Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eplefe har et poeng her altså, i vår familie er det også vanlig med en eneste lang frokost første juledag, men så mye av slekta som mulig samlet på samme sted. I år har den derimot blitt flyttet til i morgen, og det er litt kjipt. Nå fikk jeg liksom den julefridagen rett etter julaften, og nå blir det bortebesøk både i morgen og søndag, og så tre dager på jobb.

 

Og Villanden, det er godt å ha deg tilbake ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Sitter ig har ekstremt lyst til å bestille meg en Panasonic plasma-TV. Den gamle er sliten og veldig ujevn i bildet, og den nye koster 8000 kroner/800 kroner i måneden i ett år. Om jeg kjøper så blir det på avbetaling, samme hvor dumt det måtte være da jeg "trenger" ny TV, men har et budsjett.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg, 10.000 kroner er ordnet og sysakene er lagt bort til fordel for prisjakt. På Mandag blir det da bestilt (må vente til mandag pga. banken ikke registrerer noe før den 28. desember) en splitter ny TV, en deilig følelse vil spre seg og mor kan si hva hun vil.

 

Lurer litt på hva mor kommer til å si når hun innser at jeg har kjøpt meg "enda" en TV. Ifølge henne er jo en TV som viser farger alt man trenger og det at jeg kjøpte en MacBook skjønte hun heller ikke noe av. Jeg hadde jo en data fra før (som jeg ikke har rørt siden jeg kjøpte bærbar forresten).

 

Men med totale utgifter på 3000 kroner i måneden og med lønninger på 8-9000 kroner i måneden har jeg mer enn nok å bruke som lommepenger og nå er jeg ferdig med storkjøpene. Lydanlegget er ordnet, jeg har alle konsollene jeg kunne ønske meg og jeg har MacBook og en telefon. Ellers er jeg rimelig flink til å bruke penger.

 

Dette innlegget ble mye lengre enn jeg egentlig forestilte meg, men sånn er det når man gleder seg.

Lenke til kommentar

Ikke for å pisse på paraden men er det ikke litt lurt å heller vente til salget starter?

Den er allerede satt ned fra 10k til 8k, og plasmaskjermer er ikke det som går mest ned i pris under januarsalg. De er allerede ganske så rimelige.

 

Edit: Gratulerer, dere gjorde meg usikker og nå risikerer jeg å gå resten av juleferien uten ny TV som jeg nå var så innstilt på.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...