Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Jeg vil heller eie spillet fysisk for alltid enn å være avhengig av at Steam og internett er tilgjengelig for å kunne spille det. For min del adder ikke fordelene opp for ulempene. Tenk om Valve finner ut at de ikke ønsker å drifte Steam mer om noen år. Da er alle spillene du kjøpte gjennom Steam tapt. Om du derimot har spillene fysisk i hylla er de der fortsatt til din store glede. Og skulle drm-serveren (dersom spillet er avhengig av noe slikt) være borte finner du garantert en fix på internett. Så jeg holder meg til fysiske kopier så langt som det er mulig. Joda, det er miljøfiendtlig å skulle frakte rundt en masse spill-covre bare fordi bakstreberske, paraniode spillere som meg skal få sniffe ny plastikk. Men det får være så. Jeg vil ha plastikk! Men en mulighet for å legge CD-keyen til i Steam og å installere spillet via Steam istedenfor via disken hadde jo vært kult.

 

Du har lite peiling på Steam skjønner jeg.Kan herved forklare deg at man IKKE trenger å være tilkoblet internett for å spille spillene man har på Steam.

Så lenge man har steam installert på maskinen, vil man alltid kunne spille spillene , selv om steam "legger" ned.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

giantbomb.com har sluppet ut en 30min lang quick look av spillet.

 

Det ser fortsatt utrolig spennende ut. gleder meg som en liten unge.

 

Jeg postet den allerede på forrige side, ingen som leser hva jeg poster? :'<

Jeg så ikke det. Det er veldig lett og overse de siste innlegge på en side, spesielt når du poster klokken 5 om natten :)

 

Enda en video fra bobcast folk.

 

Se den

 

Den begynner rundt 2min10sek

http://www.youtube.com/watch?v=kWCt6f5A83A#t=2m16s

 

Edit: Du kan også finne masse videoer som er "leaked" her

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Ser visst ut som om at det kommer dlc til spillet allerede ja. Den kalles "Zombie Island of Dr. Ned" her er litt info:

 

Tasked with keeping the workers of Jakobs Cove alive, Dr. Ned (who is not related to Dr. Zed from Fyrestone) does his job a little too well, creating zombies and other abominations that now run rampant in this region. Players will have to work alongside Dr. Ned as they embark on a quest to cure the inhabitants of Jakobs Cove in this full-fledged expansion filled with new enemies, new quests and rare loot drops.

 

Her er noen bilder:

 

1171725-zombie_island_3_super.jpg

 

1171724-zombie_island_2_super.jpg

 

1171723-zombie_island_1_super.jpg

 

Ser kult ut :D Om spillet lever opp til mine forventninger så blir vell det kjøp av dlc ja.

Kilde her

Kommer til å koste 9.99$ (800 MS points)

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Hah, du kommer til å hoppe fra nærmeste tak så fort du får muligheten.

 

Noen som har sett på Giantbombs quicklook enda? Roland ser ut til å være forholdsvis kraftig i forhold til de andre spillerne. Jeg mener både healing og regenererende ammo? Ingen av de tre andre er jo i nærheten av å kunne være like bra.

Lenke til kommentar

Vi skal ikke se bort i fra at jeg kanskje tyr til selvmord fra stor høyde hvis skrekken blir for stor nei. Så får dere andre bare stå der og bli spist opp av zombier :)

 

Så på quicklooken igår kveld, og Roland-karakteren virker å være den kraftigste karakteren ja.

For de vanskelige singleplayer-kveldene, så tror jeg mitt valg av soldier-typen vil komme godt med.

 

Hans lvl.38 soldier så veldig awesome ut.

Lenke til kommentar

Kommer til å spille det her mye selv - og jeg gleder meg ikke egentlig til hverken fire spillers coop, millioner av våpen eller fargerik celshading - jeg gleder meg til å ha en åpen fps-verden jeg selv i stor grad kan bestemme hvor jeg skal være og hva jeg skal gjøre, uten å være klemt inn i trange ganger og bundet av å måtte gå fra A til C for å komme meg til B.

 

Friheten er den jeg gleder meg til.

 

Og jeg må spørre: fler enn meg som ser det åpenbare hintet i quick look-oppdraget hvor de skal finne trebeinet til en fyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...