Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Ser at Zombie Island er på tilbud nå på Xbox Live, satt ned til 400 MSP, altså 32,-

 

Uansett, hvis jeg laster ned alle pakkene nå, Mad Moxxi og General Knoxx, vil jeg da stige over lvl 50 mens jeg spiller Moxxi og Zombie, selv om jeg ikke har påbegynt oppdragene på General Knoxx?

 

Drepe og ta quests er bittert og deprimerende uten XP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at Zombie Island er på tilbud nå på Xbox Live, satt ned til 400 MSP, altså 32,-

 

Uansett, hvis jeg laster ned alle pakkene nå, Mad Moxxi og General Knoxx, vil jeg da stige over lvl 50 mens jeg spiller Moxxi og Zombie, selv om jeg ikke har påbegynt oppdragene på General Knoxx?

 

Drepe og ta quests er bittert og deprimerende uten XP!

 

Så lenge du har Knoxx installert så kan du stige over lvl 50, samme kor i spelet du er.

Lenke til kommentar

Litt dårlig forumlert av meg, men fant svaret tidligere i tråden. Jeg får alstå XP over nivå 50 for å fullføre playthough 2 HVIS jeg kjøper General Knoxx.

 

Har masse igjen på andre gjennomspilling enda, og er lvl 47, så blir å kjøpe General Knoxx i det øyeblikket jeg kommer til lvl 50 for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Akkurat hva trenger du hjelp til? Jeg vil uansett foreslå å bare løpe rundt, sloss for å gå opp noen nivåer og med litt hell kanskje finne et godt våpen eller to.

 

Og bruk håndgranater, jeg bruker kun de som healer meg selv (husker ikke navnet i farta) men om du ikke har slike er det viktig å huske på at alt er bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar

Jeg leste for en stund siden at det skulle komme mer DLC, men det er noen måneder siden. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har fulgt så godt med i det siste, men det ble ikke annonsert noe i løper av E3 eller ellers i det siste? DLC fra Borderlands er noe av det morsomste og gøyeste jeg har spilt av DLC. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...