Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forza 3 ER tidenes bilspill! Uansett faan! Fytti helevete så bra! :D

 

Hadde det bare ikke vært for at det har dukket opp et problem med xboxen... Virker nesten som den bare viser 250 farger :( Helt til den blir helt død! Skjedde først i dag... Har testet med div andre kabler også, men vil seg ikke. Fungerer fint en stund men så kommer det med en gang jeg har loadet et løp i forza! :( Noen som har hørt om lignende?

 

Edit: Nå gikk jeg ut av banen og da ble alt normalt igjen... Det har ikke hendt før.

 

Edit 2: Nå er det normalt igjen! Hva faan er galt???

 

Edit 3: Og der ble det helvete igjen... Midt i et løp!!!

 

Edit 4: Og der gikk det tilbake til normalen...

Det hele toppet seg med at lyden plutsleig ble helt hærja... Hørtes ut som en morsekode som hadde hengt seg opp, og rett etter det så frøs alt! Xbox'n tryna rett og slett :D

 

Men etter det funka det fint.. Håper virkelig det varer.

 

Mitt første bilde, av Grombilen ^_^

 

512016.jpeg

Lenke til kommentar

Hellu!

 

Fikk mitt i går, fytte steike svarte det var vanskelig å sitte å se på Forza3-coveret i 5 timer før man fikk kjøre villman hjem til stuens trygghet!

 

Ble da et par runder i en illgrønn Ford Fiesta, før man tok steget opp til en Alfa Romeo Brera (For en LYD) via en Fiat 500.

 

Gjorde ferdig sesong 1, er på lvl 8 eller noe nå. Feiret meg selv med å bygge en Fort Focus RS 2009, converte til RWD og trimme i vei. Den skal tuktes på Live i helgen.

 

Fikk også laga et skumt design, en rød Clio V6 med gule blomster på. Litt rar, akkurat som franskmennene, så det passa bra.

 

Alt i alt meget fornøyd, "Tutorial" varte jo 2-3 timer, bra for nye spillere. Og TOP SECRET's Supra med 900hk++ er med. Den var heftig på Fujima Kaido!

 

Ses på XBL!

 

//HB

Lenke til kommentar

:p Har dessverre ikke mk1 Golf. Men vet jeg skal ha det ;)

 

Har tenkt å sjekke opp mot R32. Interiøret der er "nesten" lik som min, litt mer detaljer her og der, og andre seter. Men ellers er det de samme linjene. :)

 

Har en Golf mk4 GTI TDi selv :) Interiøret og understellet osv er GTI. Men motor er "dessverre" diesel.

Lenke til kommentar

Det vil bli speling på forzanorway.net ikveld, for dei som vil væra med! :-) Følg med på websida.

 

 

Premie: Ultra-suped up™ Lamborghini Reventon.

 

Når konkurransen er live på forzanorway.net - er det dei første 7 som melder seg på som får væra med!

 

Kva bane, klasse etc vil bli annonsert kl 18.00 ikveld.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Det vil bli speling på forzanorway.net ikveld, for dei som vil væra med! :-) Følg med på websida.

 

 

Premie: Ultra-suped up™ Lamborghini Reventon.

 

Når konkurransen er live på forzanorway.net - er det dei første 7 som melder seg på som får væra med!

 

Kva bane, klasse etc vil bli annonsert kl 18.00 ikveld.

 

 

Hiver meg med på denne. Fikk akkurat spillet nå, så jeg får vel bare prøve å øve meg litt da. :)

Lenke til kommentar

Det vil bli speling på forzanorway.net ikveld, for dei som vil væra med! :-) Følg med på websida.

 

 

Premie: Ultra-suped up™ Lamborghini Reventon.

 

Når konkurransen er live på forzanorway.net - er det dei første 7 som melder seg på som får væra med!

 

Kva bane, klasse etc vil bli annonsert kl 18.00 ikveld.

 

 

Hiver meg med på denne. Fikk akkurat spillet nå, så jeg får vel bare prøve å øve meg litt da. :)

Høyrest bra ut. Hugs å følg med på websida for korleis ein melder seg opp.

Hint: Når nyheten om konkurransen dukkar opp på websida ikveld kl 18.00, melder ein seg opp ved å skrive gamertag inn i kommentarfeltet.

 

Me har oppmeldingssystem klart, men eg har endo ikkje hatt tid til å få dette implementert.

 

 

Noen som vet hvor elkjøp sender varene sine fra? Er det masse små lager eller er det et master lager?

Stort lager i sweden. Korleis dei gjer med software etc, veit eg ikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...