt under solen der i gården. Jeg bruker ikke banken så alt for mye, så opplever det ikke som så vrient. Musikken i underdomen er uansett så fet at jeg syns det er verdt besøket ^_^

Lenke til kommentar

Ja, må nok det. Litt tungvint på en måte, på en annen måte så er det ikke akkurat verdens mest kjipe greie. Det er bare å dra til en NewU og så velge The Underdome.

Vil vel tro at noen sliter med lange loading tider. Da er det ikke morsomt å dra til banken å sette inn pengene. :whistle:

Lenke til kommentar

Spørsmål angående en boss i General Knoxx:

 

 

Hvordan i all verden dreper du Mr. Shank? Jeg har snart ikke ammunisjon igjen i de våpnene jeg har som tar mest av skjoldet hans. Og når jeg omsider fikk tatt skjoldet så det ikke engang ut som jeg gjorde litt skade når jeg skjøt ham. Jeg er også ett nivå over ham [54/55].

 

 

Nevermind, rigor mortis har inntruffet.

 

ENGORGE :lol:

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Kan ikke fatte at jeg ikke har spilt det her før nu.

Fikk det til jul av min bror og startet opp forrige uke, er jo uten sidestykke genialt.

Er som å spille Diablo igjen egentlig, å jeg savner noe lignende diablo.

 

Hvor langt er main questet egentlig? hvilken lvl vil jeg havne på ca? skal gjøre alle side quests, er lvl 26 nå.

Lenke til kommentar

Noen her som har PS3-versjonen og troféet "And They'll Tell Two Friends"?Trenger ikke co-op partner, men kompisen min har ikke det troféet han heller. Er vel bare å gå inn i et game og ut igjen :) PSN i signatur hvis det er noen somer "interessert", eller i et hjelpsomt påske-humør ;)

 

EDIT: Har fått det nå :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Og der var General Knoxx død og armoryen hans sprengt i fillebiter. Elsket den biten hvor du kunne raide så mange våpenkasser du bare orket før alt sprengte i filler! Fant ingen bra våpen, en morsom sniperrifle som fungerte som shotgun var vel det eneste. Desverre var den ganske dårlig.

 

Herlig DLC, og har enda noen få oppdrag igjen. Er på level 59, men jeg oplever merkelig nok at ingen av ferdighetene mine egentlig er noe særlig brukbare utover slik de allerede er. Har maxa de jeg ønsker å bruke og resten er litt hipp som happ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...