Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det med LFD2 begynner å bli tåpelig, blir jo nesten det samme som å si at Modern Warfare 2 burde komme gratis som DLC også.

 

Newsflash: Ingen lager blockbuster-spill gratis! Valve lager heller ikke spill gratis! LFD2 er virkelig et nytt spill!

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Synes det med LFD2 begynner å bli tåpelig, blir jo nesten det samme som å si at Modern Warfare 2 burde komme gratis som DLC også.

 

Newsflash: Ingen lager blockbuster-spill gratis! Valve lager heller ikke spill gratis! LFD2 er virkelig et nytt spill!

 

Ikke for og pirke, jeg har mange feil selv men det er L4D. Det heter Left 4 Dead med 4 ;)

Lenke til kommentar

På Gametrailers.com har dem hatt sånne kåringer av det som ble vist på E3

 

Likte best: Best Graphics Awards og der vant Uncharted 2 Among Thieves!!!

Best game of E3 show was God Of War 3!!!

Most dissapointing var faktisk Alan Wake nominert :p

 

Synd at det ble litt lite spill for min del dem ikke viste fra MS da dem som ble vist mangen av dem er multiplattform :)

 

Der er jeg helt enige!!

Synes dem andre spillene fra MS og Nintendo ikke var så veldig imponerende

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hadde det vært Sony som hadde vist frem Microsoft sin del og omvendt, hadde du syntes Sony sin var best uansett. Så det så :p

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Hvis gametrailers hadde satt noe annet enn sony eller multiplatformspill som favoritter hadde dem vel blitt flama så hardt på sitt eget forum og i kommentarer under videoene uansett :p (sier ikke at valga dems nøvdendigvis var dårlige, har uansett ikke sett de videoene)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Dette forumet blir jo mer 360 basert en alt, hva sa jeg galt i innlegge mitt? Sa rett ut at Sony for min del og gametrailers vant E3, så tragisk at jeg kan ikke si en drit....

 

Det er ikke noe galt i at du mener det, men at du gir utrykk for det i hver eneste jævla post er jævlig irriterende. Du er den eneste på forumet som gjør noe slikt.

 

E: Kort sagt, det er ikke meningene dine jeg har noe i mot. Det er måten du framstiller dem på.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

For ørtende gang. Kan dere bare unngå å blåse opp stormen i vannglasset. Dere spammer ned rapportsenteret med "FANBOY!!".

 

Hva er galt med dette innlegget?:

På Gametrailers.com har dem hatt sånne kåringer av det som ble vist på E3

 

Likte best: Best Graphics Awards og der vant Uncharted 2 Among Thieves!!!

Best game of E3 show was God Of War 3!!!

Most dissapointing var faktisk Alan Wake nominert

 

Synd at det ble litt lite spill for min del dem ikke viste fra MS da dem som ble vist mangen av dem er multiplattform

 

Der er jeg helt enige!!

Synes dem andre spillene fra MS og Nintendo ikke var så veldig imponerende

Dette er jo bare en mening.

Derimot drar dere diskusjonen fra sak til person ved å gjøre slikt:

Gidder ikke fortelle deg hvor dumt innlegget ditt er Toman, du svarer jo aldri på det jeg skriver uansett. Men Atsjonas er ganske spot-on.

 

Rapporteres..

Slutt med dette. Selv om han (Toman) liker Sony, så må han da få lov til å synes at det var lite imponerende fra MS og Nintendo.

 

Så, en finger til deg iharal3 for å unødvendig sette person foran sak, og jeg kommer med en oppfordring og en finger til deg også Toman. Du behøver ikke å legge opp til slike diskusjoner, dette er langt fra første gang du har laget innlegg på grensa.

Lenke til kommentar
Slutt med dette. Selv om han (Toman) liker Sony, så må han da få lov til å synes at det var lite imponerende fra MS og Nintendo.

 

Det er greit nok å gi uttrykk for at mener det. Det er måten han framstiller det på som er irriterende. Han har sikkert kommet med 200-300 innlegg hvor han rakker ned på 360'en. Det er helt greit at han mener det, men jeg syns han kan slutte å nevne det i annenhver post. F.eks mener jeg at Wii er dårligere enn PS3 og 360. Allikevel har jeg i kun 1/1300 innlegg sagt at jeg mener Wii er en dårligere maskin. Jeg blåser det ikke opp slik som Toman, som nevner det hele tiden.

Lenke til kommentar

Du blåser det opp ved at du tolker innlegg utifra personen bak innlegget, snarere enn selve innlegget. Du må innrømme at det innlegget du rapporterte var pålangt nær et klassisk fanboy innlegg, personlig synes jeg det var 1/10 på fanboy skalaen. Grunnen til rapporteringen var snarere at du så det var Toman som skrev det.

 

Derimot står jeg ved det jeg skrev. en høflig oppfordring til Toman om å slutte å legge opp til fanboy kriger, og en høflig oppfordring til deg å se innlegget for det der er før du rapporterer det.

Lenke til kommentar

Det er da naturlig å se hvilken person som har skrevet det. Når jeg vet at Toman har skrevet slike innlegg hundrevis av ganger er det enklere for meg å vite at "han er en som bare vil ha krangler med dette innlegget" og derfor rapporterte jeg. Toman visste at innlegget hans ville starte en krangel, og dessuten har alle på forumet fått med seg hva han mener og det var null poeng i å skrive det han skrev. Derfor rapporteringen.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe galt i at du mener det, men at du gir utrykk for det i hver eneste jævla post er jævlig irriterende. Du er den eneste på forumet som gjør noe slikt.

 

Dette er tull. Det er personer på forumet som er verre enn Toman. Dessuten kommer ikke Toman kun med poster som kritiserer 360/Wii, selv om jeg skal innrømme at han gjør det en del (noe han har lov til).

 

Og lurer på om folket her har glemt punkt tre i retningslinjene paragraf 2.3:

 

Innlegg inneholdende banning, flaming, personhets og anklager om fanboyisme og lignende tolereres ikke. Det samme gjelder andre innlegg som bidrar til å skape en negativ stemning.
Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...