Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Gormbah: Hvilken av dem er det? Surfer med mobilen og får ikke opp navnet på filmene da. Irriterende egentlig.

 

@Cloud: Ikke den verste han har skrevet, men det later til at han ikke helt har skjønt konseptet "spillanmeldelse".

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Er vel kanskje greit av Gamer å trekke tibake en anmeldelse som er skrevet av en som har vurdert et spill i en sjanger vedkommende ikke har interesse for. Litt som om jeg skulle skrevet og vurdert et Call of Duty spill.

 

@AltF4: video nummer 4 er "Ok da".

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Det er bra de har med folk som skriver annerledes, men Tonny ser ut til å leve et annet liv enn de fleste andre. Saw 2-anmeldelsen hans var jo en krise.

 

Hah, det er vel den eneste jeg har sett før av videoene hans :p Egentlig litt morsom, selv om han "over-vitser" spøken når han kommenterer forskjellen. Jævlig vittig det trynet han setter opp etter "veldig" i starten.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hah, det er vel den eneste jeg har sett før av videoene hans :p Egentlig litt morsom, selv om han "over-vitser" spøken når han kommenterer forskjellen. Jævlig vittig det trynet han setter opp etter "veldig" i starten.

:p

Den første videon der var nok litt en parodi på Lars Tangen (ganske så populær blogger :3 ), som selv tar restyline og reklamerer for det på siden sin.

 

edit:

@Zealuu, tenkte litt på en bloggpost av deg når jeg så den her :p

 

edit2:

tumblr_liizycitSQ1qggfkao1_500.gif

Endret av gormbah
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en ny bukse i dag. Jeg har gått ned en størrelse. De gamle buksene mine var store og satt ganske løst, men når jeg fikk på en mindre bukse kunne man lett se at jeg har gått ned. Yay!

 

Den nye bilen til mamma og pappa er awesome. B)

 

Akkurat nå er livet skikkelig bra og det lover godt mot sommeren. ^_^

 

JA! Jeg fant den! Så denne på MTV da de faktisk spilte musikk for mange år siden.

http://www.youtube.com/watch?v=KCH7JjQC4Rc

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

I dag lærte jeg to ting:

 


  1.  
  2. Å sykle i 20 minutter til og fra skolen i snøstorm er ikke så kult som man skulle tro.
     
  3. VLC-appen til iTelefon er en gave fra himmelen. Å måtte konvertere filer gjorde at det ble med den ene gangen.
    Nå kan det se ut til at de 25 ledige gigabytene for alvor kan begynne å minske.

 

 

Har dere lært noe i dag?

 

edit: Lærte nå nettopp at jeg har 2222 innlegg, og ble medlem 02-02. Tror jeg holder meg til SO1 og 50.000-nedtellingen fra nå av jeg.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Da tar jeg turen til Rimi/Kiwi for å kjøpe meg litt godteri til tentamen i morgen. Sitter og vurderer om jeg skal ta med meg en pakke med sånne lilla påskeegg hjem. Pga pris og kalorier gidder jeg ikke å kjøpe mer enn en i året, så jeg tror jeg venter til det nærmer seg påske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...