Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var jo på en måte greit/naturlig. Hun var gammel og hadde vært syk lenge, så de som var nær henne har nok vært veldig forberedt (og hun selv også hvis jeg husker rett).

 

Ellers har jeg blitt hektet på Fallout 3. Spilte det på xboxen en gang for lenge siden (nylig etter at det kom ut), men av flere grunner så kom jeg ikke inn i det. Nå som jeg spiller det på PC derimot, og med ordentlige perks/skills/SPECIAL points så er det herlig :D Har gjort Megaton-delen av main-quest, men loker rundt og gjør andre ting. Er vel snart på level 10 nå. Eneste jeg ikke synes er bra nok er fargevalget og karmasystemet. Ja, det er et postapokalyptisk spill, men alt trenger ikke å være en blanding av grått, brunt og grumsegrønt for det.

Lenke til kommentar

Hmm, lurer på om jeg skal installere L4D igjen (dere spiller 2'ern, ikke sant?) og spille litt til. Kommer selvfølgelig til å måtte vie livet mitt til spillet i et par uker før jeg tør å joine dere supernerder, men det burde jo gå greit :p

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg er i hvert fall fryktelig dårlig.

 

Liker ikke Versus, det tar bare alt for lang tid, og med mindre lagene er veldig jevne (noe de aldri er) blir det rimelig tydelig at det ikke er noen vits i. Scavenge er derimot kjapt, intenst og over rimelig fort om det ene laget sutter ræv. Langt mer tilfredsstillende å være Infected er det også, ettersom det er mye lettere å samarbeide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...