Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
For min del vant Sony, dem har plenty av eksklusive spill som Agent, Trico, God Of War 3, Uncharted 2, Heavy Rain, GT5 og Ratchet And Clank er must have, eller kansje MAG =D. 8 eksklusive spill iløpet av 1 til 3 år er mer en dem andre, For min del fra MS var kun Alan Wake og Splinter Cell som var fristende av eksklusive spill... Litt synd egentligt

Fristet deg ja, men vi ble da servert Crackdown 2, Forza 3, MGS Risen (Er ikke bekreftete på andre format enda?), Alan wake, Splinter Cell, L4D2 (kommer også på pc da) Halo

ODST og Reach på MS sin konferanse. Samt mye annet snadder.. Fatter ikke hva som er synd med det?

Edit: Lagt til qoute.

Endret av DarkerGlow
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dem du nevner der er ikke spill jeg ikke liker så godt siden jeg har spilt Halo 3 helt ok skytespill, Crackdown var en nedtur på grunn av selve historien var ikke til stede, Left For Dead gruelig kjedeligt, men Forza 3 er et lyspunkt siden jeg likte 2eren. Da er det 3 av dem jeg må ha...

Skrevet

Jeg synes MS sin var mest interresant, og håper de legger til støtte for kameraet i XNA så snart som mulig.

Ble imponert av det meste, og gleder meg spesielt til vi får laste ned film her i norge. Håper også at "Games on demand" kommer hit.

Dessuten slapp vi å lide oss igjennom skryt av hvor mye de hadde solgt siden i fjor.

Skrevet (endret)
Dem du nevner der er ikke spill jeg ikke liker så godt siden jeg har spilt Halo 3 helt ok skytespill, Crackdown var en nedtur på grunn av selve historien var ikke til stede, Left For Dead gruelig kjedeligt, men Forza 3 er et lyspunkt siden jeg likte 2eren. Da er det 3 av dem jeg må ha...

Ble Heavy Rain i det hele tatt vist på PS3 sin konferanse? Du kan alvorlig talt ikke si den Gran Turismo traileren ga deg noe nytt? PS3 snakka også mye om tall og piss folk flest er lei av. Det er selvfølgelig din mening, men føler du blander litt over hvilken konsoll du elsker mest og hvilken konferanse du likte best.

Endret av DarkerGlow
Skrevet (endret)
Jeg synes MS sin var mest interresant, og håper de legger til støtte for kameraet i XNA så snart som mulig.

Ble imponert av det meste, og gleder meg spesielt til vi får laste ned film her i norge. Håper også at "Games on demand" kommer hit.

Dessuten slapp vi å lide oss igjennom skryt av hvor mye de hadde solgt siden i fjor.

Kort og godt. Kunne kanskje ha vært litt mer (nye)spill da.

Endret av Gormers
Skrevet (endret)

Ble Heavy Rain i det hele tatt vist på PS3 sin konferanse? Du kan alvorlig talt ikke si den Gran Turismo traileren ga deg noe nytt? PS3 snakka også mye om tall og piss folk flest er lei av. Det er selvfølgelig din mening, men føler du blander litt over hvilken konsoll du elsker mest og hvilken konferanse du likte best.

Nevnet det spillet siden det ble vist litt før E3 begynte :)

Og da teller det som en eksklusiv tittel for Sony's del og min del

Men uansett et E3 jeg kommer til å huske lenge for dette var stort. Alle hadde sitt å vise og det likte jeg!!!

Endret av Toman85
Skrevet

Nevnet det spillet siden det ble vist litt før E3 begynte :)

Og da teller det som en eksklusiv tittel for Sony's del og min del

Men uansett et E3 jeg kommer til å huske lenge for dette var stort. Alle hadde sitt å vise og det likte jeg!!!

Historie? Hvilken historie? Crackdown er jo et 100% herje spill, så hva skal man med historie? :D

Skrevet

Synd E3 er snart over, og det er utrolig hvor mange nyheter om spill, lanseringsdatoer, kommende prosjekter osv som jeg har fått vite på. Det er vanskelig å holde seg oppdatert da det annenhvert minutt kommer nye nyheter...

Skrevet (endret)

Warhammer 40,000: Space Marine ser rimelig heftig ut....kommer til PS3 og X360! Nok et heftig spill som ikke kommer til Pc...

Endret av _LarZen_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...