Gå til innhold

Den "store" achievement-tråden


Erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg rundet Bioshock 2 på pcen fikk jeg en del achivementspoeng. Men er det noen som vet hvordan jeg får de overført til X360? Trodde det skjedde automatisk siden jeg var logget på med brukeren min fra X360 da jeg spillte det på pc, men ingenting har skjedd.

 

du har spillt på samme profil som du bruker på xboxen? Har du oppdatert det til live? Prøv å spill en multiplayer match foreksempel.

Lenke til kommentar

Da jeg rundet Bioshock 2 på pcen fikk jeg en del achivementspoeng. Men er det noen som vet hvordan jeg får de overført til X360? Trodde det skjedde automatisk siden jeg var logget på med brukeren min fra X360 da jeg spillte det på pc, men ingenting har skjedd.

 

du har spillt på samme profil som du bruker på xboxen? Har du oppdatert det til live? Prøv å spill en multiplayer match foreksempel.

 

Nå funket det endelig. Jeg gikk inn på avataren min og skiftet en genser og savet. Så plutselig var poengene der. Hadde vært litt kjipt å ikke fått dem siden det er snakk om 660 poeng. Men litt rart jeg måtte gjøre det på den måten. Har jo vært online og alt er oppdatert. Men kan ikke spille online, da jeg kun har silver.

Lenke til kommentar

bumper denne tråden litt jeg :p

 

"Protect Cerena"

 

Bayonetta, ganske lett achievement på "very easy".

 

Du tenker på "A Mother's Love" da eller? I så fall, den var latterlig enkel på normal også :p

yupp, funket fett på hard også, var overrasket over at denne achievementen ikke varte ut hele hele chapter.

 

 

 

UPuoYGU=.jpg Angel Slayer 30

Complete all Alfheim portals.

 

UP3Lero=.jpg Treasure Fanatic 20

Discover all of the Umbra Witches' final resting places.

 

-1DFmQ==.jpg New Testament: Ch. 5-7 (Hard) 20

Complete Chapters 5 through 7 on Hard difficulty.

 

spillet har i grunn blitt veldig lett når man har både pillow talk og climax bracelet :p

 

sliter dog med denne :(

 

UPhaqF8=.jpg Touch And It Will REALLY Hurt 25

Counter three enemy attacks consecutively with the Moon of Mahaa-Kalaa equipped.

Lenke til kommentar

Da jeg rundet Bioshock 2 på pcen fikk jeg en del achivementspoeng. Men er det noen som vet hvordan jeg får de overført til X360? Trodde det skjedde automatisk siden jeg var logget på med brukeren min fra X360 da jeg spillte det på pc, men ingenting har skjedd.

 

du har spillt på samme profil som du bruker på xboxen? Har du oppdatert det til live? Prøv å spill en multiplayer match foreksempel.

 

Nå funket det endelig. Jeg gikk inn på avataren min og skiftet en genser og savet. Så plutselig var poengene der. Hadde vært litt kjipt å ikke fått dem siden det er snakk om 660 poeng. Men litt rart jeg måtte gjøre det på den måten. Har jo vært online og alt er oppdatert. Men kan ikke spille online, da jeg kun har silver.

 

Fun fact: Du kan spille online på live pc spill selv om du har silver:)

Lenke til kommentar

spillet har i grunn blitt veldig lett når man har både pillow talk og climax bracelet :p

Vent til du skal ta achievementet for å runde spillet på Infinite Climax-vanskelighetsgraden, hvor du ikke kan bruke Witch Time. Da får nok pipa en annen låt. ;) Dette er det eneste achievementet jeg har igjen i Bayonetta, men har ikke satt av tid til et helhjertet forsøk enda.

 

Skal ikke utelukke at dette er en del enklere enn det for meg høres ut som (om man hamstrer masse varer i butikken, kan nok det hjelpe en del), men her og nå skjelver jeg i buksene ved tanken på å runde spillet uten bruk at Witch Time.

Lenke til kommentar

spillet har i grunn blitt veldig lett når man har både pillow talk og climax bracelet :p

Vent til du skal ta achievementet for å runde spillet på Infinite Climax-vanskelighetsgraden, hvor du ikke kan bruke Witch Time. Da får nok pipa en annen låt. ;) Dette er det eneste achievementet jeg har igjen i Bayonetta, men har ikke satt av tid til et helhjertet forsøk enda.

 

Skal ikke utelukke at dette er en del enklere enn det for meg høres ut som (om man hamstrer masse varer i butikken, kan nok det hjelpe en del), men her og nå skjelver jeg i buksene ved tanken på å runde spillet uten bruk at Witch Time.

 

hehe,sater på at det går fint!

Hvis jeg begynner å bli depserat, kan jeg alltid gjøre magic flute glitch

Lenke til kommentar

Bioshock 2

Against All Odds - Finish the game on the hardest difficulty level. 30G

 

Gratulerer :)

 

Var det vansklig sammenlignet med bioshock 1?

Har bare spilt første del på hard.

 

http://www.xbox360achievements.org/images/achievements/732/UPkjqQM=.jpg Umbra Elder 40

Complete all Chapters on Hard difficulty.

 

Begynt på no climax mode, ganske vansklig, men ikke umulig, climax bracelet hjelper :D

Lenke til kommentar

Haha fikk "The Dentist"-achivementen på onsdag eller torsdag i Bad Company 2. Sto å reparerte en tank også kommer det en idiot bort til meg som klarte å treffe tanksen når han skulle knive meg så jeg brukte drillen på han og traff hue hans.

 

Ellers har jeg fått en del andre achivments i spillet online de siste dagene:

Combat Service Support 15G

Online: do 10 resupplies, repairs, heals, revives and motion mine spot assists

 

Pistol Man 15G

Online: get 5 kills with every handgun in the game

 

Battlefield Expert 50G

Online: obtain all unlocks in any kit or all Vehicle unlocks

 

Award Addicted 30G

Online: obtain 50 unique awards

 

Multiplayer Knowledge 15G

Online: reach Rank 10 (Sergeant I)

Lenke til kommentar

Gratulerer :)

 

Var det vansklig sammenlignet med bioshock 1?

Har bare spilt første del på hard.

I motsetning til i forgjengeren kan man spille uten Vita-kammer på hvilken som helst vanskelighetsgrad, så jeg døde to ganger og fikk ikke den - men spilte veldig rambo. Pass på å bruke en plasmid som heter "Scout" ofte, så får du for hard og uten vita-kammer på èn gjennomspilling. Spillet i seg selv var ikke særlig vanskelig, ihvertfall ikke når en var halvveis-2/3 ut i spillet og deretter. Pass på å bygge opp strategier og finn favorittvåpen, er det smarteste jeg kan si. Da blir det ganske likt, men mye mer hektisk enn forgjengeren.

Lenke til kommentar

Gratulerer :)

 

Var det vansklig sammenlignet med bioshock 1?

Har bare spilt første del på hard.

I motsetning til i forgjengeren kan man spille uten Vita-kammer på hvilken som helst vanskelighetsgrad, så jeg døde to ganger og fikk ikke den - men spilte veldig rambo. Pass på å bruke en plasmid som heter "Scout" ofte, så får du for hard og uten vita-kammer på èn gjennomspilling. Spillet i seg selv var ikke særlig vanskelig, ihvertfall ikke når en var halvveis-2/3 ut i spillet og deretter. Pass på å bygge opp strategier og finn favorittvåpen, er det smarteste jeg kan si. Da blir det ganske likt, men mye mer hektisk enn forgjengeren.

 

ok, høres bra ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...