Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror egentlig ikke det er noe som heter "klassebaserte våpen" i dette spillet - alle klasser kan bruke alle slags våpen.

 

Når det er sagt så vil jo hver klasse spesialisere seg om en type våpen, så du har nok rett i at en våpentype passer best for en klasse.

Og du kommer med enda et godt poeng om hvorfor det er håpløst med "first come, first served" i dette spillet. Nå kan man jo bare griefe servere som pokker, stikke rundt omkring og stjele masse våpen fra randoms også dele dem ut til venner senere.

 

Jeg er ikke så dum at jeg tror dette vil bli et kjempestort problem, men jeg blir ikke overrasket om man får se spillere som surrer rundt og plukker våpen bare for å forsvinne senere.

Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke på dette som et alt for stort problem da jeg bare kommer til å spille dette med folk jeg kjenner. Ser ikke hva som kan være gøy med å spille dette sammen med helt tilfeldige folk fra verden.

 

Ser for meg at det kan bli helt utrolig rått å spille sammen med venner som har mic. Da kan man avtale angrep o.l. Man ser for eksempel en gjeng med folk stå et sted. Så sniker Lilith seg bak de, jeg finner et bra snipersted, fyrer av et skudd på en av de, så reagerer alle og begynner å gå mot meg mens hun tar de bakfra.

 

Det er jo utallige måter å ta de på hvis slike ting faktisk blir mulig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...