Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har noe erfaring med "spendOn". Det er et gavekort som man kan kjøpe på Narvesen eller 7/11 som man kan bruke overalt, også på nette. Er dette noe oss under 18 kan bruke på nettet?

 

Skaff deg VISA Electron (ungdomskort) fra Nordea, tror det er det eneste kortet for ungdom som kan brukes på nettet.

Lenke til kommentar

Jeg har gått over halve Manhatten i dag. Startet dagen med å ta undergrunnen til 125th street. Der opplevde vi en veldig annerledes Manhatten oppe i Harlem. Vi gikk innom en gospelkirke og fikk bli med på sang og musikk type veldig religiøst. En annerledes opplevelse! Derfra gikk vi ned til Central Park og gikk igjennom hele parken, fra nord til sør, og endte opp på Apple Store, glassbygningen. Innom gikk vi og det var, bortsett fra alle kundende, awesome. En hel butikk under bakken fyllt til randen med iGodsaker. Og det fra en som er not-particular-fond of Apple. Derfra gikk vi videre ned til hotellet på 45th street. 80 kvartaler pluss bakgater og ikke-rette veier i parken har vi gått. Awesome.

 

Har tatt bilde på en benk helt sør-øst i Central Park, hjørnet ved Apple Store, og skal slenge det opp senere. Alt har vært akkompagnert av utrolig fint vær og en opplevelse utenom det vanlige i Central Park. Tamme ekorn, innsjøer og trær med skyskrapere i bakgrunnen gir veldig rare inntrykk sammen!

 

I morgen skal vi på toppen av Rockefeller og ta noen bilder før det blir å reiste heimat. Satser på at de ikke er altfor nazi på kontrollen enda takket være han som fyrte av fyrverkeri på et fly.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Skjønner jeg godt. Men samtidig er det ingen ting som er bedre enn å komme hjem etter en tur til hallingnatten og sitte og game. Det er utrolig digg når det er bra føre og bare kjøre fra trommenatten og skøyte hele strekningen ned. Men skjønner det godt, er kjedelig å måtte gi på ski. Glad jeg har muligheten til å være hjemme istedenfor å dra opp. Har vel holdt meg hjemme de fire siste gangene de andre har dratt opp.

 

Slår du mine 13 min og et-eller-annet-sekunder fra Trommenatten til hytta? Hmm...?

 

Åja. Vi burde faktisk ta en skitur og faktisk sjekke hvem som er raskest!

Lenke til kommentar

God morgen godtfolk!! :D

 

SÅ SKAL JEG SOVE!!

 

+1

 

eller, jeg skal i seng..blir vel film elns-.-

 

Du skulle ha sovet. Det var godt det :rolleyes:

Men ja, jeg sitter med min rubix kube jeg fikk til jul.

Den er jo litt gøy da, artig å lage mønstre <3

 

rubiks cube er epic! :D jeg så først uhm, boondocks saints som jeg likte veldig godt, så sku jeg se public enemies, men den var overraskende kjedelig, så jeg sov.

Lenke til kommentar

Fuckit. Bilen til fyren som skulle kjøre TV´en fra butikken og hjem har streika, så jeg har ingen transportmidler. Vurderer å bestille på nett med "hjem på kvelden", men vet ikke helt hvor mye jeg stoler på Posten og deres leveringstider.

De er faktisk veldig stabile.

Ulempen er at dem ringer en halvtime ca før de er uta for hos deg så man burde ikke gjøre noen store ting den dagen de kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...