Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lastet ned begge dlc`ene som fulgte med LE, men fant ingen theme eller vip bilene, eller de 5 som skulle være tunet osv... noen som vet?

 

Husk at release er i morgen da. De bilene får du vel i morgen, samtidig som slipper resten av alt tenker jeg :rolleyes:

 

Får forhåpentligvis min LE kopi på posten i morgen fra Lefdal B)

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Dårlig nyheter for de som har bestilt gjennom Absoluttspill.no. De har ikke motatt spillet fra leverandør enda, men håper at de får den inn ila morgendagen.

 

Noen som vet om det er noen butikker som har planer om release i natt? Og da gjerne i Bergen...

Noooo! <_< Fikk nettop mail fra de, forsinket.. blir forhåpentligvis sendt imorgen. Jaja... :rolleyes:

Lenke til kommentar

Forza 3 ER tidenes bilspill! Uansett faan! Fytti helevete så bra! :D

 

Hadde det bare ikke vært for at det har dukket opp et problem med xboxen... Virker nesten som den bare viser 250 farger :( Helt til den blir helt død! Skjedde først i dag... Har testet med div andre kabler også, men vil seg ikke. Fungerer fint en stund men så kommer det med en gang jeg har loadet et løp i forza! :( Noen som har hørt om lignende?

 

Edit: Nå gikk jeg ut av banen og da ble alt normalt igjen... Det har ikke hendt før.

 

Edit 2: Nå er det normalt igjen! Hva faan er galt???

 

Edit 3: Og der ble det helvete igjen... Midt i et løp!!!

 

Edit 4: Og der gikk det tilbake til normalen...

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Forza 3 ER tidenes bilspill! Uansett faan! Fytti helevete så bra! :D

 

Hadde det bare ikke vært for at det har dukket opp et problem med xboxen... Virker nesten som den bare viser 250 farger :( Helt til den blir helt død! Skjedde først i dag... Har testet med div andre kabler også, men vil seg ikke. Fungerer fint en stund men så kommer det med en gang jeg har loadet et løp i forza! :( Noen som har hørt om lignende?

 

Edit: Nå gikk jeg ut av banen og da ble alt normalt igjen... Det har ikke hendt før.

 

Edit 2: Nå er det normalt igjen! Hva faan er galt???

 

 

Det er nok straffen for at du spelar det ein dag før tiden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...