Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høh, hvem trenger vel å ta mye liv pr. skudd?

Sjekk magasinet. Spiller også som Mordecai, så en repeater med mye ammo å bedre zoom enn sniperen min gjør meg fornøyd. Eneste problemet er den nesten ikke tar liv.

 

En liten How To: i Windows 7 Biblioteker > Dokumenter > My Games > Borderlands > WillowGame > ScreenShots

 

Mulig det kan være forskjellige navn.

Lenke til kommentar

Høh, hvem trenger vel å ta mye liv pr. skudd?

Sjekk magasinet. Spiller også som Mordecai, så en repeater med mye ammo å bedre zoom enn sniperen min gjør meg fornøyd. Eneste problemet er den nesten ikke tar liv.

 

En liten How To: i Windows 7 Biblioteker > Dokumenter > My Games > Borderlands > WillowGame > ScreenShots

 

Mulig det kan være forskjellige navn.

 

Liten accuracy og svak damage. Et typisk våpen du finner på begynnelsen av spillet. Det jeg ikke liker med repeatere er at de er nærmere SMG enn pistol. Revolvere gjør gjerne veldig mye større skade, skyter en del saktere men har til gjengeld mye større accuracy. Og som jeg sa; 400 dmg en gang annenhvert sekund er bedre enn 100 dmg hvert sekund. Sjansen for criticals er også mye høyere særlig på mennesker, fordi man sliper at våpenet får stor spredning når man skyter fler skudd på en gang. Men jeg er jo som kjent revolverfanboy ^_^

 

Kjøpte DLC'et i dag, har ikke fått prøvd den enda.

Lenke til kommentar

Høh, hvem trenger vel å ta mye liv pr. skudd?

Sjekk magasinet. Spiller også som Mordecai, så en repeater med mye ammo å bedre zoom enn sniperen min gjør meg fornøyd. Eneste problemet er den nesten ikke tar liv.

 

En liten How To: i Windows 7 Biblioteker > Dokumenter > My Games > Borderlands > WillowGame > ScreenShots

 

Mulig det kan være forskjellige navn.

 

Liten accuracy og svak damage. Et typisk våpen du finner på begynnelsen av spillet. Det jeg ikke liker med repeatere er at de er nærmere SMG enn pistol. Revolvere gjør gjerne veldig mye større skade, skyter en del saktere men har til gjengeld mye større accuracy. Og som jeg sa; 400 dmg en gang annenhvert sekund er bedre enn 100 dmg hvert sekund. Sjansen for criticals er også mye høyere særlig på mennesker, fordi man sliper at våpenet får stor spredning når man skyter fler skudd på en gang. Men jeg er jo som kjent revolverfanboy ^_^

 

Kjøpte DLC'et i dag, har ikke fått prøvd den enda.

Tsk. Tsk. Det du ikke skjønner er at dette ikke er en naturlig repeater, den skyter gjerne tom magasinet på den tiden du har klart å fyrt av tre fire skudd.

 

Må se å få skaffet DLC nå som helga er kommet. Nei vent, jeg har tentamen på mandag...

Lenke til kommentar

Svært skuffet over Steam nå...

 

Your transaction failed because you are trying to buy a game that requires ownership of another game you do not currently own. Please correct the error and try again.

 

Jeg har ikke aktivert spillet på steam siden det ikke er noen kode i coveret. Har tatt kontakt å håper på at support teamet ikke har alt for mye å gjøre. Jeg spille det i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar

 

Tsk. Tsk. Det du ikke skjønner er at dette ikke er en naturlig repeater, den skyter gjerne tom magasinet på den tiden du har klart å fyrt av tre fire skudd.

 

 

En god revolver tømmer seg på 6 sekunder (regner med firerate på 1.0 og 6 kuler i tønna), gjør mer skade per skudd og har en mye høyere accuracy. Tøm gjerne magainset ditt fort, men treff deretter. Treffsikkerhet overgår skade når som helst. Men denne diskusjonen er jo dødfødt på grunn av lootsystemet, level på karakter (og dens skillpoints), type karakter og karakterens nivå med våpenet :p

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Revolver eier, men samme gjør full-auto pistoler :p Sikter på en spec med Bloodwing og Gunslinger. Bloodwing som atm. dreper 6mobs før den returnerer er sinnsykt. Legg til +%30 critical damage og 40% sjance til å skyte ekstra skudd med pistoler og du straffer rimelig greit. (Revolver pluss zoom = headshots 99% av gangene og one-shot kills:D )

Lenke til kommentar

Laster ned både patch og DLC. Etter ca. 30 minutter fant NetCom ut at kvoten min er oppbrukt. Mon tro hvor mange dager dette vil ta. :o

 

For de som lurer, ja jeg bruker mobilt bredband som alternativ løsning fram til jeg gidder å installere nettverkskort...

 

EDIT: *håper på at patchen ikke er slettet på forrige PC*

EDIT2: Lex = Happy = Fungerende Patch = Happy Lex = Awesome

EDIT3: Lex = Ikke happy = Gammel Patch = Ikke happy Lex = Ikke Awesome :(

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Ble nødt til å sette på PCen over natta slik at det var mulig for den å laste ned Zombie Island, men nå viser det seg at nettet datt ut når det var ca. 82000 KB igjen, så var det ikke mer.

*sutrer litt for seg selv*

 

EDIT: Det gir meg egentlig god tid til å levle opp til 40. Har en del igjen på første gjennomkjøring, men havner snart på salt flats. (eller hva det nå het)

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Så lang tid på å laste ned? Jeg brukte 10 minutter gjennom Steam.

 

Sånn for spillets del vil jeg ikke anbefale deg å gå opp til level 40 enda. Jeg var på level 39 når jeg fullførte det første gangen, og da var spillet for det meste en tur i parken. På grensa til å være kjedelig, faktisk.

 

Dessuten blir andre gjennomgang mye morsommere når du ikke har alt for høy level i starten - når en enslig skag kan sende deg ned på knærne blir alt så mye mer spennende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...