Gå til innhold

Den "store" achievement-tråden


Erik

Anbefalte innlegg

siste achivmentene :whistle:

 

litt vanskelig egentlig <_< men kan vel skrive om moen spill jeg har spilt i det siste....

 

death smiles1....... japan

death smiles1....... usa

death smiles2....... japan

jurrasic the hunted usa

no more heroes..... japan

 

xSAMCOx på live

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ikke siste achievemente jeg har fått tak i, men veldig glad for å ha gjort ferdig disse i Castlevania: Harmony of Despair.

 

Wicked Deep Pockets 20G

Amass 1,000,000 gold.

 

Pack Rat 20G

Collect 300 different types of items.

 

Nå har jeg alle achievementene bortsett fra

 

Slaughtervania 20G

Rack up 10, 000 Kills

 

Er oppi ca. 6 000 kills. Så heldigvis har jeg ikke så utrolig mye igjen at det gjør noe, men det kommer nok til å ta noen dager til å ta den achievementen da jeg fokuserer på Mafia 2 nå. Forresten mitt favorittspill i Arcade Summer-lineup`en.

Lenke til kommentar

Fikk vingene mine på GOW2 i dag, 25x XP og KotH boosting=win. Kom litt sent til festen som var i gang her og på TA, men med litt pågangsmot, lobbyvirksomhet og god bruk av forumet på x360a fant jeg folk som skulle samme veien som meg :)

 

Nå skal det sies at jeg ikke nødvendigvis er så veldig stolt av denne achievementen, men det er gøy å ha fått den likevel. Det krevde jo sitt uansett ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er oppe i 40 av 49 achievements i Halo: Reach. Blir nok full pott om noen uker, kanskje slutten neste uke. Klarte å runde Halo 3: ODST på 7 dager etter release. Selv uten at jeg prøvde noe særlig og drev med Band Hero/GH5 samtidig. Men ODST var veldig lett. Firefight-achievementene i Reach er veldig lette takket være custom modes.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Har spilt endel Nier i det siste og fikk denne her, selvom jeg ikke satser på den i det hele tatt, ble små nervøs ved slutten, og faktisk ganske glad når jeg så dette:

421e28c5.jpg

 

 

s20.jpg Lightspeed Fighter 10

You completed the game within fifteen hours.

Jau 12 min fra å ikke få den ;)

 

Skal gå for de andre achievements også, spillets musikk og stil er etter min mening så fantastisk at disse achievements vil ikke for meg bli stress :p

 

edit: ikke la dere lure av datoen på save, min 360 er slik når han er ikke koblet til nettet.

Lenke til kommentar

Hehe, heldig der. Selv brukte jeg ca 18 timer på en gjennomspilling, og da hadde jeg massevis igjen å gjøre.

 

Men jeg må si at jeg misliker slike achivements/trophies som går ut på å runde spillet på en viss tid. Det gjør at folk kjapper seg og derfor går glipp av mye som spillet har å tilby. Selv liker jeg å ta meg god tid og utforske det som er.

Lenke til kommentar

s12.jpgFish of Legend 10

You caught a rhizodont.

 

Å komme fram til muligheten for å fange denne fisken var litt stress, men merkelig nok var det lettere å skaffe denne enn den som skulle være nest vanskligst, mest på grunn av at den andre fisken vil ha samme bait som 3 andre fisker, bah! :p

 

s10.jpgSomething Very Special 200

You viewed the fourth ending (Ending D).

 

Da har jeg sett alle sluttene på Nier, svært fornøyd med dette spillet, en historie som virkelig gikk innpå meg, men resten av achievements driter jeg, så mye griding er jeg ikke villig til å gjøre :)

Endret av amir90
Lenke til kommentar

360 Achievements suger, og er ikke det samme.

 

360a har omtrent bare en løsning på en achievement, mens TA(Trueachievements) har flere løsninger. Har spart mange timers spilling ved å brukt løsningene på TA etter å ha først ha brukt 360a. Altfor mye random-posting også på 360a.

 

Dessuten har TA muligheter for å sette deg opp med gamere som har samme achievement mye bedre 360a, på TA har de faktisk et system ulikt 360a.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...