Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har iallefall fått bestemt meg for en ny avatar. Alex måtte vike, for selv om han er kul var liksom ikke avataren noe personlig. Det var bare en kul dude. For de som lurer på hva som gjorde steinen så personlig kan jeg si at jeg slettes ikke er lett p bli kjent med, men at jeg egentlig er temmelig likt et barn. Fått den kommentaren flere ganger.

 

Planen var egentlig å finne en stein ute i det fri som jeg kunne kle opp med en lapp og ta bilder av for hver årstid. I jula ville det da vært en faktisk nisselue på den, om sommeren hadde den vært på gress og på høste på blader osv. Dessverre har jeg ikke funnet (har heller ikke lett noe særlig) en passende stein så det har blitt utsatt til våren.

 

Da er Les Miserables et naturlig valg for meg egentlig, da det er noe jeg er svært glad i og det skiller seg iallefall litt ut med tanke på farger og stil. En avatar må jo skille seg litt ut.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg vet av Mokko fryder han seg ikke over å dra på hytta sin... Det er ganske døvt der..

 

Jackpot..

 

Med rett skulle jeg også vært der, men holdt meg heller hjemme mens muttern og fattern har dratt opp. Håper du har med skia for det er nok av snø der!

 

Det er ikke noe alternativ hos meg. Og skia er med, men det spørs om jeg gidder å bruke dem..

Lenke til kommentar

Har iallefall fått bestemt meg for en ny avatar. Alex måtte vike, for selv om han er kul var liksom ikke avataren noe personlig. Det var bare en kul dude. For de som lurer på hva som gjorde steinen så personlig kan jeg si at jeg slettes ikke er lett p bli kjent med, men at jeg egentlig er temmelig likt et barn. Fått den kommentaren flere ganger.

 

Planen var egentlig å finne en stein ute i det fri som jeg kunne kle opp med en lapp og ta bilder av for hver årstid. I jula ville det da vært en faktisk nisselue på den, om sommeren hadde den vært på gress og på høste på blader osv. Dessverre har jeg ikke funnet (har heller ikke lett noe særlig) en passende stein så det har blitt utsatt til våren.

 

Da er Les Miserables et naturlig valg for meg egentlig, da det er noe jeg er svært glad i og det skiller seg iallefall litt ut med tanke på farger og stil. En avatar må jo skille seg litt ut.

 

Syns da at du var lett og bli kjent med jeg, til det nivå jeg kjenner deg atleast, men når jeg er i "kontakt" med deg så er vi vel begge på noe av vårt barnsligste, som en ofte blir når en spiller videospill! *thumbsup for lakus*

Lenke til kommentar

Etter hva jeg vet av Mokko fryder han seg ikke over å dra på hytta sin... Det er ganske døvt der..

 

Jackpot..

 

Med rett skulle jeg også vært der, men holdt meg heller hjemme mens muttern og fattern har dratt opp. Håper du har med skia for det er nok av snø der!

 

Det er ikke noe alternativ hos meg. Og skia er med, men det spørs om jeg gidder å bruke dem..

 

Skjønner jeg godt. Men samtidig er det ingen ting som er bedre enn å komme hjem etter en tur til hallingnatten og sitte og game. Det er utrolig digg når det er bra føre og bare kjøre fra trommenatten og skøyte hele strekningen ned. Men skjønner det godt, er kjedelig å måtte gi på ski. Glad jeg har muligheten til å være hjemme istedenfor å dra opp. Har vel holdt meg hjemme de fire siste gangene de andre har dratt opp.

Lenke til kommentar

Skjønner jeg godt. Men samtidig er det ingen ting som er bedre enn å komme hjem etter en tur til hallingnatten og sitte og game. Det er utrolig digg når det er bra føre og bare kjøre fra trommenatten og skøyte hele strekningen ned. Men skjønner det godt, er kjedelig å måtte gi på ski. Glad jeg har muligheten til å være hjemme istedenfor å dra opp. Har vel holdt meg hjemme de fire siste gangene de andre har dratt opp.

 

Slår du mine 13 min og et-eller-annet-sekunder fra Trommenatten til hytta? Hmm...?

Lenke til kommentar

Dette føltes godt etter en serie med tap :D Ånkli grusing!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

0b629f0a9698c3423f5c063b87c3e4996eefbb9a.png

Jeg var lvl 18 nærmeste var 12, jeg hadde 1000+ xp i minuttet nærmeste va 400. Ahhh det er dette jeg spiller for :D

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

EDIT:Er det noen som har noe erfaring med "spendOn". Det er et gavekort som man kan kjøpe på Narvesen eller 7/11 som man kan bruke overalt, også på nette. Er dette noe oss under 18 kan bruke på nettet?

 

EDIT2: Dette er jo made of win! Kortet har både utlåpsdato og CCV. Ergo det kan brukes på alle nettbutikker under VISA. Synd det er så langgt til narvesen :(http://spendon.no/

 

EDIT3: Jeg har nettbank så jeg kan jo bare overføre penger til paypal, men spendOn var mye greier :)

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...