Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Han sa også at hver klasse får litt mer egne våpen ved drops.

Altså, Lilith for corrosion-våpen siden det er det hun er best på. Det er jo en ålreit løsning, selv om det ikke fjerner problemet med at alle kan ta alle våpen.

Det er nå like greit at alle kan ta alle våpnene. Det er litt tamt å ikke kunne prøve alle våpnene du finner bare fordi du er feil karakter. Men hvis det er mulig å lagre dem i en felles "bank" slik at man kan bytte våpen mellom egne karakterer, ser jeg hva du mener.

 

Den autogenereringen undrer jeg litt på hvordan virker. Er det slik at når du kommer til en by (eller hva det nå er) så skiftes omgivelsene mellom disse stedene?

 

Jo da, det er greit det, men det er litt dumt om Brick skulle stikke av med tre sniperrifler som er milevis bedre enn den Mordecai har. Men jeg ser ikke noen løsning på dette problemet så man er vel prisgitt samspill med ålreite folk som ikke tenker bare på seg selv.

 

Jepp, lurer veldig på autogenereringen av kartet selv. Syns det egentlig høres ut som en litt kjip ting, selv om alle viktige punkter er like for alle hele tiden.

 

Som jeg og AltF4 diskuterte angående Sniper våpnene kunne man jo feks lagt inn at Mordecai har stødigere sikting ved lang avstand, siden han er sniper spesialist. Selv om alle kan bruke sniper riflene.

 

Jepp, men jeg regner med at det slik. Lilith kan tross alt få en del fine triks til phasewalken sin, så da skulle det bare mangle at Mordecai kan få noen nice triks til langskuddene sine. Regner med at Brick får noen ålreite melee-triks og at Roland ikke havner i bakevja han heller!

 

(Nå kan jeg alle navnene gitt)

 

Edit: For oss som skal spille på PC: :cry: Spillet er utsatt i 6 dager.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bummer :(

En finpuss er vell egentlig en god ting?

Blir uansett litt skuffet når man lengter sånn etter et spill. Bare det ikke er noe reva kopisperrer eller lignende de kaster bort tiden på.

 

Jeg har vert litt skeptisk til grafikken, ikke måten den er laget på, men at det har sett litt uklart/uslipt ut. I det siste har jeg heldigvis sett en del videoer hvor alt er skarpt og fint, så det er nok bare kvaliteten på filmene jeg har sett som har vert dårlig.

 

FPS/RPG suger på box, uaktuellt å kjøpe det hverken til 360 en eller PS3 en.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Bummer :(

En finpuss er vell egentlig en god ting?

Blir uansett litt skuffet når man lengter sånn etter et spill. Bare det ikke er noe reva kopisperrer eller lignende de kaster bort tiden på.

 

Jeg har vert litt skeptisk til grafikken, ikke måten den er laget på, men at det har sett litt uklart/uslipt ut. I det siste har jeg heldigvis sett en del videoer hvor alt er skarpt og fint, så det er nok bare kvaliteten på filmene jeg har sett som har vert dårlig.

 

FPS/RPG suger på box, uaktuellt å kjøpe det hverken til 360 en eller PS3 en.

 

Joda, det er da ikke så dumt med en finpuss. Håper de gjør som utviklerne av Batman: Arkham Asylum gjorde. Som kopisperre på spillet gjorde de om ett av angrepene til Batman til et selvmordsangrep. Det kaller jeg genialt.

 

Spillet har faktisk høstet veldig mye skryt for grafikken. Veldig fargeklar og sterk, og det gleder meg skikkelig. Lei av kaffefilter-fargene.

 

Tja, i dette spillet er det jo ingen stor konkurranse hvor de med størst skills vinner hver kamp, så jeg ser ikke helt bakdelen ved å spille på Xbox. Vennesystemet er allerede laget av gull så den biten er garantert å funke utmerket også.

Lenke til kommentar

Steam er jo fint med tanke på Pirat delen også. Selvsagt er det greit for meg at de lager kopisperre, bare ikke securerom med rootkit osv. Haha, ja den sperren hørtes fin ut :)

 

Angående X-box/PS3 spilling er det bare en vanesak antagelig, men siden jeg kun har spilt Gears 1 på X-Boxen blir det pc. Er ikke vandt til kontrolleren.

Lenke til kommentar
Derfor synes jeg heller at du og Villanden kan joine meg og spille det på Xbox Live.

Har ikke xbox, så det blir det verre med. Du får manne deg opp og kjøpe deg en kraftigere pc istedet. :)

 

Joda, det er da ikke så dumt med en finpuss. Håper de gjør som utviklerne av Batman: Arkham Asylum gjorde. Som kopisperre på spillet gjorde de om ett av angrepene til Batman til et selvmordsangrep. Det kaller jeg genialt.

Hahaha. Genialt, rett og slett. Ser for meg mange ansikt med store spørsmålstegn når det skjedde. :D

Angående utsettelsen, så skal jeg ikke klage så lenge det bare blir 6 dager.

Lenke til kommentar

@AltF4Så det er DU som er Connectco? bastard..

 

Uansett, hadde vært skøy å skaffet seg dette til PC ja, men får se hva som skjer når jeg flytter til den andre siden av gjerdet.

 

 

Joda Lexi, alle unntatt PCen min som får mine slag i skjermen pga den ikke er HEEELT oppdatert.

...Og så vil den le meg i trynet da det gjorde mer vondt for meg enn den.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...