Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lyder godt! En setning jeg humret litt av, selv om det er en åpenbar typo, var en i første avsnitt:

Den dagen du helt tilfeldig tar en omvei fordi sola skinner så fint i sidegata, raser det kan hende tunge isblokker fra et tak langs din faste rute.

 

Men, ellers ser det innmari bra ut. Gleder meg til det kommer!

Lenke til kommentar

Jeg som sluttbruker har bestilt og opplevd det hele som Elkjøps verk, uansett hva som er bak kulissene. Men ser hva du mener. Uansett hva det er som står bak slike latterlige leveringstider, så burde de virkelig gjøre no med det!

 

 

Ja det er helt klart for dårlig...tenk om Gamestop hadde holdt på slik. Da hadde vel butikken blitt brent ned :)

 

Men dette er så typisk Elkjøp når det kommer til tilbud...enten har dem ikke varene som er på tilbud eller så er det forsinkelser....typisk Elkjøp vil nå jeg si..på både godt og vondt :)

Lenke til kommentar

Så om elkjøp er for treig på release dag, hvor bestiller man så da om man faktisk vil ha det på release datoen? Bestilte noe fra cdon som skulle være ute i morgen, og det har ikke engang blitt sendt. Så kan vel heller ikke anse de som så pålitelige heller.

 

Ellers har jeg opplevd at posten iallefall her i Bergen kan til tider være helt håpløs. Rotet vekk et eksemplar av Shadow of the Colossus, trege og variable leveringerstider. Fikk et spill sendt fra en norsk butikk, kom en uke. Samme deg bestilte jeg og fra en kanadisk butikk, en uke senere var begge spillene i posten. Begge spillene var sendt samme dag som de ble bestilt så jeg stiller spørsmåltegn på hvordan en vare fra Canada kan ta like liten tid som en vare ifra Norge.

Lenke til kommentar
Vi har valgt en hobby som krever dedikering. Jeg er stolt på våres vegne.

På alle måter, ja. Som hardbarka gamer må man virkelig stå på. :)

 

Selv begynte jeg på Dante's Inferno i dag. Hadde egentlig planlagt å skaffe dette på utgivelsesdatoen, men feiget helt ut (og gikk for fantastiske Bayonetta isteden) etter å ha lest de første anmeldelsene av det. Har brukt fire-fem timer på spillet nå, og må si jeg er noe lettet over å ikke ha betalt full pris for dette, for her føler jeg man har utelatt variasjon og nytenkning til fordel for blod, gørr og en til de grader djevelsk setting (drapslystne babyer med knivblad til hender, anyone).

 

Til tross for at jeg fortsatt har noen timer igjen av det, føler jeg meg nå godt kjent med spillet, og må si det skuffet meg. Dead Space er et av favorittspillene mine til dagens konsoller, noe Dante’s Inferno aldri vil komme i nærheten av å være. Forferdelig er det ikke, men like fullt en skuffelse for meg personlig. Bedre lykke neste gang, Visceral Games.

Lenke til kommentar

Synes DI var veldig bra. Spillet ble kanskje litt ensformig etter noen timer, så det kunne hatt godt av noen gåter innimellom. Likte godt speilgåten, selv om den ikke var så veldig avansert. Men jeg koste meg veldig med det og har rundet det to ganger.

 

 

Fullførte Velvet Assassin idag. Overraskende bra spill. Faktisk koste jeg meg utrolig med det, utenom siste brett som ikke var så gøy. Men en må ha god tolmodighet med dette, ellers blir du sett og skutt og må gjøre veldig mye på nytt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...