Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beregnet sending står som 23. oktober. Så om jeg får det en eller to dager etter lansering får det bare være. Jeg er ikke så spillgal at jeg må ha spillet på leveringsdato. :)

Beregnet sending vil nok bli utsatt noen dager hvis du har bestilt til PC. Dette kan vi vel skylde piratkopiering for.

 

@AltF4: Du kommer mest sannsynlig til å måtte vente på et spill mens andre spiller det.

*host* Amerika *host*

Å så har vi folka som kjøper til konsoll som får spillet noen dager før.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Det er noe som plager meg: Er gameplayet når man kjører bil likte tregt som det ser ut til? Kanskje har jeg bare sett noen "uheldige" scener. Jeg synes det ser ut som om bilkjøring er på nivå med farcry, noe som ikke akkurat får pulsen i høygir.

 

EDIT: Så nå at det ikke gikk veldig fort, men ikke noe spesielt raskt.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Har idag gått mer over til Roland-karakteren, med tanke på hvem jeg skal spille som.

Fiendene tåler mer enn en kule i panna, og da blir det ikke like morsomt å være snikskytter.

Pluss det faktum at turreten ser frickin awesome ut.

 

Tja. Mordecai har jo Bloodwing, som jeg har sett får en oppgradering som gjør at den kan ta livet av tre fiender på èn flyvetur.

Dessuten tror jeg ikke turreten er så forbanna bra egentlig, men mer en grei støtte å ha.

 

Lexiboij, jeg har inntrykket av at blkjøringen går litt for fort jeg. Særlig når man kræsjer med hverandre og sånt - ser nesten litt rart ut, på den negative måten. Er definitiv ikke det jeg kommer til å bruke mest tid på!

Lenke til kommentar

Har idag gått mer over til Roland-karakteren, med tanke på hvem jeg skal spille som.

Fiendene tåler mer enn en kule i panna, og da blir det ikke like morsomt å være snikskytter.

Pluss det faktum at turreten ser frickin awesome ut.

 

Tja. Mordecai har jo Bloodwing, som jeg har sett får en oppgradering som gjør at den kan ta livet av tre fiender på èn flyvetur.

Dessuten tror jeg ikke turreten er så forbanna bra egentlig, men mer en grei støtte å ha.

 

Lexiboij, jeg har inntrykket av at blkjøringen går litt for fort jeg. Særlig når man kræsjer med hverandre og sånt - ser nesten litt rart ut, på den negative måten. Er definitiv ikke det jeg kommer til å bruke mest tid på!

Jeg er 97% sikker på at turreten ville ha drept meg minst 3 ganger i løpet av en gjennomkjøring hvis friendly fire var med.

Jeg så denne filmen, men det gikk kanskje ikke veldig raskt her. http://www.youtube.com/watch?v=EyStss7vTRc&feature=PlayList&p=55BE7450E77870F3&playnext=1&playnext_from=PL&index=32

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Det er den bilkjøringssekvensen jeg siktet til også.

 

Den kræsjen ser litt vel merkelig ut. Rett opp etter en smell? Skeptisk. Tror forøvrig farten er høyere enn det ser ut til, og husk at du skal ha sjans til å skyte på folk mens du kjører (så sant du ikke har passasjerer).

 

En ting jeg virkelig elsker er HUD'en i spillet. Ser liksom ut til å gå innover i bildet, og er tydelig og fargerik.

Lenke til kommentar

Krasjen kan være et engangs tilfelle (tviler), men den faller ned til normal stilling når den andre bilen rygger.

Så vidt jeg har lest, så er det mulig å hyre en npc som skyter. Lenge siden, så det kan være et rykte.

HUD'en ser flott ut, men hvis det er en pil, som jeg tror det er, kommer mange til å klage fordi det blir for enkelt å finne fram til quests.

Lenke til kommentar

Jo da den faller ned, men det kan bli vanskelig å kjøre hvis bilen spretter opp på bakhujlene så fort det butter litt i mot. Motbakker høres brått litt marerittaktige ut.

 

Det er et kompass nest nederste linja ser det ut til, regner med at det er gyldig når man kjører ettersom jeg ikke har sett det på noe HUD der spillerne er til beins. Er jo greit å ha når man raser fremover i ødemarka!

Lenke til kommentar

Ah ok. Uansett ser jeg ikke problemet med et kompass, da det sikkert er greit å ha. Husk at ikke en gang spillet vet hvordan verdenen ser ut sett bort i fra enkelte holdepunkter så det kan bli lett å gå seg vill!

 

@AltF4: Du kommer mest sannsynlig til å måtte vente på et spill mens andre spiller det.

*host* Amerika *host*

Å så har vi folka som kjøper til konsoll som får spillet noen dager før.

 

Har sjekket nå, og spillet vil bli tilgjengelig den 26. smile.gif

 

Nå vurderer jeg å gå å hente bankkortet mitt.

 

Jo da, spillet kommer på konsoll 3 dager før men jeg skal ikke ha det på konsoll så det får være det samme!

 

Kom over denne FAQ'en når jeg sjekket Steam-forumet. Kanske nyttig!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Mye fin info der. Jeg gleder meg bare mer og mer til dette spillet, kjenner jeg.

 

 

 

Jeg også. Går ikke en dag uten at jeg tenker på å få skjermen full av blinkende "Critcal Hit" meldinger og gud veit hva. Veldig spent på hvordan de digre beistene som er i enkelte videoer er å sloss mot også. Monster av den typen som sparker han som egentlig skal være selvmordsbomber i Claptrap presents Borderlands video number 3.

 

Jeg er da ingen sadist, hvorfor skulle jeg finne glede i å dytte Villanden ned fra et tak? Han klarer da fint å utfordre tyngdekraften med varierende hell selv! Dessuten vil jeg få en mye bedre utsikt hvis jeg kan stå litt på avstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...