Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal du ikke se bort i fra. Gikk fra 39 til 46 i går da jeg spilte multiplayer. Var så heldig at jeg ikke havnet på en server med folk som var elendige eller mye lagg. De var noe egenrådige, men ellers var det knall. Tok det opp igjen i dag for å spille multiplayer, men det ble for mye lagg. Etter jeg ga opp det prøvde jeg Mad Moxxi sin arena igjen, kom til runde 2 bølge 3, så datt jeg ned, alt ble mørkere og mørkere og så ingen ting, prøvde fortvilet å drepe en eller annen, men rakk det ikke... Kjipt.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Hele Moxxi-reglementet er tuftet på en usedvanlig dårlig idè. Synd, for det er egentlig litt morsomt, og det er så kjipt å tenke på at jeg har brukt 50 spenn på noe som var så genuint dårlig gjennomført. Banken og oppstasa Claptrap er på den andre siden to gode argumenter for å eie den DLC'en.

Lenke til kommentar

Ingen som har prøvd Secret Armory of General Knoxx enda? Den er vel ikke ute på PC enda, men er tilgjengelig på både PSN og LIVE. Jeg hadde kjøpt den, hadde ikke det vært for at jeg har mye å gjøre på skolen for tiden. Nå, da har jeg iallfall noe å kose meg med i vinterferie. :)

Jeg skal forhåpentligvis få startet på General Knoxx i morgen kveld en gang. Lastet det ned med en gang det kom ut, men ville gjøre ferdig Mad Moxxi først.

Lenke til kommentar

har tenkt å skaffe meg borderlands til ps3, bare lurte på om det fortsatt er folk som spiller online på ps3.

Det er en del som enda spiller det online. Selv har jeg hatt mye glede av det i singelplayer.

 

Laster ned siste expansion nå, ble ferdig med Zombie Island of Dr. ZED/NED :p i dag tidlig, så passet godt med en ekstra pakke nå. Gleder meg til å grinde meg opp til level 61.

Lenke til kommentar

General Knoxx og hans hemmelige våpenskap er nå tilgjengelig på Steam!

 

Borderlands goes to ELEVEN! You may have seen some games raise their level cap by 5, or maybe even 10, but with The Crimson Lance Assassination Squads wreaking havoc and Crawmerax the Invincible being all invulnerable and stuff we knew you'd need more than just 10. And that's why Borderlands goes to ELEVEN!

 

Gearbox har virkelig spikret humoren til dette spillet, og den er like gjennomført som Valves jobb med Team Fortress 2.

 

Giant Bomb har 30 minutter med spilletid her. Ser spennende ut!

Lenke til kommentar

Er 57 no og synest det har vore vel verdt pengane så langt.

 

Hoppa rett inn i Armory med min lvl 50 hunter på 2nd playthrough, men det gjekk veldig trått til å begynne med sidan alt du møter er lvl 51+. Hadde ikkje rørt spelet sidan eg dinga 50 med hunteren, så eg gjekk tilbake og gjorde ferdig hovedstorylinen. Då eg begynte på Armory igjen på lvl 53 gjekk det fint unna. Har enda tilgode å sjå skikkelig imponerande våpen til hunteren min, men det er vel fru fortuna og herr random som har rotta seg sammen mot meg.

 

Questane er fornøyelige, og det ser ut som om nokre achievements må jobbast littegranne for også. Slikt som ungdommen likar. :)

 

Er det forresten nokon som har mad moxxi's dlc og har lyst å gjere unna achievements? Eg spelte det kanskje ein halvtime før eg vart veldig lei, men har gått og irritert meg over at det der skal ødelegge for 100% completion på Borderlands for meg :p

Lenke til kommentar

yes! akkurat det jeg venta på! DLC'ene kommer på en disc

 

http://www.eurogamer...et-disc-release

 

Men ikke Armory of General Knoxx.. Er vel egentlig lite vits i å skaffe den da for min del.

 

The publisher wasn't able to tell us the price of the boxed release, but confirmed that it would include The Zombie Island of Doctor Ned (8/10), Mad Moxxi's Underdome Riot (8/10) and last week's The Secret Armory of General Knoxx, which we've just published a 9/10 review for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...