Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nadespam er ikke ett stort problem i forhold til t00bspam

 

Forrige post regnet selvsagt tubes som granater :p

 

Beste er når man finner assault som leker artilleri godt unna kampens hete, med boksen pent plassert på siden av og bare står og lobber 40mm nades inn i andres base. :p

Lenke til kommentar

Ammo box trenger litt endringar imo. Kanskje at den resupplier grenades enten bare eit par gongar, eller at den resupplier den treigare. Assaults med ammo box kan regna Rush bygningar med 40mm, og det raser bygningen ganske kjapt. Om dei bare kan resupplya 40mm og grenades eit par gongar, eller 40mm og vanlig nade resupplier treigare, er det kanskje ein mindre trussel.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Ammo box trenger litt endringar imo. Kanskje at den resupplier grenades enten bare eit par gongar, eller at den resupplier den treigare. Assaults med ammo box kan regna Rush bygningar med 40mm, og det raser bygningen ganske kjapt. Om dei bare kan resupplya 40mm og grenades eit par gongar, eller 40mm og vanlig nade resupplier treigare, er det kanskje ein mindre trussel.

 

Det samme kan recons med mortar og expl. efficiency, og fra mye lengre borte.

Men jeg tar poenget :)

Lenke til kommentar

Ser ikke noobtube som et stort problem bruker noobtube en god del selv, spesielt slik den er designet for ta folk som er under dekning bak en stein det blir jo forsåvidt det samme om jeg lobber en granat eller bruker noobtube det gjør den samme skaden. Utenom på byggninger det syntes jeg er merkelig at en noobtube skal greie å sprenge hull i en murbyggning er for meg helt uforståelig den er ikke så sterk.

Lenke til kommentar

Ser ikke noobtube som et stort problem bruker noobtube en god del selv

:rolleyes:

 

Bruker den også til å knerte ting som sitter i vinduer og slikt, da det bl.a. er det jeg mener den er til for.

 

Men enkelte folk bruker den i nærkamp, som artilleri, som opener, som finisher, mot kun en motstander, og en mengde andre rare formål. Ofte har de flere kills med tuben enn med riflene sine. Da er det noe som er litt i overkant.

Lenke til kommentar

Har selv 3 gullstjerner på tuben, men jeg føler meg ikke som noen "tube spammer".

 

Carl Gustav, derimot, den har jeg noe i mot. Dens skade eller splash burde nerfes mot infanteri. Det er jo i all hovedsak et anti-infanteri våpen, men jeg føler den er litt for kraftig slik den er nå.

 

Et helt UTROLIG spill, forresten. Må si jeg nyter dette spiller mye mer enn jeg gjorde med Modern Warfare 2 i sin tid.

Endret av Peder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...