Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, latterlig deilig beskjed å få på Forza 3 nå. Auksjonerte bort en lame 87 Pontic Firebird med et selvlagd dårlig firekløver-design(rett og slett bare lagt dem på forskjellige steder). Akusjonen starta på 40 000, la buyout på 500 000. Og en person kjørte fullt og betalte buyout`en :D

 

Hehe, jeg hadde beholdt bilen da, for jeg er amcar-frelst! Men for 500000 hadde den blitt solgt ja! :D Grattis!

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle oppdatere førsteposten for anledningen (release), men merker at jeg ikke orker å skrive særlig nå i kveld. Om det er noe en har lyst til å se i førsteposten så skrik iallefall ut.

Få med at Forza Norway er den ultimate websida for FM3 love :-)

 

Gledar meg til ei lang, flott helg med FM3 speling!

Lenke til kommentar

Gledar meg til ei lang, flott helg med FM3 speling!

 

Samme her! :) Fri i morra du også? :p

hehe, nei. Er jobb imorgon. Men laurdag og søndag er fridagar :-)

 

 

Leker meg litt med fotomodusen :).

Fikk også laget en driftefilm av en runde på Tsukuba Short i BMW-M3 GTR.

 

mini-Drifting.jpg

Berre synd at kvaliteten var heilt forferdeleg. Er vel kanskje ikkje optimalisert endo(?) Youtube brukar litt tid på det. Elles så nemnte Che i eit intervju at videokvalitet og biletekvalitet vil bli betra etter kvart som dei ser kor stor trøkk det blir på serverane deira. Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Kvaliteten p åvideoen er god nå! Du var flink til å drifte! Takk for en forsmak, +1 kudos Mcbain!

 

Elkjøp eller lefdal hvis noen av dem er der!

 

De har det vanlige, 599?

 

Husker coop obs pleide å ha nye spill til 399ish? De hadde kampanje på Shift, no? aiight, spillet er jo verdt 599, no doubt..

Lenke til kommentar

fekk nettop mail ifrå Che Chou:

Eg sendte purremail ang spørsmåla våre, og fekk dette i svar:

> //-------------- Original Message: --------------

> Sorry, been way too busy. Can this wait for another week or more?

> Thanks.

>

> Sent from my telephone.

Ein del av poenget gjekk jo bort når han svarar nokre dagar etter lanseringa. Men som trøstepremie, skal han væra med å spele FM3 med 7 heldige Forza Norway medlem.

 

Konkurranse for dette, vil bli lansert dei neste vekene. Følg med! :-)

 

Hugs og å stem på kva du vil ha som første offisielle konkurranse. avstemming på www.forzanorway.net

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Hadde 360 støtta Logitech G25 hadde jeg garantert kjøpt 360 og FM3, har desverre ikke råd til Fanatec Porsche da det blir rundt 4k for billigste versjon før frakt og moms kommer inn i regnestykket.. Ingen som har lagd video av ae86`en enda? Er spent på om de har fiksa motorlyden til den enda :)

Endret av toredl87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...