Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Jeg syns det er unektelig kjekt med en hardcopy av spillet. Jeg har faktisk opptil flere spill hvor jeg både har det på steam og i hjemme i hylla :p

Noen ganger for jeg faktisk har glemt at jeg har handlet spillet på steam ;)

 

Hvor jeg handler nå spørs litt, bla om jeg har fått på plass den nye hardwaren. Så må jeg se på pris/tilgjenlighet i forkant av lansering av spillet. Steam er veldig safe da, man er helt sikker på å få sin kopi, ivertfall så lenge vi har en god download. Håper personelig på preload.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at de har jobbet mye med å gjøre hver enkelt karakter morsom å spille med.

Selv om det ikke ville falt meg inn å spille som Brick :whistle:

Blir nok nødt til å prøve Brick selv om det ikke frister.

Roland frister mest siden han er mer balansert. Ser for meg at jeg kommer til å få litt større problem med Lillith og Mordercai siden jeg ofte løper rett på fienden og skyter. Roland faller da som et naturlig valg siden jeg da kan både løpe på og skyte fra litt avstand.

Lenke til kommentar

Roland:

Maskingevær og pumpehagler

 

Mordecai: Rifler og pistoler

 

Litlith: Etsende, brennende og strømførende våpen

 

Brick: Nevene sine og eksplosive våpen

 

Når jeg ser det sånn så er det jo faktisk slik at alle kan bruke alle våpen, fordi ammotype er foretrukket for noen og ikke selve våpenet.

 

Roland er mitt førstevalg. Kan unlocke evig med ammo eller evnen til å lege andre, samt at det "maskingeværtårnet" ser overlegent fett ut.

 

 

Lenke til kommentar

Nå er spillet ute på Steam, med 10% rabatt!

 

44,99 euro, ca. 380 kroner. Ingen upris det.

 

PC-spesifikasjoner:

 

OS: Vista/Xp

Prosessor: 2.4 Ghz eller tilsvarende

Minne: 1 GB RAM (2 GB anbefalt med Vista)

Grafikkort: 256mb eller bedre (GeForce 9 series eller bedre/Radeon R8xx series)

HDD: 8 GB med plass

Lyd: Windows kompatibelt lydkort.

 

Altså ikke noe avskrekkende store krav!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hehe.

 

Som jeg har postet en gang før her så er som regel celshading en ganske snill type grafikk. Har forøvrig endelig skjønt hva utviklerne snakker om når de nevner konsepttegninger som en del av grafikken.

 

Det som overrasker meg er at Randy Pitchford, the head honcho i Gearbox har sagt at PC-versjonen knuser konsollversjonen rent grafisk.

Lenke til kommentar

Anbefaler folk å styre unna Steam dersom det er mulig. Dustin Home (stor svensk nettbutikk som nylig har åpnet egen nettside for Norge, dustinhome.no) har spillet til 413 kroner (medregnet frakt). Kun noen få kroner over Steam-versjonen. Og da får du den fysiske boksen slik at du har spillet for evig og alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...