Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et lite dumt spørsmål.

 

Jeg ga min 360 til elkjøp slik at de kunne sende den for meg (ble no tull med UPS derfor kunne jeg ikke sende gjennom de)

 

og nå står det på xbox.com at den har blitt sendt tilbake, deretter fulgte jeg en lenke som førte meg til UPS, der sto leveringsdatoen er 24.2, det jeg ikke er sikker på er om den kommer til meg eller elkjøp, noen som har peiling? :p

 

sto at den var i Oslo 23.2, så regner med den kommer i morra.

Lenke til kommentar

Du mener de to første kampene? Er med på den. Da ble man holdt i hånden og det var relativt simpelt, men etterhvert som det ble større og større med mindre oversikt og mer forvirring enn moro orket jeg ikke spille mer.

 

Synd, for historien, humoren, skriptet og gameplayet ellers er herlig.

Lenke til kommentar

Du mener de to første kampene? Er med på den. Da ble man holdt i hånden og det var relativt simpelt, men etterhvert som det ble større og større med mindre oversikt og mer forvirring enn moro orket jeg ikke spille mer.

 

Synd, for historien, humoren, skriptet og gameplayet ellers er herlig.

 

 

Akkurat det samme som for meg da...utrolig synd for som du sier så er humoren og historien skikkelig artig. Helt utrolig at dem regelrett ødlagte spillet på den måten der.

 

:(

Lenke til kommentar

Glemte å hente Bioschock 2 på veien hjem i dag. Typisk nok kom jeg på det rett etter å ha satt foten utafor bussen. Jaja, får ta en tur ut igjen. DLC til Borderlands er jo også ute i dag og jeg lurer på om jeg ikke skal teste ut Winterbottom også. Hørtes festlig ut.

 

- Lakus out.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...