Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"AltF4 in my mind" ^_^ Også først og greier. Sier litt om hvem Cloudemyx liker best, hæ??

 

Ser ikke helt behovet for å farte rundt i Dead Space, men jeg har tenkt mye på hvordan det hadde vært å leve når man virkelig har begynt med utforskningen av rommet. Om det kan bli kolonisering, vennskap med andre arter og om det blir himmel eller helvete. Ett av de tingene som plager meg mest av å leve akkurat nå.

Lenke til kommentar

Correct, "Friday" is also a commentary on drug use in the 1960's.?

 

"Gotta have my bowl" is a thinly veiled reference to marijuana.

 

"My friend on my right" is a reference to the conservative propaganda oppression of counterculture cannabis, which sadly is just as effective today as the failure of Prop 19 in California shows us.

 

"Partying, partying, yeah" seems optimistic, but is actually ironic; Dylan's concession that perhaps drug use was destroying young minds of his generation

Lenke til kommentar

Er den Bob Dylan-låta virkelig? Jeg har aldri sjekket det opp, men egentlig gått utifra at det er noe han kom med i etterkant eller noe.

 

Syns liksom det er så få som påpeker at det er en coverlåt hun fremfører. Folk nøler jo ikke akkurat med å slenge dritt om den uansett mener jeg.

Lenke til kommentar

"Dårlig bruk av quote-funksjonen skal unngås. Generelt sett skal man kun quote den delen av innlegget/innleggene man svarer på. Om innlegget man svarer på er veldig langt, skal man ikke quote det. Det er heller ikke nødvendig å bruke quote-funksjonen dersom innlegget man svarer på kommer rett over ens eget, og man ikke svarer på noen spesifikke deler av det."

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...