Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var norsktentamen overstått, og jeg tror det faktisk gikk ganske bra, til tross for idiotiske oppgaver. Kommer nok uansett til å skrive en klage og levere til rektor (med tanke på oppgavene), men det blir i så fall gjort på mandag. Nå er det helg! :D

Endret av Error
Lenke til kommentar

Tror det er inkludert i prisen du betaler på Steam ja!

 

"The European Union VAT ( “VAT ”) tax amounts collected by Valve reflect VAT due on the value of any Software or Subscription as well as import VAT collected which is to be paid to the tax authorities for the importation of Merchandise."

Lenke til kommentar

Fy faen for en møkkadag!

 

Startet på jobb i dag tidlig med for lite å gjøre. Det resulterer i masse dødtid, også kjent som dritjævligkjedeligogunyttig-tid. Litt lengre ut på dagen får vi dumpet 200 meter med lister i fanget med beskjed om å grunne hele bunten to ganger. I fuck your face slowly with a jackhammer. Bitch. DERETTER får vi vite at rørleggeren hadde dratt avgårde med nøkkelen til huset vi jobber i og vi måtte vente på han i en rund evighet etter vi egentlig var ferdige. I den nye perioden med dritjævligkjedeligogunyttig-tid fikk jeg grunn til å tro at jenta jeg for tiden smører min fettete sjarm over fremdeles holdt på med eksen sin. Og nei, jeg er rasjonell nok til å vite forskjell på sjalusi og tekst sort på hvitt. I FUCK YOUR FACE VIOLENTLY WITH A BLUNT FUCKING DEATH STAR! Og etter det igjen hjalp jeg en kompis med å få bilen hans i gang igjen etter vinteren. Noe som utviklet seg til at jeg og to andre dyttet en bil på 1,5 tonn opp flere høydemeter enn jeg kan se rett opp mot himmelen. Jeg var da på et aggresjonsnivå som tilsvarer solas enorme energinivå relativt sett i forhold til en isbit på under 0,1mm3. Iskaldt var det også og dytte bil i to timer.

 

Når jeg nå kom hjem ringte da denne jenta meg og jeg fortalte at jeg ikke orker å fortsette om hun holder på med han. Enden på historien er at jeg planter en metaforisk knyttneve i mitt mentale bilde av han. Hun vil ha MOI. Diggedidigg, og dagen var reddet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...