Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Håpar lefdal leverar sakene. Elles blir det ei keisam helg.

Uansett, første compo i FM3 blir lansert på Laurdag! Følg med på websida for info!

NB! Hugs å legg til forzanorway på xbox live for å væra med i compo!

Gamertag: Forzanorway

Endret av Gaz West
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte også på å at det var mulig å opprette en egen Gamertag for ForzaNorway.net, men det ble bare med tanken :blush:

Jeg håper å ha spillet i hendene i morra. Da blir det nok å låse seg inne og spille hele kvelden.. Kommer til å ta på dagen på arbeid i morra :p

Skrevet

De har sendt min pakke fra elkjøp :D Lefdal og elkjøp sender fra hovedlageret i jønkjøping. Hvor lang tid vil det ta før det dukker opp i oslo? Må da være overnight shipping :whistle:

Skrevet

Jeg har ikke fått melding om at Forza 3 er sendt enda. Jeg bestilte Limited Ed. fra Elkjøp.

Regner vel ikke med å ha spillet på fredag, gjør egentlig ikke så mye siden jeg får borderlands i morgen eller på fredag.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke hørt noe fra Elkjøp enda, men har fortsatt et lite håp om å få spillet på fredagen. Har ikke fått svar på mailen jeg sendte tidligere i dag heller, men det kommer vel.

Red.: Solsviken, slutt med det der, nå river du i stykker håpet mitt. :)

Endret av Atald
Skrevet

Neiiii :@ Jeg må jobbe FREDAG og LØRDAG, jeg som hadde helt glemt det ut. Akkuratt når forza kommer :( Jaja, Forza 3 prioriteres først, så får sovinga komme etter.... Er det noen som blir med på et par kjøreturer i multiplayer på fredag/lørdag/søndag? :)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får mail fra elkjøp når varen sendes.

Jeg får kun "sendt" på ordrehistorikken min og null mail.

Ja har sjekket spamfilteret.

Er ikke meningen å ødlegge håpet til noen, men for å tenke logisk, sendes Forza 3 i dag, og sjangsen er stor for at det er fra Sverige lageret det sendes, så er spillet ikke hos meg før mandag.

Post gangen blir nok som følger:

Første sende dag (Sverige) --> Andre sende dag (Oslo) --> tredje sendedag (Bergen).

Skrevet

Neiiii :@ Jeg må jobbe FREDAG og LØRDAG, jeg som hadde helt glemt det ut. Akkuratt når forza kommer :( Jaja, Forza 3 prioriteres først, så får sovinga komme etter.... Er det noen som blir med på et par kjøreturer i multiplayer på fredag/lørdag/søndag? :)

Jeg tenkte å teste multiplayer med kameraten min på enten fredag eller lørdags kvelden. Skal spille hele fredags-dagen. Men du kan sikkert joine oss! :p

Skrevet

Sjekket nettopp trackingnummeret på pakka fra elkjøp. Den er nå på postterminalen i Oslo. Skal vel mye til for at man ikke får det i morgen da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...