Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei. Hvordan funker spillet for å finne venner? Lage game og sette passord som du gir til venner?

 

Pc eller konsoll?

 

På pc er du avhengig av å GameSpy-id'en til folk, og en ekstra mulighet til å kommunisere for å avtale spill. Jeg bruker Steam, fungerer perfekt i så måte.

 

Kan også slenge deg på random spill, men da kan du ende opp med mye rart.

 

Borderlands krever også en del åpne porter og er generelt noe herk å få hostet selv på pc. Personlig kan jeg bli med andre, men ikke invitere folk til mitt spill.

 

Konsollversjonene aner jeg ikke hvordan fungerer på dette punktet, men tipper det noe så lett som å gå inn i vennelista og invitere venner/bli med i venners spill. På Xbox Live i hvert fall, PlayStation Network har jeg ingen kjennskaper om.

Lenke til kommentar

Vi spilte kun 15 minutter, og det var på slutten av den tiden vi la merke til problemet så har ikke sjekket options så grundig, men det rare er at alt annet er (så vidt jeg kan se) helt i orden, men selve meny-systemet er halveis borte.

 

Vil tro det skal være en eller annen config på tven som skal kunne rette opp det der, en ellera nnen instilling som for menyen og slikt på rett plass.

Lenke til kommentar

Jeg storkoser meg på øya til Dr. Ned. Fryktelig vanskelig - fryktelig mye bra loot. Har funnet 8 orange våpåen, 2 gull-våpen og en del lilla, noen blå og selvfølgelig hvite.

 

Greide bossen jeg skrev om i forrige post forøvrig, spillet bugga seg så han sluttet å bevege seg. Skuffende egentlig, og andre bug jeg har sett så langt (aldri sett noen i selve spillet) men samtidig tør jeg ikke tenke på hvor vanskelig han ville ha vært ellers, så på en måte er jeg glad til!

Lenke til kommentar

Vi spilte kun 15 minutter, og det var på slutten av den tiden vi la merke til problemet så har ikke sjekket options så grundig, men det rare er at alt annet er (så vidt jeg kan se) helt i orden, men selve meny-systemet er halveis borte.

 

Vil tro det skal være en eller annen config på tven som skal kunne rette opp det der, en ellera nnen instilling som for menyen og slikt på rett plass.

 

Får ta en titt, er iallefall ingen innstillinger i spillet som kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Ja dette var trivelig! Har en lvl 17 mordechai så langt, og kommer nok til å spele dette i lang tid framover... iallefall til eg har ME2 i hende.

 

Om nokon føler for å spele coop med en gammal rpgjunkie er det berre å adde meg på xbl. Vil gjerne få gjort unna coop-achievements. Er noe sporadisk online fram til romjula grunna semesteroppgåve og juleferie, men kommer sterkt tilbake. :)

Lenke til kommentar

Det jeg liker så godt er når du virkelig ser at karakterene er tegnet for hånd. Og jeg husker fremdeles når det gikk opp for meg hvor utrolig godt modelert våpnene er. Ta en titt på dem. De er utrolig godt laget!

 

Og nå har jeg begynt å bruke launcher også. Fant en på øya til Dr. Ned jeg ikke kunne si nei til:

 

 

post-169-1099747827_thumb.jpg

 

 

Måtte Crimson Lance og norrøn mytologi til!

 

Bruker også SMG en del nå, selv om det jo egentlig er en litt svak assault rifle jeg bruker:

 

 

post-199-1099747928_thumb.jpg

 

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

AltF4: Nice Guns, selv foretrekker jeg de som setter fyr på fiendene mine. Noe med det å skyte et par skudd på hver enkelt for å så se dem brenne levende ihjel ;)..

 

 

Ga spillet en 5er, føler det mangler noe. I forhold til f.eks. Fallout er verdenen ganske liten. Jeg føler også at levlinga kan være en smule kjedelig, ville gjærne sett et par ekstra skills man kunne bygget opp. Men smak og behag, dessuten gjør våpensystemet opp for mye ;)..

 

PS: 55 sider diskusjon.. omg!.. jeg er for skjeldent på forumet :p

Lenke til kommentar

Har to revolvere som gjør flammeskade. Den ene regenerer kuler også, men har litt lav acc (ca 88) og bare 2x fire. Gjør også litt moderat skade, men folk dør og det er det viktigste.

 

Akkurat nå er jeg på leting etter en god element shotgun, satser på å finne en når jeg spiller litt nå.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Du kan reise dit når du vil, og får fiender tilpasset ditt nivå. Regner med at dette betyr at om du drar dit når du er level 30, får du fiender rundt level 30 også, og slik blir det i spillet med den karakteren.

 

Derfor kan det være en idè å vente til du har fullført spillet èn gang, ettersom vanskeligere fiender = bedre loot. Og er det noe du vil like med Dr. Ned og hans øy, så er det lootet.

 

Nå kommer det forøvirg mer DLC! Mad Moxxi's Underdome Riot. En kjapp titt finnes her, courtesy of Giant Bomb. Der får vi en lagringsbank vi kan putte loot i. Herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...