Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal ha spillet blir det nok definitivt på PC. Den nye pc-en jeg har bygget meg er på lang vei så kraftig at jeg kan kjøre nye PC-spill med god grafikk. For ikke å snakke om at jeg er helt håpløs på å sikte med gamepad. ^^ Kan bare glemme å være effektiv sniper på Xbox. Nei, da kjøper jeg det heller til PC hvor jeg kan bruke mus og tastatur.

Lenke til kommentar
Hehe, blir du med på noen timer i Pandora Snorre?

 

Er ikke akkurat fastsatt noe men Lexiboij, Villanden og jeg skal i hvert fall spille sammen av og til :)

 

Dette er det spillet jeg gleder meg aller mest til i hele år - til tross for at jeg har sett hvor utrolig bra Brütal Legend ser ut.

 

Hvis dere tillater, så kommer jeg nok å plager dere i ny og ne. :)

Lenke til kommentar
Hehe, blir du med på noen timer i Pandora Snorre?

 

Er ikke akkurat fastsatt noe men Lexiboij, Villanden og jeg skal i hvert fall spille sammen av og til :)

 

Dette er det spillet jeg gleder meg aller mest til i hele år - til tross for at jeg har sett hvor utrolig bra Brütal Legend ser ut.

Beklager, men du blir nok nødt til å utdype det første spørsmålet der.

Lenke til kommentar
Hvis dere tillater, så kommer jeg nok å plager dere i ny og ne. :)

 

Selvfølgelig.

 

Hehe, blir du med på noen timer i Pandora Snorre?

Beklager, men du blir nok nødt til å utdype det første spørsmålet der.

 

Pandora er verdenen Borderlands utspiller seg i :)

Ah! Så sant jeg kjøper spillet skal jeg nok få vært med noen timer iblant i Pandora ja. Nå kommer jo spillet i oktober en gang, altså ikke så lenge før oppgavejobbing og eksamenslesing begynner for fullt. Gleden ved å studere. Men jeg skal nok prøve å få litt tid til Borderlands også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...