Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Nesten 800 kroner for eit spel. Det er ran. Eg hadde lett venta ein dag gjerne to for å få det til halv pris frå ein anna butikk.

 

Helsiken, medan er framleis er i gong kunne eg ha venta tre dagar.

:p Hehe.. Det er LE ja. Ikke Vanlige versjonen nei. Med frakt :) Men du har rett, det er litt dyrt. Men noe må man da ofre for å få tak i verdens beste bilspill ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte LE fra elkjop.no i dag og har fått ordrebekreftelse der det står LE til 399,-.

 

Sjekket Elkjop.no igjen nå for å se etter ett annet spill og da så jeg til min forundring at LE nå koster 499! Vil jeg fremdeles få LE til 399 som det står på ordrebekreftelsen min tro?

Ja det vil du... de kan ikke drive å trikse og mikse med prisene etter du har bestilt og forlange at du betaler den nye prisen.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mitt et par år nå. Veldig fornøyd med det. God byggekvalitet, og sterke force feedbackmotorer. Bordfestet kunne vært sterkere, men skal sies at jeg river å sliter i rattet ganske hardt når jeg blir ivrig.

 

Microsoft burde kutte ut software avdelingen sin, og heller satse på hardware :)

Lenke til kommentar

bonus bil for oss osm har pre ordered før 26 oct.

 

http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2009/10/16/forza-motorsport-3-pre-order-car-giveaway.aspx

 

håper de forstår norsk.

 

 

Finally you will be gifted this sleek FM3 style Audi R8 V10 Courtesy of Turn 10's Fred Howell!

Endret av 530xd
Lenke til kommentar

Xbox LIVE BanHammer for Playing Forza 3 Early

>> It looks like Microsoft started banning users from Xbox LIVE for playing Forza 3 early (the game was leaked on the internet a few days ago). It's not the first time Microsoft puts out the BanHammer from playing leaked games and it will certainly not be the last time. For now it seems to be an Account BAN and not a Console BAN.

 

Here's a quote of the email banned users got from MS:

QUOTE

Notification of Permanent Suspension: Pre-release title play

 

This email is to notify you that your Xbox LIVE account privileges have been permanently suspended due to illegitimate pre-release title play.

 

Your conduct was brought to the attention of the LIVE Enforcement Team through the course of our operation of the service. The LIVE Enforcement Team has reviewed the complaints and other evidence regarding this content and determined it violates the Xbox LIVE Terms of Use and/or Code of Conduct. Because your conduct is in violation, the Xbox LIVE Enforcement Team has enacted this permanent suspension against your gamertag.

 

During your suspension, you will not be able to log into Xbox LIVE. Your Xbox LIVE privileges will not be reinstated.

 

Customer Support is not able to modify or provide any further details about your suspension.

 

Microsoft expects that all customers abide by the Code of Conduct. The Code of Conduct provides guidelines for appropriate behavior while using the service.

 

 

 

hihi. Syns det var noen her som hadde spillt det allerede, fortell, fortell.

 

Fra et annet forum:

"After coming home from school, decided to play some games. I popped in my disc, and played for a bit, then was hungry and decided to get a snack. Turned off my Xbox for 5 minutes.. Came back to a ban message. Console ban that is. It stated I was banned, and they could not give any additional information. I thought oh well.

 

Later that day, I found other people had been banned too. Xbox Tech Support could not give you a reason as to why, so we thought about similarities. All of us had touched our account files, and had been punished for doing so, by being gamerscore banned/reset in the past, even if it had been months before.

 

Not 100% sure, but that was a similarity amongst all of us found. We were all banned around the same time.

 

It's about time Microsoft started handing out some proper punishments. I always saw a gamerscore reset as a good laugh because the person who modded their profile in the first place which caused Microsoft to reset their gamerscore, probably means they have a backup of their gamertag on their computer with all the gamerscore, so you could easily put that file back, and doing that roughly, to get all your gamerscore back, as I've seen. I'm honestly glad people who do stupid things like profile edits get punished, I decided to try this one thing online, knowing the risks, and got exactly what was coming to me.

 

Anyone else get banned for anything like this on October 16th around 4 PM [EST]-ish?"

Endret av 530xd
Lenke til kommentar

Noe av det herligste jeg vet er når Microsoft drar på tur med banhammeren om skuldra. Er så morsomt å høre på alle som "ikke skjønner hvorfor" og som vrir seg for å få tilbake profilen sin. Det er selvfølgelig bare de som egentlig ikke visste hva de gikk inn i da de begynte å piratkopiere Xbox-spill som vrir seg slik, men så har vi de som gi faen i profilene sine og som piratkopierer bare for å spille. Faktisk litt mer kreds til de sistnevnte.

 

Moralen (enn hvor svak) er at om du faktisk vil ha en profil med summer over hva du har spilt osv: Ikke piratkopier :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...