Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang Final Fantasy og forskjellene på X360 og PS3 så er det nok mest i kvaliteten på film snuttene i spillet. Og etter hva jeg har forstått så er det haugevis av dem i spillet så å få se dette i skikkelig kvalitet på PS3 kontra en komprimert eller lavere oppløsning er ganske så vesentlig synes jeg.

 

Spesielt når en sitter på et stort tv fks...moha

Lenke til kommentar

Ang Final Fantasy og forskjellene på X360 og PS3 så er det nok mest i kvaliteten på film snuttene i spillet. Og etter hva jeg har forstått så er det haugevis av dem i spillet så å få se dette i skikkelig kvalitet på PS3 kontra en komprimert eller lavere oppløsning er ganske så vesentlig synes jeg.

 

Spesielt når en sitter på et stort tv fks...moha

 

Indeed. De skjermbildene jeg har sett har vært cutscenes, og forskjellen var større enn jeg trodde. Ikke kjempe stor, men nok til at det kommer til å vises ganske så kraftig desverre.

Lenke til kommentar

Nå som folk sakte men sikkert blir ferdig med Heavy Rain så lurer jeg på om det er andre som nå sitter igjen med et dilema. Altså Heavy Rain er det eneste spillet i sjangeren til PS3, det er ikke noe annet vi kan spille som er i nærheten engang.

 

Da må vi evnt over på pc da det er haugevis å velge blandt der slik, men til PS3 så er det vel ingen klassiske adventure spill å velge blandt?!

 

Er dette dyttet endel av oss har ventet på tro? Vil glansdagene med masse gode adventure spill komme tilbake?

 

Jeg tror nok ikke helt glansdagene vil komme tilbake, men at utviklere ser at her er det et market håper jeg virkelig på! Greit nok det er masse bra fps og 3rd person shooters/plattform spill ute.

 

Men hva med et spill som ikke går ut på å drepe alt enten ved å skyte eller slå ting ihjel hele tiden? Greit nok det er morro men jeg må si det begynner å bli litt ensformig å være konsoll gamer.

 

Hva tror andre Heavy Rain fans der ute?

Lenke til kommentar

Men hva med et spill som ikke går ut på å drepe alt enten ved å skyte eller slå ting ihjel hele tiden? Greit nok det er morro men jeg må si det begynner å bli litt ensformig å være konsoll gamer.

 

Hva tror andre Heavy Rain fans der ute?

Fullstendig enig! Et stort ja til flere spill som ikke går ut på å skyte eller banke dritten ut av nærmeste organiske/uorganiske livsform. Det er altfor lite spill av den typen til konsoller.

 

Når det er sagt så kommer nok ikke adventure-sjangerens glansdager, med Broken Sword, TLJ osv tilbake, ikke til konsollene i det minste. Point and click adventure er en sjanger som hører til på pc, ville ikke funket like bra på en konsoll, men forhåpentligvis vil suksessen med Heavy Rain bane vei for en ny type adventurespill som kan bringe denne juvelen av en sjanger også til konsollgamerenes verden. :)

Lenke til kommentar

Ikke snakk om Heavy Rain, you tease me enough already :p

Venter enda på min kopi av Special Edition!!!

 

Og ikke avskriv God Of War III som en sterk GOTY contender, det nye jeg har sett så er jeg er blitt helt hakeløs B)

Det som er det værste er at PS3 spillene går imot hverandre i visual quality, it really does everything.

 

Har til gode å se et spill som gjør meg hakeløs på 360en, kansje Alan Wake vil gi meg den feelingen som samtlige PS3 spill har gitt meg!! Men Alan Wake ser innmari sykt ut!!!

 

Sier dette fordi det er fakta rett og slett

Lenke til kommentar

Final Fantasy XIII er for min del ett spill som jeg først og fremst forbinder med Playstation logoen selv om det aller første spillet i den serien jeg spilte var Final Fantasy VI til Snes og som jeg kroner som det beste numeret i serien til nå. Vet ikke om FF XIII vill slå historien og rolleoppsettet som fantes i FF VI. Selvsagt så har jeg bestilt spesialutgaven av FF selv om den kosta litt mere men hva gjør man når man er FF frelst ?.

Lenke til kommentar

Darksiders var kjærlighet ved første blikk for min del, når jeg så coveret og når det skled inn i xboxen min var det noe stort på gang. At ikke flere har vært borti det fatter jeg ikke, det er genialt uten like.

 

Enig. Håper så mange som mulig kjøper dette spillet, for det fortjener utvikleren. Litt synd egentlig at utvikleren ikke reklamerte mye mer for spillet før det kom. Er sikkert mange som ikke visste og enda ikke vet hva det går i og som dermed ikke kjøper spillet. Men jeg har ivertfall fått en kjempeopplevelse, og det er det beste spillet jeg har spillt foreløpig i år. Tipper det vil ligge på min topp 5 når året er slutt, til tross for alle storspillene som kommer i år.

Lenke til kommentar

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/85?sd=0&ch=1

 

Dette kaller man episke kamper av dimensjoner, viss noen ikke blir imponert av dette da er de veldig trangsynte!!! ;):D

 

Man kan ikke få nok av God Of War III!!!

Vant du en kinotur da? :)

 

Nei, jeg bor så langt fra disse storbyene, skulle ønske det var event i Stavanger på Kino 1 men neida :p

Får vente til jeg har spillet i mine egne hender!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...