Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var pakkene åpnet, og julaften er over for denne gang. Er greit fornøyd med gavene, som bestod av:

• penger

• vannkoker og to kniver

• sengesett og ullsokker

• gavekort til 700 kroner på dressmann

• to lange påleggspølser

og selvfølgelig:

en awesome iPhone 3GS 32GB som jeg skriver dette innlegget med.

 

Er dere like fornøyde som meg eller?

Lenke til kommentar

TOSK ER ÆSJ!!!

 

Torsk derimot, slett ikkje verst. Uansett ikkje noko ein har som julemiddag, men godt er det.

 

 

Jeg vant bare 50 kr på Flax-kalenderen. Og jeg som hadde håpet på 500 000, jeg var bere én nisse unna! :cry:

 

Join the club, eg fekk haugevis med nissar og så dukkar det plutselig opp lys, juletre og what not og ødelegger alt.

Lenke til kommentar

For å være ærlig så tror jeg det her har vært den tammeste jula hittil.

 

Enig i den. Det skjedde aldri at jeg kom i julestemning, og gavene er nok noe av det dårligste jeg har fått til jul noen gang. Ikke misforstå meg, det er absolutt ikke lett å finne noe jeg vil like når jeg nesten ikke har kommet med ett ønske, så jeg vet at mye av dette skyldes meg selv. Men tingen er at jeg liksom ikke har noen "Åååå, dette gleder jeg meg til å prøve ut!"-følelse i år, som jeg ofte har hatt før.

 

Virker kanskje litt borstskjemt og gavefokuserende nå, men tingen er at jeg føler den barnlige "Glede seg til jul og gaver"-greia har forsvunnet totalt i år, noe jeg synes er litt leit.

 

EDIT: En litt for kjedelig jul, rett og slett.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...