Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Vil tro at grunnen til at det går så tregt til meg nå er at jeg bruker mobilt bredband ettersom at jeg ikke har nettverkskort eller kabel.

 

Er det slik at man blir nødt til å gjøre alle sidequestene? Mener at jeg gjorde alle sammen da jeg gikk igjennom første gang. Føler at det gidder jeg ikke nå.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, det forklarer jo en hel del.

 

Nei, du bestemmer jo selv. Personlig liker jeg dem for å få en del våpen og utstyr man ikke får ellers, og for ferdighetspoengene. Selve historien er såpass kort at om man skulle hoppe over sideoppdrag ville man nok bli fort ferdig.

Og hva er poenget med å finne fete våpen hvis man ikke gidder bruke dem? :p

 

Dessuten liker jeg å jobbe med de ekstratingene som gir mye xp etter hvert (husker aldri hva de heter), og det er mye lettere når man tar sideoppdrag.

Lenke til kommentar

Hva slags skjold er det du bruker mann? 67 i styrke?

Har brukt det siden level 4-7 elns. Fungerer perfekt. Skal legge til bilde snart, men først: Farscape! <3

 

Kom fram til dette da jeg fant ut at jeg fortsatt hadde i DVDen. Ikke noe Borderlands de første 45 minuttene.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Hehe, tror du bør sjekke andre skjold der ute. Gjerne med helseregen eller helseboost. Selv blir jeg egentlig aldri klok på hvilket skjold jeg liker best, så holder meg til et jeg syns er ok hele tiden. Litt slik som ditt skjold, men med 67 i styrke har det vel også en veldig lav oppladningshastighet også?

 

Det jeg bruker akkurat nå har 506 i styrke, oppladningshastighet på 96 og en helseboost på 40%.

 

Samtidig er det litt slik at mange angrep tømmer skjoldet med en gang, så verdien virker egentlig litt verdiløs.

Lenke til kommentar

Ikke sinnsvakt, men raskt nok til å ikke dø med det første.

Har desverre oppstått diverse komplikasjoner slika at jeg ikke får lastet opp filmen.

 

Jeg har kjøpt meg nytt skjold med 567 i styrke og 112 i oppladningshastighet. Har sakte helseregen.

 

Men - det tømmes på ett angrep. Tror vi kan trekke den konklusjonen at skjold har forbausende lite å si mot fiender på lik level som en selv har.

 

Og Zombie Island of Dr. Ned er forbanna vanskelig, enda jeg nå har høyere level enn mange av zombiene.

Lenke til kommentar

Noen enkle spørsmål, når det er snakk om flere gjennomganger, er det da som i Diablo-spillene ? 3 vansklighetsgrader, samme spillet opp igjen bare vanskeligere de andre gangene, pluss bedre loot?

 

Og Zombie Island, er det ambefalt å kjøpe med en gang? Eller er det like greit å vente med det til jeg spiller gjennom første del av spillet? Hva skjer med karakterene? Blir de bare intrigrert sammen med oppdateringen? Og sånn ca. hva koster det? :)

Lenke til kommentar

Du fullfører spillet, og når du starter det igjen senere med samme karakter får du velge hvilken gjennomspilling du vil bruke. 1 eller 2. Nummer 2 starter da nytt spill (eller fortsetter det du sluttet om du har begynt på nytt), nummer 1 fortsetter spillet etter at historien er ferdig. Borderlands har ingen vanskelighetsgrader.

 

Andre gjennomgang gir fiendene nye leveler, og de ligger på rundt 35-40 i begynnelsen av spillet. Det er meget utfordrene med andre ord og ja, loot blir mye bedre.

 

Jeg ville ventet med Zombie Island, da fiendene der får level etter hvilken level du er på. Og spillet er godt nok i seg selv uten at du trenger bry deg med en selvstendig DLC-pakke før du eventuelt føler du trenger det. Prisen er jeg usikker på, men ligger på ca femtilappen (9,99 dollar her). Verdt penga i mine øyne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...