Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

så en fyr i dag på vennelisten som spilte det ihvertfall, på steam that is.

 

I og med at du kan forandre navn på .exe-filer du selv har lagt til i Steam er det ikke nødvendigvis slik at man spiller det spillet det ser ut som man spiller.

 

Jeg hadde en del på vennelista som syns det var hysterisk morsomt (og folk bet på også!) å gjøre om ett eller annet spill til Mass Effect 2 noen dager før ME 2 faktisk kom ut.

 

Det ligger mange spill med Puzzle som første navn på Steam, men ingen som heter Puzzle Agent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så en fyr i dag på vennelisten som spilte det ihvertfall, på steam that is.

 

Å? Er du sikker på at det var Puzzle Agent? Og ikke Puzzle Quest eller noe sånt? For jeg kan ikke finne det når jeg søker etter det.

Ja, men det er non-steam game. Du kan finne det på Telltale sin hjemmeside. Sikkert pga alt steam salget at de ikke har lagt det innpå der enda.

Lenke til kommentar

Har 320MS points ekstra etter å ha kjøpt 2 addons til mass effect 1 (av en eller annen merkelig grunn sank prisen til bring down the sky fra 400 til 80) noen forslag til å bruke det på?

 

MS points har ingen datostempling. Det dukker sikkert opp noko du har lyst på ganske snart. :)

Lenke til kommentar

Har 320MS points ekstra etter å ha kjøpt 2 addons til mass effect 1 (av en eller annen merkelig grunn sank prisen til bring down the sky fra 400 til 80) noen forslag til å bruke det på?

 

Jeg sitter med litt over 2000 uten at jeg helt vet hvorfor og når jeg kjøpte dem. Ikke finner jeg noe å bruke dem på heller, og jeg har lett lenge.

 

Risk: Factions er liksom fristende, samtidig er jeg ikke noe god i Risk og jeg vet ikke hvor mye moro jeg kan få ut av det sånn egentlig. Spent på hva som kommer i sommer-arkade-greia de kjører, for eksempel så det Tomb Rider-spillet ut til å være spennende.

Lenke til kommentar

Kom gjerne med forslag!

 

Jeg titter liksom på spillene, laster kanskje ned en demo eller to men blir lei. Jeg vurderer til stadighet Braid, fordi jeg vet jeg bør spille det, men jeg kommer aldri så langt. Jeg gidder liksom ikke når jeg har funnet det frem i Arcade, og det samme gjelder de andre spillene også.

 

Limbo ser jo ganske stilig ut!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

'Splosion Man er vel det eneste alternativet utover Braid. Shadow Complex kjøpte jeg ved release i fjor sommer, GW 2 har jeg på PC og Trials HD er et spill jeg vil kose meg med de første ti minuttene før den neste halvtimen vil være meg som skriker til TV'en.

 

Problemet med 'Splosion man er vel egentlig at jeg ikke kommer til å gidde å bry meg med alle utfordringene, og dermed blir det nok et rimelig tynt spill.

 

Jeg skal i hvert fall ha Limbo, det ser helt rått ut.

 

Jeg har også Puzzle Quest 1 og Bomberman.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ser at det har kommet en multiplayer demo ifra The Old Republic, minner mistenkelig mye om et spill jeg psilte for et par år siden, World of Warcraft men det har de sikkert hørt mange mange ganger før. Interfacet, exp skriften, og mye annet er jo omtrent klonet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=CEsPlG5F4ts

 

Men ja, det ser ihvertfall morsomt ut, men jeg står over ettersom jeg må innrømme jeg faktisk aldri vært særlig begeistret for Star War universet. Rimelig kult at alt er voice acta, så spørs det om de greier å forbedre valgene og at de ikke bare er Ond eller moralsk.

 

Forøvrig kom jeg ogver en del gamle spill jeg har etterlatt i mine foreldres hjem som jeg ikke er så voldsomt begeistret for og tenker kanskje like greit er å selge, eller å ta med hjem eventuelt noen av de.

 

Kan vel nevne noen av de, Black, Arc Twilight of the Spirits, Aterlier Iris: Eternal Mana, Headhunter, Dragon Quest: The Journey of the Cursed King, Tom clancy's Splinter Cell Chaos Theory, Zelda Collection til GC og Gradius 5, OKami.

 

Av de nevnte vet jeg at det bør være mulig å få ut et par hundringser av Zelda ihvertfall, men er vel ikke noen av de andre som er iallefall litt av den "sjeldne" sorten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...