Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper heller spillet på Steam jeg. Da får jeg spille 3 dager før dere og jeg sparer både tid og penger! Og jeg får den geniale vennelista på kjøpet. Easy as pie.

 

Så dere er trøndere begge to? Da sier vi det slik: Villanen er Lisseslips, Lexiboij er Mokasiner.

 

1. Hvis du tenker på steam-vennelista, så er det ikke verre enn at vi "kule" gutta adder Borderlands til Steam. Da får vi de samme mulighetene. Men du får jo spilt det 3 dager før oss, så du vinner på den.

 

2. Den er grei. Tar heller lisseslips enn mokasiner any day.

Lenke til kommentar

Kjøper heller spillet på Steam jeg. Da får jeg spille 3 dager før dere og jeg sparer både tid og penger! Og jeg får den geniale vennelista på kjøpet. Easy as pie.

 

Så dere er trøndere begge to? Da sier vi det slik: Villanen er Lisseslips, Lexiboij er Mokasiner.

 

1. Hvis du tenker på steam-vennelista, så er det ikke verre enn at vi "kule" gutta adder Borderlands til Steam. Da får vi de samme mulighetene. Men du får jo spilt det 3 dager før oss, så du vinner på den.

 

2. Den er grei. Tar heller lisseslips enn mokasiner any day.

 

 

Tja. Sikker på at det går? Jeg kan ikke noe om det der, men mulig de på vennelista deres får opp at dere er i "Non-Steam game - Borderlands" Og da går det ikke.

 

Skal bruke 2 dager på å velge karakter, og èn dag på å levle som bare rakkern. Så skal jeg joine dere og slå dere til dere blir sprø og slår tilbake. Så skal dere få en grudig oppvisning i "grisebank"! ph34r.gif

 

Etter å ha sett på egenskaptreet for hver karakter må jeg si jeg er usikker på om jeg egentlig er så hypp på å spille som Roland. Mordecai virker brått ganske spennende han også. Jeg blir nesten nødt til å se hvilken spillestil som tiltaler meg.

Det jeg liker og som overrasket meg var måten alle de fire klassene på hver sine måte ga hele laget en bonus - enten via helse eller gjennom byttet man får av å drepe ting.

Fine linker, Head_Hunter!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Tja. Sikker på at det går? Jeg kan ikke noe om det der, men mulig de på vennelista deres får opp at dere er i "Non-Steam game - Borderlands" Og da går det ikke.

 

Du har nok rett i det. Gjorde litt research på det nå, og fant ut at det eneste man får ut av det er muligheten for alt+tab overlayen.

Regner med at de har en friends funksjon i spillet, så da går det sikkert greit allikevel.

 

Skal bruke 2 dager på å velge karakter, og èn dag på å levle som bare rakkern. Så skal jeg joine dere og slå dere til dere blir sprø og slår tilbake. Så skal dere få en grudig oppvisning i "grisebank"! ph34r.gif

 

Haha. Jeg tviler ikke. Bring it on, sier jeg bare :)

 

Etter å ha sett på egenskaptreet for hver karakter må jeg si jeg er usikker på om jeg egentlig er så hypp på å spille som Roland. Mordecai virker brått ganske spennende han også. Jeg blir nesten nødt til å se hvilken spillestil som tiltaler meg.

Det jeg liker og som overrasket meg var måten alle de fire klassene på hver sine måte ga hele laget en bonus - enten via helse eller gjennom byttet man får av å drepe ting.

Fine linker, Head_Hunter!

 

Føler fortsatt en sterk driv mot Roland. Virker som en kul overall karakter.

 

Props for linker, Head_Hunter.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller eie spillet fysisk for alltid enn å være avhengig av at Steam og internett er tilgjengelig for å kunne spille det. For min del adder ikke fordelene opp for ulempene. Tenk om Valve finner ut at de ikke ønsker å drifte Steam mer om noen år. Da er alle spillene du kjøpte gjennom Steam tapt. Om du derimot har spillene fysisk i hylla er de der fortsatt til din store glede. Og skulle drm-serveren (dersom spillet er avhengig av noe slikt) være borte finner du garantert en fix på internett. Så jeg holder meg til fysiske kopier så langt som det er mulig. Joda, det er miljøfiendtlig å skulle frakte rundt en masse spill-covre bare fordi bakstreberske, paraniode spillere som meg skal få sniffe ny plastikk. Men det får være så. Jeg vil ha plastikk! Men en mulighet for å legge CD-keyen til i Steam og å installere spillet via Steam istedenfor via disken hadde jo vært kult.

Lenke til kommentar

Snorre, du farer med visdom i din post. Ingenting er som lukta av et nyåpnet cover. Blir vel ikke mye ekstra Co2 utslipp fra frakt hvis du forhåndsbestiller. Posten klager på at det blir sendt for lite post, så da burde de være plass til et cover eller fire. Er vel Plastikken som er direkte miljøfiendlig her.

Hvis Valve slutter med Steam, burde de sørge for at det fortsatt er mulig å bruke spillene. Kanskje det bare blir offline mode.

Gleder med mer og mer for hver dag som går. Blir snart nødt til å sjekke posten hver dag.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller eie spillet fysisk for alltid enn å være avhengig av at Steam og internett er tilgjengelig for å kunne spille det. For min del adder ikke fordelene opp for ulempene. Tenk om Valve finner ut at de ikke ønsker å drifte Steam mer om noen år. Da er alle spillene du kjøpte gjennom Steam tapt. Om du derimot har spillene fysisk i hylla er de der fortsatt til din store glede. Og skulle drm-serveren (dersom spillet er avhengig av noe slikt) være borte finner du garantert en fix på internett. Så jeg holder meg til fysiske kopier så langt som det er mulig. Joda, det er miljøfiendtlig å skulle frakte rundt en masse spill-covre bare fordi bakstreberske, paraniode spillere som meg skal få sniffe ny plastikk. Men det får være så. Jeg vil ha plastikk! Men en mulighet for å legge CD-keyen til i Steam og å installere spillet via Steam istedenfor via disken hadde jo vært kult.

 

 

Hør Hør!

Lenke til kommentar

Kommer egentlig på hva du synes er best. Har du flere venner på 360 enn PC så er jo det greit. Jeg vet ikke hvordan venne systemet er enda så jeg skal ikke uttale meg der. Du har ikke kapitulert før du har avbestilt ordren. ;)

 

EDIT: Det er flere fra forumet her som har kjøpt til PC så du finner vel alltids noen å spille co-op med.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Skulle likt å spille dette cooperative på PC, men jeg innså her om dagen at jeg ikke har nok venner som også spiller noe særlig på PC-en, så jeg så meg nødt til å endre forhåndsbestillingen til 360-versjonen i stedet. PC-versjonen er liksom bedre på alle måter, så det føles litt som å kapitulere ...

 

 

Nå har du jo muligheten til å forhøre deg om muligheten for samspill i denne tråden da. Er mange her som skal ha det til PC, meg selv inkludert. Og folk å spille med ønsker man seg alltid!

 

Så, nå er Steam ute med firepakning for dette spillet også. Ca 290 kroner pr. spill, siden tilbudet er 4 spill til prisen av 3.

Lenke til kommentar

Joda, gode poeng her, men akk. Har allerede endret forhåndsbestillingen... Har såpass mange (nære) venner på xbox live, at det var det som tippet meg over, spesielt når jeg tenkte mer og mer over at spillet satser for fullt på cooperative spilling. Med tanke på at spillet uansett bruker cell-shading-grafikk, er sikkert ikke grafikkforskjellen sååååå stor som folk skal ha det til, og man kan alltids leve med 360-kontrollern som mus+tastatur-erstatter, selv om det er ganske kjipt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...